Onko kukaan syöttänyt? Millaisia kokemuksia on ruoasta? itse olen syöttänyt bochia mutta ajattelin kokeilla jotain erilaista välillä :)
Sam's Field
colder
2
710
Vastaukset
- colder
myös profine ruoka kiinnostaa,kokemuksia?
- Mintrex88
Jokaiselle merkille on omat kannattajansa ja moittijansa. Aika perussafkaa sanoisin olevan.
Meillä etsittiin vuosi sitten uutta ruokaa, ja osui vastaan Sam's Field. Päätin ottaa kokeiluun. Meille on sopinut todella hyvin. Toisen koiran kynnet ovat rakenteeltaan aina olleet hieman hauraahkot, mutta nyt tuntuu kyllä että on vahvistuneet. Itse olen tyytyväinen ja tällä mennään vastedeskin.
Profineä on ollut jokunen vuosi sitten. Ei muistaakseni ollut mitään erityistä syytä miksi en yhden säkin jälkeen enää ostanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059