Terve.
Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt, että onko normaalia treenata kuntosalilla ilman paitaa?
Tarkoitan sitä, että olen nähnyt jo useasti uimalan kuntosalilla erään mieshenkilön treenaavan ilman paitaa ja muutenkin käyttäytyvän kovin kummasti. Onkohan henkilökunta puuttunut tapaukseen?
Uimalan kuntosali
13
539
Vastaukset
- Miksi kysyt
So what???
- Jay3
Ei kuulu etikettiin, eli jonkinlainen paita pitäisi olla päällä.
Tuolla käy kyllä kaikenmailman porukkaa, kesällä joku on treenannut pelkissä uikkareissa. Kaverilla ei välttämättä kyllä kaikki sitten kotona, eli kannattanee pitää osittain silmällä ja sanoa vakseille jos tarvetta. - sanonvaan1
Miksi ihmeessä et kysy siltä henkilökunnalta?
- Hakkaa se
Ei ole normaalia! Itse käskisin painumaan vittuun!
- Puma Swede
tä, ei tulis mieleenkää, et simmalan punttikselle ei kelpais uikkarit.
siis jos uimalassa on sali, niin ei kai vietävä sitä jotai asuja siks aleta vaihtaa,
sehä on siks just siellä. on niitä saleja pitkin poikin kylää, jos ei huokea
vaihtoehto kelpaa ja ite tykkää ihailla urosten rintakarvojaki. mulle ämmät
valittaa siel ku olen tissisiltee, mut antaa kateellisten naukua, koskaa ei pois
ole laitettu, vaik vaksiki koko aja kyttää. - TREENARI2
Ei Tervakosken salilla ole koskaan ketään ollut pelkät uikkarit jalassa. Hygieenia syistä suosittelen käyttämään saleilla muutenkin pitkiä housuja ja välttämään hiattomia paitoja.
Esimerkiksi B- hepatiitti voi tarttua, tai voit tartuttaa. Muistakaa ottaa toiset huomioon.- ei mutua
Niin! Kerropa, miten B-hepatiitti tarttuu. Sen lisäksi voisit valottaa myös A-hepatiitin ja C-hepatiitin tartuntakanavia.
Ihan vain selvyyden vuoksi ja turhan hysterian välttämiseksi.
- jaa3
Onko Make timmissä kunnossa?
- Tissit piilossa
Kuntosalipukeutumisessa on omat sääntönsä, ei ilman housuja, ei ilman paitaa eikä paljain jaloin, sisäkengissä. Kyllä muakin ällöttää se tepastelu ilman paitaa. Kaveri on kovin itsekäs, kun ei tajua sotkevansa esim. penkkejä hikeen kiitäessään pitkin salia kuin joku maantiekiitäjä paikasta toiseen.
Mutta jos uimalan henkilökunta ei puutu asiaan, minkäs teet? Tosin onko kukaan oikeasti sanonut henkilökunnalle asiasta kunnolla niin, että homma menee jakeluun?! Minä voin sanoa, kun huomenna puntille menen ;) Ja kun tää kaveri treenaa selkeästi jonkun muun kuin kaurapuuron ja ruisleivän voimalla, käytös ainakin viittaa vahvasti siihen. - TREEANARI!
Olen kerran lyönnyt ihmistä, kun se ei suostunut laittamaan salilla paitaa päälle. Jäi saatana kaikki laitteet oikeen extra limaseks!
En tosin Tervan salilla :) - boombaster
Täytyyhän sitä nyt ilman paitaa olla, kun yläkroppaa kerta sitä varten on treenattu, että sillä saa muille leveillä. Oivoi sentään!
Näkisittepä reisilihakseni. Vastedes alan käyttämään ylikireitä mikroshortseja, jotta
jalokivekseni ja muhkeat reisilihakseni olisi kaikkien kuolattavissa.- persnarulla
ei kun laita tangat ;D
- tghetghethyeqthy
Boombasterin pitää treenata enemmän, kun ei kerta näy ne tikut housujen alta :)
Ja mistäs kiveksistä sä puhut. Etkös ole horkannu ne sun kivekset? Nyt on sitten testoa vähemmän kun pikkutytössä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525