Tele Finland

Tyhmeliini1

Pa...ka putiikki ! Tarjoaa liittymiä tosi halvalla, mutta ei varmasti ota yhteyttä jos asiakas on niin tyhmä, ettei tajua vaihtaa liittymäänsä, josta menee ylisuuret maksut.
(olin sairaalassa enkä päässyt tarkistamaan laksuja tms.)
Sonera kysyikin kerran mielipidettä Telen asiakaspalvelusta, - kerroin suorat sanat ja operaattori on kyllä vaihtunut. Sonera itse on kyllä OK.

4

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpö66

      No ei sitä ota yhteyttä mikään muukaan firma. Itse täytyy pitää huoli että on edullinen liittymä käytössä.
      Sonera se kallis on ja kusettaa sen minkä kerkeää.

    • telpas....

      Telefinland valehtelee laskuissa koko tämä vuosi on saanut yrittää korjata laskuja, joita telefinland ei suostu korjaamaan. Sanoo , että olen käyttänyt puhelinta, vaikka se on ollut jo vuoden pöytälaatikossa. ONKO MUIlla vastaavia tilanteita?
      Talossamme kummittellee näköjään. Lapset ovat aikuisia ja kaikilla on omat puhelimet ja puhepaketit, ettei tarvitse puhumista säästellä. Itse käytän työpuhelinta, josta maksan puhelinetua. Omaani ei ole koskettu kuukausiin, muuten kuin lataukseen pannessa. PANIN NYT LIITTYMÄN POIS. SILLÄ P*le en MÀKSA OLEMATTOMISTA: Soneralla oli muutain vuosia sama juttu ja nyt se on tarttunut näköjään sisareen sama tauti. Liekö muuttaneet laskutusohjelmia vai muuten vain haluavat kusettaa asiakkaita. Mutta se loppu nyt....

    • 110011001100

      ootko tehny soitonsiirron siitä telefinlandin liittymästä johonkin muuhun liittymään? jos oot, niin sekin maksaa jos on toisen operaattorin liittymä.

    • kiukuttaa

      Niin ja jos sulla on puhepaketti jne. käytössä nehän menee vaikka kortti olisi pöytälaatikossa. Kyllä täytyy olla nahjus jos ei saa aikaseksi tutkailtua puhelinlaskua mitä se pitää sisällään ja muuttaa se toiseksi jos on tarve. Kaikki pitäisi olla valmiiksi tehty - sitten jos joku soittaa ja kyselee laskusta niin kiljutaan että puhelinmyyjä huijaa kun tarjoaa halpaa.
      Hoitakaa asianne ja hävetkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe