Tele Finland

Tyhmeliini1

Pa...ka putiikki ! Tarjoaa liittymiä tosi halvalla, mutta ei varmasti ota yhteyttä jos asiakas on niin tyhmä, ettei tajua vaihtaa liittymäänsä, josta menee ylisuuret maksut.
(olin sairaalassa enkä päässyt tarkistamaan laksuja tms.)
Sonera kysyikin kerran mielipidettä Telen asiakaspalvelusta, - kerroin suorat sanat ja operaattori on kyllä vaihtunut. Sonera itse on kyllä OK.

4

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpö66

No ei sitä ota yhteyttä mikään muukaan firma. Itse täytyy pitää huoli että on edullinen liittymä käytössä.
      Sonera se kallis on ja kusettaa sen minkä kerkeää.

• telpas....

Telefinland valehtelee laskuissa koko tämä vuosi on saanut yrittää korjata laskuja, joita telefinland ei suostu korjaamaan. Sanoo , että olen käyttänyt puhelinta, vaikka se on ollut jo vuoden pöytälaatikossa. ONKO MUIlla vastaavia tilanteita?
      Talossamme kummittellee näköjään. Lapset ovat aikuisia ja kaikilla on omat puhelimet ja puhepaketit, ettei tarvitse puhumista säästellä. Itse käytän työpuhelinta, josta maksan puhelinetua. Omaani ei ole koskettu kuukausiin, muuten kuin lataukseen pannessa. PANIN NYT LIITTYMÄN POIS. SILLÄ P*le en MÀKSA OLEMATTOMISTA: Soneralla oli muutain vuosia sama juttu ja nyt se on tarttunut näköjään sisareen sama tauti. Liekö muuttaneet laskutusohjelmia vai muuten vain haluavat kusettaa asiakkaita. Mutta se loppu nyt....

• 110011001100

ootko tehny soitonsiirron siitä telefinlandin liittymästä johonkin muuhun liittymään? jos oot, niin sekin maksaa jos on toisen operaattorin liittymä.

• kiukuttaa

Niin ja jos sulla on puhepaketti jne. käytössä nehän menee vaikka kortti olisi pöytälaatikossa. Kyllä täytyy olla nahjus jos ei saa aikaseksi tutkailtua puhelinlaskua mitä se pitää sisällään ja muuttaa se toiseksi jos on tarve. Kaikki pitäisi olla valmiiksi tehty - sitten jos joku soittaa ja kyselee laskusta niin kiljutaan että puhelinmyyjä huijaa kun tarjoaa halpaa.
      Hoitakaa asianne ja hävetkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2254
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1008
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      962
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      863
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe