Aivan fantastinen sivusto, kun sen kahlaa läpi, ei varmasti jää enää mitään lisäkysymyksiä! Nähtävyydet, kaupunginosat, sadat kirkot, kulkeminen, retket Rooman ympäristöön jne. Lisänä mahtava linkkivalikoima ja virtuaalimatkoja.
Kiitos Donna!
http://romaimperium.blogspot.fi/
Donna Roomassa
8
1258
Vastaukset
- FakJuu
Että piti sitten mainostaa omaa blogia rahan aheneudessa. Haista vaan iso p....a!!
- italianou
Fakjuulta haluan kysyä oletko kateellinen kun joku on viitsinyt ja osannut tehdä noin hyvän blogin vai mikä mättää.
- Ahkerassa käytössä
Sorry 'haista paska' -tyyppi mutta olen ihan tavallinen tallaaja täällä Suomessa, enkä pidä mitään blogia. Mikä jurppii, eikä täällä saa kertoa hyvistä MATKAILLUUN liittyvistä jutuista ja linkeistä - vai mikä on tämän palstan tarkoitus? Mollaaminen?
- Annoiato
Tämä on ns. "vapaan nettikeskustelun" hinta. Aina joku fakjuu möläyttelemässä, loukkaamassa, sotkemassa. Ja jos keskustelu muutenkin on niukkaa, kuten tällä Italia-palstalla, niin fakjuut tekevät vähäisestäkin keskusteluyrityksestä lopun.
Olisipa mukavaa, jos täällä todella vaihdettaisiin kokemuksia, esitettäisiin asiallisia kysymyksiä ja asiallisia vastauksia. Mutta ei. Fakjuu.
Kaikkiin Italia-aiheisiin tulee yhteensä pari uutta postausta viikossa. Se on vähän. Noita fakjuu-viestejä ei toisaalta onneksi senkään vertaa, mutta se on paljon. Fakjuu.
Mitä itse Donnaan Roomassa tulee, niin tuonkaltaista kokemusta saisi täälläkin olla; tietoa, näkemystä, sivistynyttä asiaa Roomasta.
- Italia2013
Vaikuttaa erinomaiselta blogilta. Kätevä opas Roomaan tutustuvalle: kulkee kännykän ja padin mukana. Suuren työn on bloginpitäjä tehnyt.
- Anonyymi
Upee
- Anonyymi
"Blogi on poistettu."
- Anonyymi
Tervehdys!
Toivottavasti kesäsi on sujunut hyvin! Blogin uusi osoite taitaa olla https://roomaimperium.blogspot.com/
Hyviä lukuhetkiä ja syksyn alkua! :)
Rakkaudella x
BlogiIntoilija45
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026