Donna Roomassa

Ahkerassa käytössä

Aivan fantastinen sivusto, kun sen kahlaa läpi, ei varmasti jää enää mitään lisäkysymyksiä! Nähtävyydet, kaupunginosat, sadat kirkot, kulkeminen, retket Rooman ympäristöön jne. Lisänä mahtava linkkivalikoima ja virtuaalimatkoja.

Kiitos Donna!

http://romaimperium.blogspot.fi/

8

1503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FakJuu

Että piti sitten mainostaa omaa blogia rahan aheneudessa. Haista vaan iso p....a!!

• italianou

Fakjuulta haluan kysyä oletko kateellinen kun joku on viitsinyt ja osannut tehdä noin hyvän blogin vai mikä mättää.

• Ahkerassa käytössä

Sorry 'haista paska' -tyyppi mutta olen ihan tavallinen tallaaja täällä Suomessa, enkä pidä mitään blogia. Mikä jurppii, eikä täällä saa kertoa hyvistä MATKAILLUUN liittyvistä jutuista ja linkeistä - vai mikä on tämän palstan tarkoitus? Mollaaminen?

• Annoiato

Tämä on ns. "vapaan nettikeskustelun" hinta. Aina joku fakjuu möläyttelemässä, loukkaamassa, sotkemassa. Ja jos keskustelu muutenkin on niukkaa, kuten tällä Italia-palstalla, niin fakjuut tekevät vähäisestäkin keskusteluyrityksestä lopun.

Olisipa mukavaa, jos täällä todella vaihdettaisiin kokemuksia, esitettäisiin asiallisia kysymyksiä ja asiallisia vastauksia. Mutta ei. Fakjuu.
        Kaikkiin Italia-aiheisiin tulee yhteensä pari uutta postausta viikossa. Se on vähän. Noita fakjuu-viestejä ei toisaalta onneksi senkään vertaa, mutta se on paljon. Fakjuu.

Mitä itse Donnaan Roomassa tulee, niin tuonkaltaista kokemusta saisi täälläkin olla; tietoa, näkemystä, sivistynyttä asiaa Roomasta.

• Italia2013

Vaikuttaa erinomaiselta blogilta. Kätevä opas Roomaan tutustuvalle: kulkee kännykän ja padin mukana. Suuren työn on bloginpitäjä tehnyt.

• Anonyymi

Upee

• Anonyymi

"Blogi on poistettu."

• Anonyymi

Tervehdys!
        Toivottavasti kesäsi on sujunut hyvin! Blogin uusi osoite taitaa olla https://roomaimperium.blogspot.com/
        Hyviä lukuhetkiä ja syksyn alkua! :)
        Rakkaudella x
        BlogiIntoilija45

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2235
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1383
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe