Kyllä näillä metsästäjillä alkaa mopo karata lopullisesti käsistä. Ensin ammutaan omalta pojalta kännipäissään polvi tohjoksi ja sitten tuherretaan itkua, jotta se oli vahingonlaukaus. Paljonko näitä pitää tapahtua, ennen kuin aselakia aletaan muuttamaan tiukemmaksi. Minähän olen oman ehdotukseni tähän ongelmaan jo tuonut esille. (Katso EHDOTUS UUDEKSI ASELAIKSI)
Tekopyhää touhua
10
194
Vastaukset
- Susinalyytikko
Voi ei.. Susianalyytikko pääsi jälleen "lomailemaan" pakollisesta hoidosta. Heh heh.
Voi ei....ja hupsankeikkaa, heh heh. Taidat olla niitä poikia kommentistasi päätellen. Eipä ihme, ettei sinua kiinnosta, jos isä tekee väkivaltaa omalle pojalleen. Sinä kun tuskin pystyt omia poikia suoltamaan tähän maailmaan.
- Susinalyytikko
Susianalyytikko kirjoitti:
Voi ei....ja hupsankeikkaa, heh heh. Taidat olla niitä poikia kommentistasi päätellen. Eipä ihme, ettei sinua kiinnosta, jos isä tekee väkivaltaa omalle pojalleen. Sinä kun tuskin pystyt omia poikia suoltamaan tähän maailmaan.
Etkö muka ole kuullut koeputkihedelmöityksistä? Onnistuu se mullakin jonkun naisen avulla.
- Täytyy analystille
Susianalyytikko kirjoitti:
Voi ei....ja hupsankeikkaa, heh heh. Taidat olla niitä poikia kommentistasi päätellen. Eipä ihme, ettei sinua kiinnosta, jos isä tekee väkivaltaa omalle pojalleen. Sinä kun tuskin pystyt omia poikia suoltamaan tähän maailmaan.
paljastaa, että nainen se on kun synnyttää sen poikalapsen.
Taisi tulla yllätyksenä, että tumputtamalla ei lisäännytä ? - terveeeks
Susianalyytikko kirjoitti:
Voi ei....ja hupsankeikkaa, heh heh. Taidat olla niitä poikia kommentistasi päätellen. Eipä ihme, ettei sinua kiinnosta, jos isä tekee väkivaltaa omalle pojalleen. Sinä kun tuskin pystyt omia poikia suoltamaan tähän maailmaan.
Terveiset perhosta perhon anallyytikolle.e
- kiväärit pannaan
Näitä metsästysaseilla tupeksimisia, tahallisia ja tahattomia, tapahtuu vuosittain useita kymmeniä. Kun ottaa huomioon, että ns. metsästäjiä on Suomessa vain noin 100 000, on prosentti todella järkyttävä.
- voi raukkaparka !
et näytä ymmärtävän edes perusasioita aiheesta, josta yrität jokeltaa.
luvut päin persettä jo metsästäjien määrässä. - fiksumpi kuin sinä
voi raukkaparka ! kirjoitti:
et näytä ymmärtävän edes perusasioita aiheesta, josta yrität jokeltaa.
luvut päin persettä jo metsästäjien määrässä.Puskista huutelijan sopii sitten esittää sitten oikeat luvut. Taitaa vaan olla tietämys kateissa, eikä ihme, on se totuus niin ruma.
- Tästä löytyy
fiksumpi kuin sinä kirjoitti:
Puskista huutelijan sopii sitten esittää sitten oikeat luvut. Taitaa vaan olla tietämys kateissa, eikä ihme, on se totuus niin ruma.
tietoa uusavuttomille:
http://www.riista.fi/?mag_nr=35&group=323&ann=190
- kkkkkkkkkku
Palstahäirikkö päässyt bannista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602