Onko Johnny liian erikoinen nimi, kun sukunimi on perinteinen nen-loppuinen?
Osaisko porukka sit ääntää tota oikein?
Johnny + "Virtanen"
10
182
Vastaukset
- 7+8+
Miksi haluatte tuollaisen nimen, mitä haluatte sillä viestiä?
Ehdotan Joni-nimeä, se sopii kieleemme ja kaikki osaavat sen lausua. - &&&
Laittaisin
Johannes
Juhani
Juha
Juho
Jussi
Justus - es.
Jonni tai Jonne
- wwwwww1
Johnny Virtanen on käypä jos asutaan pohjois-amerikan järvialueella kuten myös
Derek Liimatainen
Dwight Koistinen
Jack Ovaskainen
Carrie Ikäheimo
Tai Sitten vaikka
Pasi Smith
Jorma Wilson
etc etc - Tsuna
"Tsoni" siitä tulee ainakin lasten suussa. Oma valintanne sitten, onko se tarpeeksi lähellä oikeaa ääntämystä.
Periaatteessa ei ainakaan minusta kuulosta mitenkään tekoeksoottiselta nimeltä, mutta toi "Tsoni" häiritsisi kyllä itseäni. :D - ojioh
Minä laittasin ihan semmosen nimen, kun itse tykkäisin! :) Kyllä ne ihmiset siihen tottuvat ja lapsi alkaa näyttämää, niin Johnnylta ettei kohta vois kuvitellakaan mitään muuta nimeä hänelle :) Joten antaa mennä vaan! Mitä sitä muitten mielipiteitä kyselemään. Itse nimestä tykkään aika paljon.
- siitä vaan
Juu antaa mennä vaan. Nykyään on niin erikoisia nimiä että kyllä Johnnykin mukaan mahtuu :)
- Dagmar Nurminen
William Njurmi, hiukset kasvavat kuin njurmi....
- Juntti-Einari
Sopii hienosti tollaseen junttiperheeseen.
- m.mm1
Isoveljeni on Jonny suomalaisella sukunimellä. Ja on mielestäni paljon kivempi nimi kuin h:lla! Ja aina on osattu lausua, vaikkei muuten englantia osattaisikaan (jopa pikkusisko pienestä lähtien).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409