Kuukausi kaupalla näyttää kestävän Kajaanin Intersportin loppuunmyynti.
Paljon on tavaraa kun eivät saa yhtä kauppaa tyhjäksi myytyä.
Intersportin loppuunmyynti
10
405
Vastaukset
- meklari.............
Jos haluttaisiin, olisi heti tyhjä. Ei muuta kuin huutokauppa pystyyn ja talo päivässä tyhjä.
- Äprykotsa
No onko se väärin jos haluaa varastolleen katetta? Sinunkaltaistesi persaukisten luulisi olevan alnnuksista mielissään.
- paljo on hyvinpaljon
on niin kallita vaatteita että hirvittää
muutappa e mk . - hittaasti
Aika monesti ovat lehdissä ilmoitelleet tuota alennusmyyntiään.
Taisi alkaa heti joulun jälkeen ? - oireellista
Kajaanissa vaihtuu kauppiaat tiheään. Ei vissiin ole hyvä bisnes.
- nett0arska
Ainakin Jauhiaiset on hyvin pärjänneet,,,.
http://yritys.taloussanomat.fi/y/sport-jauhiaiset-oy/kajaani/2132296-5/ - kiinan vaatteita
Ovat ottaneet vissiin mallia suomisohvala, sekin möi alea vuosikausia.
Viime kesänä ruotsissa oli urheilukaupan ale, kahtena päivänä möivät kaupan tyhjäksi, kymmeniä metriä pitkät jonot oli kassoilla, kauppa kävi liukkaasti, ja loput kuormalavalle.- ale sale
Jospa ne kantaa jatkuvasti lisää tavaraa kauppaan,niin saavat jatkettua loppuunmyyntiään.
- varautukaa :)
ale sale kirjoitti:
Jospa ne kantaa jatkuvasti lisää tavaraa kauppaan,niin saavat jatkettua loppuunmyyntiään.
Haapavedellä sama pulju piti loppuunmyyntiä niin kauan kunnes uusi yrittäjä löyty. Kesti varmaan 3 vuotta.
- monot ja sukset
Miten siinä ei onnistu mikään yrittäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617660- 1334404
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313675- 213028
- 232582
- 272553
- 472130
- 252130
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3842080- 322028