Eli itselläni on alle 3kk vanha SGS3 Puhelin, joka on toiminut täysinmoitteettomasti...Paitsi eilisestä lähtien.
Netti temppuili eilen kotona, joten laitoin yöksi puhelimen jakamaan internet-yhteyttä tietokoneelle, Dataa oli siirtynyt puhelimella n. 10Gt.
Aamulla heräsin siihen että puhelin oli pois päältä, laitoin takaisin päälle. niin alle minuutissa puhelin "jäätyi" ja näyttö ei ottanut minkäänlaista kontaktia. Jouduin siis irroittamaan akun irti. Laitoin sen muutaman minuutin päästä takaisin puhelimeen ja sama homma toistui ja herjasi "Prosessi com.google.process.gapps on pysäytetty" jonka jälkeen puhelin kävi todella hitaalla ja sen jälkeen boottasi taas itsensä.
Laitoin puhelimen tehdasasetuksille ja on toiminut kokopäivän normaalisti. Paitsi nyt. Sama homma on toistunut viimeisen 2tunnin aikana n.4 kertaa. Puhelin käynnistää itsensä ilman mitään syyttä uudelleen ja uudelleen.
Apuva.!
S3 Sammuu/käynnistyy itsestään?
23
9284
Vastaukset
Melkein sama homma oli minun SGS3 mallissa. Eli se saattoi käynnistyä uudelleen esimerkiksi kesken pyörälenkin taskussa. Se myös jumahti täysin monta kertaa viikossa.
Ohjelmiston päivitys ja hard reset eivät auttaneet ja lopulta puhelin kävi kaksi kertaan huollossa. Nyt se on toiminut vakaasti. Onneksi meni takuun piikkiin.- sony man
se on sitä "samsung laatua",itsellä oli viimenen samsung s plus eikä paluuta ole merkkiin
Samsungin laatu on tästä huolimatta hyvä. Tuttavillani Samsungit ovat toimineet ilman ongelmia.
- htthjtt
Tätä mieltä oli herra vapunen vuonna 2013 :D
Taitaa olla tänä päivänä eri ääni kellossa, vai mitä vapunen?
- martsuli1
Mulla kävi sama juttu ja se alkoi viimeisimmän päivityksen jälkeen. Minä päivitin Kiesin kautta uudemman firmwaren ja ongelmat loppuivat siihen luojan kiitos.
Sinulla kävi hyvä tuuri..
- elma76
Itselläni on Samsung Galaxy S3 ja varsinkin puhelun jälkeen "Prosessi com.google.process.gapps on pysäytetty" ja puhelin menee jumiin... aiempia tekstejä lukiessa huomaa, että se taitaa olla aika yleinen vaiva... mur mur
- kierrän kaukaa
Taitaa olla tuuripeliä toimiiko S3 vaiko ei?!?
Kannattaa kokeilla akun pois ottamista vähäksi aikaa ja tarkistaa myös päivitykset.
- PerusKorealainen?
Eli,
Tämä Prosessi com.google.process.gapps on pysäytetty ongelma on lähtenyt kokonaan pois. Ainoa ongelma on enään että puhelin ei pysy edes 1min päällä. Vedin Kies:in kautta Hätäalustuksen ja päivityksen. Mutta ei auttanut mitään.
Akun otin jo aikaisemmin irti muutamaksi tunniksi kokonaan, kun puhelin kävi kuumana kun hellankoukku.
Ongelmat siis jatkuvat edelleen. Huomenna lähtee huoltoon. Ja varaudu siihen että huollossa käyntin voi kestää yli viikon. Näin ainakin minulla SGS3 kohdalla.
- Ville H
Moro.
Itsellä kans samsung s3 eikä päästänyt playkauppaan n. kk.
Sen jälkeen kun alkoi tuo "Prosessi com.google.process.gapps on pysäytetty" herjaaminen.
Menin asetukset -> sovellusten hallinta -> sieltä ensin ladatuista tyhjensin google play kaupan välimuistin -> sitten menin " kaikki " osioon ja android lataukset näytti olevan pois käytöstä. sallin sen ja kokeilin kauppaa niin nyt alkoi päivityksiä tulemaan! :)
Onnea samsungin kanssa. Itsellä ollut vuoden päivät ja tämä ollut ainoa " vika ".
Välillä toki buuttaa. n. kk välein kaatuu ja nousee itsekseen mut muuten tosi hyvä puhelin. Suosittelen kaikesta huolimatta :) Hyvää kesää! - tekniikanihmelapsi
Juu elikkäs mun s3 mini sammuu kokoajan itsestään kun oon wifi verkossa tai käytän 3g nettiä, vaikka akkua näyttää olevan aina 60-90% . Nyt olen huomannut, että vaikka puhelin on laturissa kiinni se tekee saman tempun.. Pitäskö viedä huoltoon vai mitä teen?
Ennen huoltoon lähettämistä kannattaa kokeilla akun pois ottoa vähäksi aikaa ja tehdasasetusten palautusta.
- Koti-korjaaja
Terve! Kannattaa "määrittää vika" lyömällä puhelinta! Itselläni Samsung Galaxy Note2 sammuili itsekseen taskussani. Puhelin alkaa olla jo vanha n.1.5v ikäinen ja kovassa käytössä jokapäivä. Manuaalinen vika omassa puhelimessani oli se, että akku ns. Heilui sille kuuluvassa paikassa. Taitoin paperin palan akun ja puhelimen päädyn väliin, niin että akku koskettaa puhelimen virransyöttö kohtaa koko ajan napakasti. Lisäksi laitoin taitetun paperinpalan takakannen ja akun väliin, niin että akku on ns. Puristuksessa ylhäältä, että päädystä.
Sammuminen hävisi ja ei tarvinnut korjaajalle viedä ;)- Samsungs3mini
Kannattaako osta Samsung galaxy s3 mini. onko kenelläkään kokemuksia siitä tai arvioita. jos omistatte tämän puhelimen niin voisitteko kertoa kokemuksia KIITOS!
Samsungs3mini kirjoitti:
Kannattaako osta Samsung galaxy s3 mini. onko kenelläkään kokemuksia siitä tai arvioita. jos omistatte tämän puhelimen niin voisitteko kertoa kokemuksia KIITOS!
Ihan hyvä luuri mutta näyttö on aika pieni. Tulee usein kirjoitusvirheitä ellei ole näppärä sormistaan.
- sgs3mini
itsellä samsung galaxy s3 mini sammuilee kokoajan ihansama kuinka paljon on akkua ja kun lähtee takaisin päälle akkua on 1% AINA. Tehdasasetukset palautin jo ,kait tuota firmwarea seuraavaksi pitäis kokeilla päivittää. Jos se ei auta niin varmaan ei sit muu auta ko viedä huoltoon..
- poks1
Sama vika ilmestyi minunkin s3 miniini tässä jokin aika sitten. Ongelma ilmenee varsinkin nettiä selaillessa. Lieneekö joku buginen päivitys tullut puhelimelle.
- LondonGirl
Mulla ei kuulemma mene tuollaisen sammumisvian korjaaminen takuuseen jota on kuitenkin vielä melkein vuosi jäljellä kun on 6kk sitten puhelin pudonnut ja näytön yläreunaan tuli pieni noin 1cm mittainen särö - sanoi myyjä kaupassa että ei mene takuuseen sen takia vaikka vika alkoi noin kk sitten. Tänään aamulla ei pysynyt puhelin päällä enää edes laturin päässä ollessaan :( Olen tosi pettynyt ja mietin miten saan sieltä kaikki tiedot ulos...??? Hain äkkiä ensiavuksi itselleni Gigantista perusNokian, 29€ ja jotenkin kun mulla on aina ennen ollut Nokian puhelin niin harkitsen vakavasti josko hankkisin sitten sellaisen taas.... Samsung Galaxy S 3 Mini palveli kyllä tähän asti loistavasti, mutta jos normaalihinnalla sellaisen hankkii niin kyllä mä ainakin oletan saavani puhelimen kauemmaksi aikaa kuin vaan vuodeksi!!
Ottaisin yhteyttä Kuluttajasuojavirastoon: http://www.kkv.fi/Tietoa-KKVsta/yhteystiedot/
Ja kysyisin heiltä että mitä kannattaa tehdä tuon suhteen.
Tai sitten suoraan Samsungille: http://www.samsung.com/fi/info/contactus.html- hahhaahha
Itselläni kävi sellainen ongelma, että puhelin sammui itsestään ja kun aukasin puhelinta se toimi hyvin mutta ei voinut koskea puhelimen ruutua
- hahahahahha
Minullaki kävi sama juttu mutta sain sen korjattua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004353
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611657
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696