Radeon 9600Pro vs 9700

Simppa

Elikkä kumpi on parempi Radeon 9600Pro vai Radeon 9700?

5

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertsi

Eiköhän se ole tuo 9700 tuplasti parempi. Jos saat käytettynä kannattaa ostaa, omani kerkesin myömään jo pois...

• Tiger

Ei se kyllä ole lähellekkään tuplasti nopeampi

• Hertsi
        Tiger kirjoitti:

Ei se kyllä ole lähellekkään tuplasti nopeampi

8 pipeä vs 4 pipeä ja 256Mbit muistiväylä vs 128Mbit muistiväylä.

Olen kyllä myös kokeillut noita 9600/Pro vehkeitä ja aika moboja ovat! Jos saat käytetyn 9700/Pro kortin se kannattaa ennemmin ottaa!!!

• Simppa

Siis kolmas vaihtoehto saattas olla jonku suhkoh halvan 9800 sarjan näyttiksen osto. Ei kuitenkaan 9800SE. Minua kiinnostas Sapphire Radeon 9600XT Ultimaten ja jonkun 9800 sarjasen erot suorituskyvyssä. Kirjotelkaa jos on kokemusta jommastakummasta tai noista muista 9600 ja 9700 korteista.

• meikä

vai olikohan se pelkkä 9600, mut jompi kumpi ja kortti on ihan rieska, 9500:kin on parempi ku 9600 en tiiä kyllä miksi mutta näin on. 9700 muistaakseni oli joku kortti vaan mutta osta 9800 pro, hintaa noin 200e, tai sitte 9800 xt, hintaa nykyään enää vähän alle 300e. mutta jos vain paalua löytyy niin xt kehiin. tai tietty x800 jne. mut nämä mun mielipiteet. ite ainaki ostan lähiaikoina club 3d 9800pron, on paljon kehuttu näyttis niin luulis sen hyvä olevan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      92
      2195
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      153
      1817
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      230
      815
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      749
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      581
    Aihe