Aivan fantastinen sivusto, kun sen kahlaa läpi, ei varmasti jää enää mitään lisäkysymyksiä! Nähtävyydet, kaupunginosat, sadat kirkot, kulkeminen, retket Rooman ympäristöön jne. Lisänä mahtava linkkivalikoima ja virtuaalimatkoja.
Kiitos Donna!
http://romaimperium.blogspot.fi/
Donna Roomassa
8
1308
Vastaukset
- FakJuu
Että piti sitten mainostaa omaa blogia rahan aheneudessa. Haista vaan iso p....a!!
- italianou
Fakjuulta haluan kysyä oletko kateellinen kun joku on viitsinyt ja osannut tehdä noin hyvän blogin vai mikä mättää.
- Ahkerassa käytössä
Sorry 'haista paska' -tyyppi mutta olen ihan tavallinen tallaaja täällä Suomessa, enkä pidä mitään blogia. Mikä jurppii, eikä täällä saa kertoa hyvistä MATKAILLUUN liittyvistä jutuista ja linkeistä - vai mikä on tämän palstan tarkoitus? Mollaaminen?
- Annoiato
Tämä on ns. "vapaan nettikeskustelun" hinta. Aina joku fakjuu möläyttelemässä, loukkaamassa, sotkemassa. Ja jos keskustelu muutenkin on niukkaa, kuten tällä Italia-palstalla, niin fakjuut tekevät vähäisestäkin keskusteluyrityksestä lopun.
Olisipa mukavaa, jos täällä todella vaihdettaisiin kokemuksia, esitettäisiin asiallisia kysymyksiä ja asiallisia vastauksia. Mutta ei. Fakjuu.
Kaikkiin Italia-aiheisiin tulee yhteensä pari uutta postausta viikossa. Se on vähän. Noita fakjuu-viestejä ei toisaalta onneksi senkään vertaa, mutta se on paljon. Fakjuu.
Mitä itse Donnaan Roomassa tulee, niin tuonkaltaista kokemusta saisi täälläkin olla; tietoa, näkemystä, sivistynyttä asiaa Roomasta.
- Italia2013
Vaikuttaa erinomaiselta blogilta. Kätevä opas Roomaan tutustuvalle: kulkee kännykän ja padin mukana. Suuren työn on bloginpitäjä tehnyt.
- Anonyymi
Upee
- Anonyymi
"Blogi on poistettu."
- Anonyymi
Tervehdys!
Toivottavasti kesäsi on sujunut hyvin! Blogin uusi osoite taitaa olla https://roomaimperium.blogspot.com/
Hyviä lukuhetkiä ja syksyn alkua! :)
Rakkaudella x
BlogiIntoilija45
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841686Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2711584Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2851343Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691282- 57905
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66863- 46861
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40841Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48818