Pari päivää vanhassa Nokiassa kuuluu puhumisen taustalla se häiriöääni mikä tulee yleensä kun kännykkä on elektronisten laitteiden lähellä.
Välillä se on hiljempaa ja välillä lujempaa mutta se on aina siellä taustalla.
Onko tavallista vai pitäiskö huolestua?
Kännykän malli on 6100.
Töttödöö-ääni
1
326
Vastaukset
- vaihtari
mene takaisin kauppaan heti vonkaamaan rahoja takaisin. Tyrkyttävät sulle huoltoa, mutta ei kannata, sulla on susi yksilö jo syntyissään! Vaadi rahat takaisin, koska se on puhelin ja silloin äänen pitää kuulua hyvin eikä rätistä heti alkuun, ne pelit ja muut lisukkeet on PUHELIMEN ominaisuuksien päälle tulevia hommeleita, joten pidä pääsi. Kuluttaja-asiamies on myös sitä mieltä, että se on oleellisesti puhelimen käyttöön vaikuttava vika, jolloin kaupan voi purkaa.
Vaihda toiseen malliin tai jos vaihdat samaan malliin niin kuntele jo heti liikkeessä ettei se romu rätise. Näin minä tein. Siellä ei sen jälkeen susta kauheesti tykätä, mutta on se sen verran iso investointi, että kyllä rahalla pitää saada toimiva vehje ilman, että upouusi känny pitää unohtaa huoltoon heti alkuunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3376313Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
- 49748
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671