Joo elikkä oon alkanu alottaa laihduttaa, ja haluaisin tietää joitain keinoja siihen. Olen siis 15v poika, olen n. 170cm pitkä ja joku 90kg.
15v laihdutus
5
90
Vastaukset
- Tsemppiä!
Moi. Painoindeksisi on 31,1 eli olet huomattavasti ylipainoinen. Käy koulusi terveydenhoitajalla, niin voit suunnitella hänen kanssaan, miten voisit aloittaa laihdutuksen. Muista myös syödä terveellisesti ja jätä turhat herkut pois.
- lifemocker
jätä limpparit, sipsit, karkit, roskaruuat (pizza, kebab, hampurilaiset) jne kokonaan pois
alat liikkua (lenkkeilyä tai punttisalia) 2-4x viikossa vähintään tunti per kerta. jos alat salilla käymään niin alussa (ennenkuin laihdut jonkun 15 kiloa) kannattaa tehdä kevyimmillä painoilla pitkiä sarjoja, että a) sun kroppa tottuu ja b) polttaa enemmän kaloreita
sitten kun syöt niin syöt VÄHEMMÄN kuin normaalisti. voit toki syödä 4-5 kertaa päivässä MUTTA annoskoot vaikka puolitat mihin olet tottunut. ja noin muuten niin ihan normaalia kotiruokaa. ei mitään valmisaterioita!
älä myöskään syö valkeaa leipää tai muutenkaan vehnää, se ei ole hyvää kropalle
juu ja toi on ihan ok et käyt terkkarilla, hän varmaan osaa kanssa sulle antaa vinkkejä. mutta muista että sä et laihdu JOS ET MUUTA ELÄMÄSI SUUNTAA. tämä ei saa olla mikään väliaikainen projekti, vaan sun pitää muuttaa koko elämäsi sellaiseksi, etteivät kilot pääse kertymään! - Yunodrma
Kokeileppa tätä: Juo ennen ruokaa 0.5-1 litraa vettä ja vasta sit syö. Silloin ruokaa ei mahdu hirveitä määriä vatsaan, kun se on jo täynnä vettä. Toimii!
- yrhdjmztxje
Käy puntilla. Jos laihdutat kuin muijat, susta tulee parhaillaankin vaan sellane laihaläsi
- fdeawwafaw
laihaläski*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753