Onko Johnny liian erikoinen nimi, kun sukunimi on perinteinen nen-loppuinen?
Osaisko porukka sit ääntää tota oikein?
Johnny + "Virtanen"
10
351
Vastaukset
- 7+8+
Miksi haluatte tuollaisen nimen, mitä haluatte sillä viestiä?
Ehdotan Joni-nimeä, se sopii kieleemme ja kaikki osaavat sen lausua. - &&&
Laittaisin
Johannes
Juhani
Juha
Juho
Jussi
Justus - es.
Jonni tai Jonne
- wwwwww1
Johnny Virtanen on käypä jos asutaan pohjois-amerikan järvialueella kuten myös
Derek Liimatainen
Dwight Koistinen
Jack Ovaskainen
Carrie Ikäheimo
Tai Sitten vaikka
Pasi Smith
Jorma Wilson
etc etc - Tsuna
"Tsoni" siitä tulee ainakin lasten suussa. Oma valintanne sitten, onko se tarpeeksi lähellä oikeaa ääntämystä.
Periaatteessa ei ainakaan minusta kuulosta mitenkään tekoeksoottiselta nimeltä, mutta toi "Tsoni" häiritsisi kyllä itseäni. :D - ojioh
Minä laittasin ihan semmosen nimen, kun itse tykkäisin! :) Kyllä ne ihmiset siihen tottuvat ja lapsi alkaa näyttämää, niin Johnnylta ettei kohta vois kuvitellakaan mitään muuta nimeä hänelle :) Joten antaa mennä vaan! Mitä sitä muitten mielipiteitä kyselemään. Itse nimestä tykkään aika paljon.
- siitä vaan
Juu antaa mennä vaan. Nykyään on niin erikoisia nimiä että kyllä Johnnykin mukaan mahtuu :)
- Dagmar Nurminen
William Njurmi, hiukset kasvavat kuin njurmi....
- Juntti-Einari
Sopii hienosti tollaseen junttiperheeseen.
- m.mm1
Isoveljeni on Jonny suomalaisella sukunimellä. Ja on mielestäni paljon kivempi nimi kuin h:lla! Ja aina on osattu lausua, vaikkei muuten englantia osattaisikaan (jopa pikkusisko pienestä lähtien).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517