Ärsyttävimmät nimet ikinä

samperin minna nimi

Tarkoitus ei ole loukata tai luokitella ketään,vaan haluan vai kuulla jokaisen oman mielipiteen maailman ärsyttävimmistä nimistä.
MUN MIELESTÄ ärsyttävä nimi ikinä on MINNA oikeesti se on niin saamarin perinteinen ja sellanen kunnon terttu mirjaana nimi,että huh huh

334

4817

Vastaukset

• Mustakin Minna ja sitten Heidi. Ja Aino.

• haha en tiiä miks, mut mua alko naurattaa tää kommentti:D ihan niiku positiivisella tavalla:D
      t: eräs Aino c:

• apenwn kirjoitti:

haha en tiiä miks, mut mua alko naurattaa tää kommentti:D ihan niiku positiivisella tavalla:D
      t: eräs Aino c:

Ursula.

• No ei Heidi sillee oo

• apenwn kirjoitti:

Ursula.

Urpo tai yrjö

• Ö_ö kirjoitti:

No ei Heidi sillee oo

Oon ylpee että nuoret saa juoda es. ps eilen näin ku ps3 ja virtajohtopaneskeli. sit ps3 tuli virtaa ku virta johto meni pleikan virta paikkaa. sit näin ku perunat ja makkarat paneskeli ja syntyi hyvä ystävämme pyttipannu mut suutuin sille ja söin sen. on se jännää mitä tää es tekee :DDDDDDDDD ES PÄRISEE JONNET TÄRISEE!!!:DDD

• paskoi nimiä kirjoitti:

Urpo tai yrjö

Joo Urpo ja Yrjö on kyl hirveimmät nimet ikinä :'DD en voi ottaa ketään sen nimistä ees tosissaan... Sit naisten nimistä esim. Hannele, Iida, Impi, Inka, Marketta, Martta, Matleena, Päivi, Sari, Tuula... hyi, kaikki vanhanaikaset nimet siis lähinnä ja toki myös ne pissisnimet..

• gggggggggggggggggggg kirjoitti:

Joo Urpo ja Yrjö on kyl hirveimmät nimet ikinä :'DD en voi ottaa ketään sen nimistä ees tosissaan... Sit naisten nimistä esim. Hannele, Iida, Impi, Inka, Marketta, Martta, Matleena, Päivi, Sari, Tuula... hyi, kaikki vanhanaikaset nimet siis lähinnä ja toki myös ne pissisnimet..

Mun mielestä Inka on ihana nimi! En oo ite sen niminen

• 16vihfblj kirjoitti:

Täss muutama ärsyttävä nimi:
      Naisten nimistä: Anna, Aino, Karoliina, Irma, Kerttu, Emma, Ester, Ulla, Marketta, Marjatta, Hilkka, Inkeri, Kylikki...
      Miesten nimistä: Harri, Aukusti, Heikki, Kaarlo, Paavo, Pentti, Edvard, Manne, Usko, Pellervo, Pelle, Yrjö, Urpo, Justus, Jyrki, Valdemar, Ismo, Seppo, Pasi, Juhani, Kustaa, Klaus, Hermanni, Tauno, Mauri, Rasmus, Daniel, Hannu...
      Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...

• 16vihfblj kirjoitti:

Voikiitos! :)

• Ottilia

Iida on nätti nimi!

• kettu98 kirjoitti:

Naisten nimistä: Anna, Aino, Karoliina, Irma, Kerttu, Emma, Ester, Ulla, Marketta, Marjatta, Hilkka, Inkeri, Kylikki...
      Miesten nimistä: Harri, Aukusti, Heikki, Kaarlo, Paavo, Pentti, Edvard, Manne, Usko, Pellervo, Pelle, Yrjö, Urpo, Justus, Jyrki, Valdemar, Ismo, Seppo, Pasi, Juhani, Kustaa, Klaus, Hermanni, Tauno, Mauri, Rasmus, Daniel, Hannu...
      Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...

luin nää kaikki viestit läpi ja huomasin, et nimee Selina ei oo mainittu missään! mitä mieltä ootte siit nimestä? ite oon Selina ja mä niin haluisin vaihtaa nimeni! :/

• selluloosa XD kirjoitti:

luin nää kaikki viestit läpi ja huomasin, et nimee Selina ei oo mainittu missään! mitä mieltä ootte siit nimestä? ite oon Selina ja mä niin haluisin vaihtaa nimeni! :/

http://j.gs/2v58

matleena, iida..joku miko tai sasa..tai saga hyi

• kettu98 kirjoitti:

Ismo on just kiva nimi! :D Varmaan johtunee siitä että ihastukseni nimi on Ismo. xD joo mutta ei mikään paras nimi myönnetään. :P

• kettu98 kirjoitti:

Ite nauran ja häpeen omalle toiselle nimelle joka on pellervo se on vaa niin kauhee...

• 16vihfblj kirjoitti:

oih! voi kiitos! :* :D

• kettu98 kirjoitti:

Ihan törkeetä meidän kissan nimi on valdemar :'D

• Kaikki sellaset kaksosaset etunimet esim Jani-Pekka tai Riitta-Marjaana kuka helvetti antaa lapselleen tollasen nimen?

• joku uskonto seko esim salkkareissa Matleena , sen perhehän on jossain johannes veljekset paskassa

• Munkin mielestä kaksosaset etunimet on tosi naurettavia ja mua ottaa niin pahasti päähän kun mulle on semmonen nimi solvattu kuin Minna-Mari >:(
      Oon nyt 14v ja aattelin vaihtaa aikuisena nimeni joksikin muuksi.

• Ristitty tälläiseksi kirjoitti:

Munkin mielestä kaksosaset etunimet on tosi naurettavia ja mua ottaa niin pahasti päähän kun mulle on semmonen nimi solvattu kuin Minna-Mari >:(
      Oon nyt 14v ja aattelin vaihtaa aikuisena nimeni joksikin muuksi.

Voiko nimen vaihtaa aikuisena?

• Joo oon tyhmä kirjoitti:

Tottakai voi.

• Joo oon tyhmä kirjoitti:

Mä niin vihaan nimee Jenni. Se on siis pahin mitä voi olla .. Kauheita lissuja ja aukoo päätänsä joka helvetin asialle.

• hateerr kirjoitti:

Mä niin vihaan nimee Jenni. Se on siis pahin mitä voi olla .. Kauheita lissuja ja aukoo päätänsä joka helvetin asialle.

Aaha:D Mä tunnen aika monta Jenniä, jotka ei auo kaikille päätänsä:D Eikä kyl kaikki Jennit oo lissuja.. Mun mielestä nimi Johanna kuvais sun tunnetta paremmin:D

• hateerr kirjoitti:

Mä oon kans jostain syystä aina vihannu nimeä Jenni :DD samaan syssyyn menee kyllä myös Janette ja Jasmin (kaikissia eri kirjoitusasuissa)

• tai Ukko-Pekka :,,D

• mielenyhtymä kirjoitti:

Mä oon kans jostain syystä aina vihannu nimeä Jenni :DD samaan syssyyn menee kyllä myös Janette ja Jasmin (kaikissia eri kirjoitusasuissa)

Pirjo-Liisa 🤢

• Pirtta

• Peter

• Peter on musta söpö nimi... Jotenki sellane ulkomaalaisee vivahtava...

• tyttö täält korvesta kirjoitti:

Peter on musta söpö nimi... Jotenki sellane ulkomaalaisee vivahtava...

Ai kuten Peter Pan?

• s s kirjoitti:

Ai kuten Peter Pan?

Priitta-Kaisa..!

• s s kirjoitti:

Ai kuten Peter Pan?

Peter Franzen

• Hyi helvetti kirjoitti:

Priitta-Kaisa..!

PRIITTA! Ei helvetti onks semmonen nimi

• Raine,Raineri,Pekka,Esko,Sami ovat pöhköjä nimiä hyi hirveää...

• tyttö täält korvesta kirjoitti:

Peter on musta söpö nimi... Jotenki sellane ulkomaalaisee vivahtava...

Niin mustakin johtuu varmaan siitä että valmentajan nimi on Peter

• Mm. Minkäs lapsi vanhemmilleen mtn mahtaa. Musta tuli Minna-Maria. Vaihdan sen kuitenkin Nancyyn heti 18vuotiaana.

• niimpä c: ite oon Aino-Maria :d hahaa, bongasin sut täältä >:3

• Nancystä tulee mieleen englantilainen pissis :D

• NancyFuckingFancy kirjoitti:

Nancystä tulee mieleen englantilainen pissis :D

tai joku huora sisäkkö siivoojaa mitä näitäö on :D

• Leif.

• Leifhän on jus aika badass nimi, ihaku joku viikinkinimi :D

• Mul tulee Leifistä nielee joku random natsi

• nvc kirjoitti:

Mul tulee Leifistä nielee joku random natsi

No seki ois aika hyvä

• Minna,SAra(oma nimeni,Niina,aino, pirkko,eetu

• Opettele kirjottamaan.

• Eetu on just pirun söpö nimi !! ♥

• Petja

• You mean Petra?? Must se ois kiva nimi

• eiks nii???? kirjoitti:

You mean Petra?? Must se ois kiva nimi

Ihan Petja. Se on (karsea) pojan nimi.

• Lisää näitä

• Läskeimmän kaverini nimi eli Sami.

Vittu ku vituttaa toi nimi. Tommonen läski vittu saatana.

• Paula, Pirkko, Pirjo, Virpi.. tommosia mollamaija nimiä

• Maija.

Tulee mielee joku 6v tyttö, jolla on kaks saparoa päässä, pisamia naamassa ja punanen nukkemainen pilkullinen mekko.

• Auroora :p

• Ville. Ällöttävin nimi ikinä:S ehkä sen takii koska tunnen yhen villen joka koko ajan höpöttää mulle typeryyksiä, yök

• Kaikki Sagat, Rosalindat, Aadat ja muut, missä tuntuu että on tarkoituksella vain haluttu joku vierasperäinen aakkonen mukaan. Kaikki nimet, joissa on vierasperäinen aakkonen eivät tietenkään ole automaattisesti ärsyttäviä, niin kuin vaikka Linda tai Iida, ihan neutraaleja. Tytöillä on enemmän ärsyttäviä nimiä kuin pojilla, mutta voi kyllä niitä poikienkin nimiä löytyy. Petja, Lari, Leevi, Juuso...

• Sade pauhaa ja edellä oleva made on kade koska kadun muodin aikaansaamaa tahtoa myydä naudansydämiä miljardin vuoden odotuksen aikana.

Niin että ei toi D oo todellakaan mikään vierasperänen kirjain.

• no haistappas paska t. leevi

• mun nimi on Linda:)

• Mä haluisin olla Linda tai sit joku Lucia.... Joku mist sais tosi nätin allekirj....

• Perttu :D

• Perttu on hieno nimi :D

• Kaisla, Kuuno, Kauno

• Kaikki "lissumaiset" j:llä alkavat nimet tyylii Jenna, Jonna, Janica, Jemina, Jessica... hyi :c

• Mulla justiin sama! Hyvä etten oo ainut joka inhoaa noita nimiä :DD Ja sitte vielä Jasmin ja Jasmiina, ku ne lyhentyy aina puhekielessä Jassuks ja se on niin vittumaista kuunnella "JASSUUUUUUHHHHH!!!!11111111"

• sfgsd kirjoitti:

Mulla justiin sama! Hyvä etten oo ainut joka inhoaa noita nimiä :DD Ja sitte vielä Jasmin ja Jasmiina, ku ne lyhentyy aina puhekielessä Jassuks ja se on niin vittumaista kuunnella "JASSUUUUUUHHHHH!!!!11111111"

Jooo hyi!!! :''''D Unohinki mainita noi nimet mut sieltähä ne sit tuli :D

• antij kirjoitti:

mun nimi on Jasmin et kiva -.-

• Mä oon Jasmin kirjoitti:

mun nimi on Jasmin et kiva -.-

No mun mielestä Jasmin on kiva nimi ja Jessie. (:

• Kiva mun nimi on jenny? Onks sekin tyhmä nimi.

• antij kirjoitti:

Iiris

• mun isosiskon nimi on jenna ja se on niin lissuu!! ja kiitos sulle joka kirjottaa jenna

• riina k kirjoitti:

mun isosiskon nimi on jenna ja se on niin lissuu!! ja kiitos sulle joka kirjottaa jenna

Mä oon Jenna kans, mut en oo lissu. En kyl kauheesti tykkää nimestäni, mut oon siihe tottunu. Musta ällöttäviä nimiä naisten nimistä on: Mariela, Tuulia, Sinikka, Markeela ym.

Miesten nimistä: Kimmo, Yrjö, Urpo, Uuno, Ville jne.

Oikeesti tosta Kimmosta tulee mieleen joku Kimmo Kuu! XD

• Mätunnen. keminan ja se.on tosi hyvätyyppi sellanen tallilla sekoileva heppahullu xD

• Hups mitkä kirjotus virheet. Siis jemina. Ja oli siellä pari muutaki

• Eihele, mun nimi on just se Jasmina ja lyhentyy Jassuks. : DD

• Eetu,Eemeli,Toni

• Toni on söötti, heti tuu mielee joku pitkä ja sit tumma otsis......
      aws

• eetu on tosi söpö ja kiva nimi!

• "Nancy"
    Nyyrikki :D:D
    Tuulikki
    Talvikki
    Kyllikki

JA EI JUMALISTE!!!!!!!!!!!!!!!!!:::::
    MARTTA! Hyi vidduli...

• Tirtta tylli

• Seiskassa oli joku miesnainen jonka nimi oli jotain Krissu Christina Heart Sydän.
    LOL!

• Hjördis.

• Jani-Petteri, Niko-Petteri, Aapo, Niilo, Kasperi, Pauli.....

Aada, Sofia, Milja, Josefina....

• Unohdit Ville-Petterin a.k.a VeePee ..

• Meijän luokalla on ihan oikeesti yks Jani-Petteri
      sitte on myös sofia, aapo ja minä eli milja

en tykkää oikeen nimestä arsi.

• Mun toiset nimet on Sofia ja Josefiina että ihan kiva-_-

• Realy? kirjoitti:

Mun toiset nimet on Sofia ja Josefiina että ihan kiva-_-

Sofia on just jaunis nimi☺

• ERNESTI PERKELE

ja Mauno, Kalevi, Uolevi, Kullero, Tauno, Urpo, Urho... jne

• Birgitta.

• Mite sen nyt ottaa.. on toi iha nättiki nimi...

• Bella

• Inka. Ja kolmikirjaimiset XDD

• Mhm... mut on jotai nätteiki kuten Mia... Ite oon Miia.... Siis mitä iloo tollasest nimestä o!!!!!!!!!!

• Kaikki 2-osaiset, kuten Aino-Linnea, Suvi-Maria, Kalle-Aukusti, Homo-Petteri :DD ja sillee sit joku Sofia, Anu ja jotku tyyliin Martta, Marjattta, Pirgitta ..

• Kaikki semmoset normaaleista nimistä väännetyt vierasperäiset nimet esim:
    Aleksanteri -> Alexander
    Kristian -> Christian
    Ja nää tämmöset.

Samoin nimet jotka ei oikeesti ees kuulosta nimiltä, esim.
    Klarissa, pahimmassa tapauksessa Clarissa
    Jenina
    Jarina

Ja ylipäätään kaikki nimet joilla vanhemmat haluaa hienostella ja esittää "parempiosaisia". Kun lapsen nimi on ruotsalaisperäinen niin ollaan heti niin bättre folk.

Nyt pistän vielä vastalauseen kolmikirjaimisten nimien vihaajille.

• HEHEHEHEHEE Täääl yks erittäin ärsyttävän nimen omaava!!! Eli Clarissa ;D voi herrranjeesusvittu

• hämmennyin kun omaa nimeäni ei täältä löytynyt :D
    ei se nimi ärsytä, vaan se ihminen jolle se kuuluu.

• Olof.
    En tiedä mikä nimessä on mutta se raivostuttaa ja kuvottaa..

• No kaikki nää tavalliset nimet joita joka paikas on esim.
      Aino
      Iida
      Anni
      Emma
      Ja sitte muita ärsyttäviä on Martta, Miia, Nyyrikki, Tellervo, PIRITTA XD JA oma nimeni

• Olof on just sexikäs nimi, oikeesti, se on hieno ja sairaan vanha nimi!!! :P

• Toi loukkas. Syvästi

No ei. Itse olen Minna ja se on niin tähtitähtitähtitähtitähti nimi et huhuh! Sanokaapas yksikin hyvä lempinimi!

• Minttu on hyvä lempinimi c:

• Tämä on siis vain oma mielipiteeni, eikä sen ole tarkoitus loukata ketään!

Anni, Mirella, Jessica, Sara, Jasmin, Tiia, Charlotte, Monica, Tea, Milla, Minna, Kaisa, Lotta, Ella, Neea, Irmeli, Martta, Janina, Julia, Iisa, Suvi, Iida, Anu...

Nimiä, joita en itselle todellakaan haluaisi! Just noi: Jessica, Sara, Jasmin, Charlotte, Monica on sellasii nimiä joista tulee mieleen jotkut pissikset huutelemassa toisiaan "omg sika mageet Jassuuu" XP

Sitten taas poikien nimiä: Aleksi, Mikko, Manu, Panu, Perttu, Tauno, Veli-Matti, Kristian, Tuomo... tulee jotenkin ärsyttävä olo kun jo kun kuule noita nimiä! :D

Ettei ihmiset luulisi, etten tykkää mistään nimistä, tässä joitain "kivoja" nimiä:

Anna, Linda, Jenna, Emma, Amanda, Heli, Minttu, Janika...
    Alex, Alexander, Joonas, Joni, Joona, Kasper...

Mun nimi on Emma, ja musta se on ihan kiva (se onkin suosikki listallani) ;-) onks se teistä kiva nimi, ja mitä se tuo teille mieleen?

• jee 8) kukaan ei oo laittanu mun nimee, vaikka se on hirvee :DD
      hmm.. ei tuu kauheesti mielee ärsyttäviä nimiä... eiku.. TUIRE, karmee nimi :o
      ei siis pahalla. Ja tyyliin joku säde, tuulikki tai tämmöne

• mun nimi on jasmin ja toi ei oo kivaa! oon ylpee nimestäni!

ja ärsyttävin nimeni (toinen nimi) Vesisade suomennetty thai kielestä

• Moi vaan idiootit kirjoitti:

mun nimi on jasmin ja toi ei oo kivaa! oon ylpee nimestäni!

Mitä sä hermostut! Nimenomaan tarkoituksena on kertoa nimiä jotka itseään ärsyttää. Et voi olettaa että jos itse pidät nimestäsi niin kaikkien täytyisi pitää.

• Jee mun nimi oli siellä! Ja mun äiti mut se oli "kivoissa nimis!

• Mun mielestä joita en ainakaan haluaisi olisi:

Anni,Sara,Jasmin,Kaisa,Julia,Anu,Irmeli,Martta,Lotta,Elsa, jne.

Jotka haluaisin:

Jessie,Milla,Ella,Laura,Katri,Elina,Linda,Emma jne...

Pojat:

Kaksosaset! Vanhan aikaiset...jne...

Pojan nimet jotka hyviä:

Roope,Ville,Aleksi,Mikko,Lauri,Kalle, jne...

• Minä kirjoitti:

Mun mielestä joita en ainakaan haluaisi olisi:

Anni,Sara,Jasmin,Kaisa,Julia,Anu,Irmeli,Martta,Lotta,Elsa, jne.

Jotka haluaisin:

Jessie,Milla,Ella,Laura,Katri,Elina,Linda,Emma jne...

Pojat:

Kaksosaset! Vanhan aikaiset...jne...

Pojan nimet jotka hyviä:

Roope,Ville,Aleksi,Mikko,Lauri,Kalle, jne...

Ja tarkoitin noilla että ne on niin yleisii et en siks halua olla noita...Älkää loukkaantuko!

• huhuh, onneks mun nimi ei oo Emma. sius ainaku kuulen jonku huutavan Emma alan kattoo kaikkii vihasesti. sijs se on ihan sairaan ärsyttävä nimi! ärhj! mun nimee ei oo tääl viel sanottu, enkä usko et kukasn sanookaan. se on mun mielest kiva ja aika harvinainen :>

• Moi vaan idiootit kirjoitti:

mun nimi on jasmin ja toi ei oo kivaa! oon ylpee nimestäni!

Okei mä oon vaa trolli xD

• Oon Elina ja musta se on ihan kauhee nimi

• Jee mun nimi on Janika

• Ihme kun mun nimee ei oo tääl! :D
    Siis luulis et monia ärsyttää se, mut se oliki sit väärä luulo. :)
    (tai sitte te ette vaan koskaan oo kuullu sitä nimee)

• Heta. HETA! Saatanan Heta, aiheuttaa mulle pahoinvointia koko nimi... Se sopii vaa vauvalle tai koiralle tai mummelille :P Oon 13 ja hävettää ku pitää jossai nimenhuudossa sanoo nimi o_O

• MunOmakinNimiOn: kirjoitti:

Heta. HETA! Saatanan Heta, aiheuttaa mulle pahoinvointia koko nimi... Se sopii vaa vauvalle tai koiralle tai mummelille :P Oon 13 ja hävettää ku pitää jossai nimenhuudossa sanoo nimi o_O

Mun mielestä Heta on just söpö nimi! Ooo ylpee siitä, se on vanha ja erikoinen ja harvinainen ja hiano!!! :D

• Ensinnäki te jotka sanotte et "mun nimi on ärsyttävä ihme ku mun nimee ei oo täl listal" ettekä kerro sit nimee nii ärsyttää:D
    Ja must ärsytävii nimii on sellaset jotkä kuullostaa sillee "pehmeilt" tais siis niiku et ei oo mitää k,r,t,p,d jne... eli esim joku juuso, enja, joona..
    ja sit ärsyttää myös semmost tavalliset nimet tyylii: anna,anni,lassi,juuso,antti..
    ja sit viel semmoset "vanhat" pirjo,hilja,heta,taavi..
    nii ja viel sellaset nimet jotka tarkottaa jotaa esim. kanerva,lumi,säde,oiva,toivo
    ja nää aino ja reino ku ne on ne kengät XD toisaalta kyl minuu ärsyttää myös ku kenkien nimeks on annettu jotkuu vanhahtavat nimet.. ja outi on ärsyttävä nimi..en tiiä miks.. ja jos tunnen jonkuu tyhmän tyypin nii en tykkää siint nimestkää:D esim. emma,jemina..
    muut nimet on sit kivoi :D ei vissii jäänny montaa vaihtoehtoo.. mut ei kaikki nimet oo ärsyttävii vaik kuuluuiskii johoki ryhmää jonka äske luettelin..esim ei kaikki ne pehmeet nimet oo ärsyttävii.. mut joo..tos mun mielipide!!(mun yks parhaimmist kavereist on anna, eikä sen nimi oo mitenkää ärsyttävä vaik luettelinkii sen tuol ylempään..en vaa aattele et se on niiku anna..)

Älkääkä ottako nyt mitenkää irtteenne! ei nimi miestä pahenna jollei mies nimeä!!

• KIA ON MAAILMAN ÄRSYTTÄVIN NIMI KOSKAAN :D:D:D

• Löytyy vielä pahempia o_O
      Nanna, Nana, Nona, Noona, Nina, Ninni, Neea, Nea, Viivi, Maisa, Mimmu, Mimmi yms.
      Ei vaan kuulosta mun korvaan hyvältä:D

• a true fact :-------D

t. kia

• Anu?

Välkommen till Anus kalas! ;))) (suom. tervetuloa anaalikemuihin!)

• Leevi ja vitun ärsyttävä onki

• Mun omassa nimessä mua ärsyttää se Kais.. Koska se kuulostaa tyyliin joltain Kaisalta taipi Kailta. Ja mun nimi on KAISLA, eikä Kaisa, HYI JUMALISTE!!!!

• Mun oma nimi on Iida enkä ite pidä siitä, tosin aattelen että pahemminki vois käydä, kaikki kuitenki kutsuu mua Iituks :) Koska tutun lapsesta tuli Taika-Tuuli :DD

Kivoi nimiä on mun mielestä ainaki
    Oona, Mira, Laura

Ja sellasii mistä en tykkää (ei mua mikää suoranaisesti ärsytä)
    Viivi, Minna, Anni :oo, Anniina kahella i:llä ja näit vanhoi nimiä
    Anneli, Annikki, Raili, Helena

• Ärsyttävii nimii mun mielest on Iiro, Siiri,Eero, Niina, Alex ja Einikki.
    Hyvii nimii taas Erkki ja Urho.

• Marjut

• Ei niinkää ärsyttävä mut typerän kuulonen on Keijo!!Siis voi juma...Mut sitten kaunis naisen nimi on Impi Ellen Anna!

• Saara,Kauko,Teijo,Valtte,Leena,Ulla,Arttu,Pena

• muijien nimet jotka on väännetty poikien nimistä!!!

Akuliina
    Lauriina
    Pertiina

• Onks teidän mielestä Aliina jotenkin outo tai ärsyttävä haluisin vaan tietää..

• sjdh kirjoitti:

Onks teidän mielestä Aliina jotenkin outo tai ärsyttävä haluisin vaan tietää..

Toiset tykkää toiset ei, entä sitte? Kysymyshän oli mikä on omasta mielestä ärsyttävä, sitä ei sun kommentissas ilmene.

• sjdh kirjoitti:

Onks teidän mielestä Aliina jotenkin outo tai ärsyttävä haluisin vaan tietää..

Joo eli mä en tykkää Taru Helmi Alma ja Vili...

• Ne jotka esiintyy ihan kaikkialla niinku joku Anna ja Iida yms. Sit noita vanhoja nimiä kuten joku Terttu ja muita tollasii... Noistakin löytyy silti ihan hienoja nimiä.
    Tykkään ite sellasista harvinaisemmista ja lyhyistä nimistä esim. Tinja, Taru, Merja...

• Hahaah, rumia nimiä on kuulkattes maailma täynnä... tässäpä oma lista jokka ny ekana tulee mieleen... Rumia nimiä: Mia, Pia, Kia, Ria, Tia, Nina, Petra, Ursula, Sanni, Karoliina, Raija, Merja, Pinja, Senja, Sonja, Inka, Sina, Liina, Maria, Marja, Nanna, Taika, Tuuli, Tanja, Suvi, Vilma, Rakel, Seija, Kerstin, Malla, Roosa, Arja, Jaana, Kaisa.... ja lista jatkuis, mut tähä hätää ei ny keksi :P

• hahh. itteni nimi on tiiaXD

• tiiamariaaw kirjoitti:

hahh. itteni nimi on tiiaXD

aww..tiia on mun mielest ihana nimi :3

• Höh mun mielest sonja on iha kiva nimi. (: Ärsyttävii: vappu, jade, ilta, lahja, elias, emma..

• Mun nimi on Roosa :< en ite tykkää siit nimestä mut haluun kokeilla elää sen kaa xd

• Omg Petra pääs vihdoi joukkoon!:D Gosh varman maailman kamalin nimi :'D Oon nii varma et vaihan sen aikuisena

• Just olin sillee yes mun nimee ei oo vile sanottu XD Sit se sanottii oon siis Maria ja juu en itekkää erityisemmi tykkää mut kyl se menee.

• Mirjami
    Anne-Maarit
    Kaisu
    Lyyli
    Alli
    Tyyne
    Hilppa
    Luna
    Liisi

• Nicojimi
      Tupakkatimi

• Jonne, Jonna, Eetu, Perttu, Antero, Joonas, Niko, Jessica

• lyyli xddddddddddddddddkuka helvetti antaa sen nimeks lapsellee xddd

• Mun oikee nimi ei oo lyyli mut kaikki kutsuu mua siks ku se on mun toinen nimi, mut mun oikee nimi on hely ja se on iha hirvee mää niin haluun vaihtaa sen

• älkää ette saa haukkua nimiä vaikka ne ei olis kivoja

• mitä mieltä ootte Siiri nimestä? ite jotenki tykkään vähä ku se on kulkenu suvussa mut nimi Siiri kuulostaa joltai mummon tai vauvan nimeltä! mut jotai persoonallista siinä on :-)

• Sellaset liian tavalliset nimet niinku Mikko, Kalle, Liisa... Oikeesti kuinka mielikuvituksellinen ihminen antaa sellasen nimen mukulalleen.

• Olga on mielestäni kaikkein ärsyttävin nimi. Ja samoin Jonne.

• Antero

• Onko joku tosiaan Petja-niminen?????
    toivottavasti siis edes poika

• kaikki just nää liian tavalliset mitä ilmenee ku esitetää ns mummoa ja pappaa. kuten pekka, liisa, aino, matti, martti, erkki.

muita ärsyttäviä on sami, birgitta, ja just joku jonne

• Kskdkdvdkdvdjd kirjoitti:

kaikki just nää liian tavalliset mitä ilmenee ku esitetää ns mummoa ja pappaa. kuten pekka, liisa, aino, matti, martti, erkki.

muita ärsyttäviä on sami, birgitta, ja just joku jonne

Pena on tosimiesten nimi

• kaksosaset nimet on hirveit, paitsi anna-sofia on mun mielest kaunis nimi :) sit iha hirveitä on semmoset vanhat nimet kute ritva, marjatta, marjut, pirkko.. sit kans eeva, jenni, aada, laura, moona
    poikien nimii on pekka, matti, teppo, uolevi, seppo, valo, justus..! hyi!

• Amanda.

• Mun uskonnonopettajan nimi on Minna, joten kyllä, se on hyvin ärsyttävä nimi.

• ärsyttävimmät miesten nimet

1. Aatu
    2. Tarmo
    3.Leevi

-II- naisten

1. Janika/Janica
    2. Anni
    3. Martta

Tää on vaan mun mielipide
    TARKOITUS EI OLE LOUKATA KETÄÄN!

• Elmo ja Jyrki.

Tai joku [Nimi].jr kuka antaa lapselle oman nimensä ja laittaa perään junior? Virallisesti siis. Papereissa lukee vaikka Elmo Juniori.

Se tulee kuulostamaan joltain snägärin lasten-aterialta koko loppu elämänsä.

Vastaava on vaikka "Elmo jyrkin-poika". Laitetaan se vanhempi tollai sinne perään, omat meinas tehdä noin mutta antoivatkin sitte toisen nimen. Josta oon iloinen.

• phew, ei löytyny mun nimeä täältä ^_^

• voi vittu, hankkikaa elämä !! ei maksa paljoo .... :D järkee haukkuu omaa nimee, se on yks osa teist xd hyvä mun tulla säätää tänne xd mielipiteit nimest JULIA ??

• julkkiss kirjoitti:

voi vittu, hankkikaa elämä !! ei maksa paljoo .... :D järkee haukkuu omaa nimee, se on yks osa teist xd hyvä mun tulla säätää tänne xd mielipiteit nimest JULIA ??

mun ihastuksen nimi on Julia :

• j<3 kirjoitti:

mun ihastuksen nimi on Julia :

aijjaa kiva :DD onneks muhun ei oo kukaa ihastunu xd

• julkkiss kirjoitti:

aijjaa kiva :DD onneks muhun ei oo kukaa ihastunu xd

eli siis oikee hyvä nimi! ^_^

• j<3 kirjoitti:

eli siis oikee hyvä nimi! ^_^

haha kiitti :D

• julkkiss kirjoitti:

haha kiitti :D

Susanne. Joka on sattumoisin oma nimeni. Miten voi olla mahollista, että mun kohalle osu just SE nimi, mitä vihaan.. _BTW ei sovi yhtään mun ernumaiseen lolitatyyliin joku vitun susanne xD_ Ja jotenki porukat ja ylipäänsä kaikki ihmiset antaa mulle jotain vittumaisia IHQlempinimiä. Susupala. Suski. Sussu. Ja pahin: susa. SIIS SUSA??!! MITÄ HELVETTIÄ???!!!
      Ei nimi miestä pahenna, eikä sen puoleen naistakaan, mutta susupalammmmakeasuskisussususupääsusupersekusisukkaIHQUA. Mulla on hyvä tuuri.

• piece&love kirjoitti:

Susanne. Joka on sattumoisin oma nimeni. Miten voi olla mahollista, että mun kohalle osu just SE nimi, mitä vihaan.. _BTW ei sovi yhtään mun ernumaiseen lolitatyyliin joku vitun susanne xD_ Ja jotenki porukat ja ylipäänsä kaikki ihmiset antaa mulle jotain vittumaisia IHQlempinimiä. Susupala. Suski. Sussu. Ja pahin: susa. SIIS SUSA??!! MITÄ HELVETTIÄ???!!!
      Ei nimi miestä pahenna, eikä sen puoleen naistakaan, mutta susupalammmmakeasuskisussususupääsusupersekusisukkaIHQUA. Mulla on hyvä tuuri.

simo kurki

• Kukka-Maaria ._.
    Tunnen yhen sellasen.

• Ihana nimi :3

• Serkkuni on yksi sellanen :D

• Ite en voi sietää nimiä Irene, Irja, Aila ja muut tommoset vanhat :D ja oma nimi on Emilia, en tykkää ollenkaan :D sitte siittä väännettään Emmi, Emppu jne argh!

• Voiko oikeesti vittu tyhmempää nimee olla ku Eeli-Kalle?! Se on mun nimi mut en aio vaihtaa vaikka vihaanki. Lempinimet: Eeli, E-k, Kalle.

• oooi, just söpö :3

• julkkiss kirjoitti:

oooi, just söpö :3

Mul on iha vitun nolo nimi ; julian ja oon siis poika! Mun mielest parhait nimii ois ; elias , leevi , eetu , jere... . Mun oma nimi on ärsyttävä!!!

• Reiska (tulle ihan joku spurgu mieleen) ja Jassu. Siis se on ihan oikea nimi (vanhemmat varmaa toivo siit lissua)

• Konsta! Mun nimi

• mun exän nimi oli konsta :(

• Ootteko ikiin miettiny kuin paljo NIMELLÄ on merkitystä?! O_o
    On sillä aika paljon. Esimerkkejä alhaalla..

-Pojille

Eihän kukaan varmaan haluaisi seurustella tytön kanssa joka olisi 16 ja jonka nimi olisi Ulla ja tyttö näyttäisi tältä: http://25.media.tumblr.com/0f1581bb94533fd182cb5eb8c2d3aa06/tumblr_mh01n2d7sg1s434o6o1_500.jpg

-Tytöille

Eihän kukaan varmaan haluaisi seurustella pojan kanssa joka olisi 17 ja jonka nimi olisi Seppo ja poika näyttäisi tältä: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc9k5gzRTU1rixf9to1_500.jpg

• en mää ainakaa rupee seukkaa nimen perusteel :O

• Ei sillä nimellä ole mitään väliä, jos vaan tykkää toisesta. Mun mielest on tavallaan söpöä. että jollain kauniilla/komeella teinillä kuten noilla noissa kuvissa on semmone "vanhojen ihmisten" nimi. Oon ehkä vähän outo.

• mirja,minna,saara,lasse,pasi,minna olga stefan olli seppo sirkka lyyli lyllikki pellervo tellervo jukka-samuli ninni julia viivi tuuli kaisa jessica krista jouni jarmo jorma janette veera wera tai joku minna

• Mun nimi Tuula on sitte vissiin jotenki harvinainen tai jotain ku kukaan ei ollu siitä mitään maininnu mutta ei se mua haittaa :D sillä olen ihan tyytyväinen nimeeni. eipähän ole ainakaan jokaisella samaa nimeä.. Onko Tuula teijän mielestä erityisen harvinainen?

• tuula on sillee harvinaine, mut aikas monella vanhalla ihmisel on esim. mun opella oli toi nimi tuula :D

• joo vanhoilla ihmisillä määki oon kuullu ja myös mun koulus on 3 opettajaa jonka nimi on tuula :D mutta empä mää muita tiiä

• Täällä yks Minna. En hirveenä tykkää siit ,mut minkä sille voi:(
    Ennen käytin mun toista nimee (Kristiina)
    Minnassa on parasta se ,et mulle keksitään hauskoja lempinimiä (Minkki ,MiMi jne...)

• Hellevi on siis iha kauhee nimi... Oon ite Noora-Aurora: )

• justiina, pasi, iiristiina, heili, santtu

• whatyoudidinthfark kirjoitti:

justiina, pasi, iiristiina, heili, santtu

Ylermi, Ukko, Helmi, Emilia, Kastehelmi, Eini, Esteri, Jaakko, Esko, Alex, Janna, Jonna, Kaarina..

Kivoja Linda Olivia Maria Jere Eetu Janina

• Lahja, Vappu, Ylermi, Kastehelmi, Helmi, Ukko, Emma, Emmi, Veikko, Jaakko, Eini...

Tosi monia niitä on.
    Omasta nimestä tykkään Linda

• Itteäni ärsyttää "muka" hienot nimet, kuten Suvi-tuuli, Aamu- aurinko, Aamu-lumituuli jne... Oma nimenikin on aika ärsyttävä, Mira.. en tiedä miksi, kenties liian yleinen. Samoin nimet joista ei saa selvää onko kyseessä tyttö vai poika ovat joskus ärsyttäviä.

• Alvar,Alvari,Saku-Markku,Impi ja Alicia ovat kamalia nimiä. En siis halua loukata. Ja Ruusa, hyyyyyi.

• Irmeli, Birgitta, Mielikki, Ukko, Ernesti ja muut tollaset ällöt.. En oo varma omasta nimestänikää että tykkäänks siitä, oon Iida.

• Ei osunu oma nimi silmään, mut tässä muutama inhokkinimi:

Jassu
      Emma
      Niklas
      Niko
      Elias
      Lissu
      Carola
      Anni
      Sara
      Salli
      Petra
      Kylli
      Kyllikki
      Pirkko
      Erja
      Ulla
      Karita
      Sanna
      Janika
      Jannika
      Alma
      Tellervo
      Jaana
      Pirkko
      Kerttu
      Hemminki
      Sari
      Tuula
      Anna-Mari
      Nikolai
      Heta
      Netta
      Rosa
      Kerttu

Ja lista jatkuis jos muistuis mieleen

• P**** kirjoitti:

Ei osunu oma nimi silmään, mut tässä muutama inhokkinimi:

Jassu
      Emma
      Niklas
      Niko
      Elias
      Lissu
      Carola
      Anni
      Sara
      Salli
      Petra
      Kylli
      Kyllikki
      Pirkko
      Erja
      Ulla
      Karita
      Sanna
      Janika
      Jannika
      Alma
      Tellervo
      Jaana
      Pirkko
      Kerttu
      Hemminki
      Sari
      Tuula
      Anna-Mari
      Nikolai
      Heta
      Netta
      Rosa
      Kerttu

Ja lista jatkuis jos muistuis mieleen

noi ei oo aakkosjärjestyksessä joten mun o pakko dislikee

• Mun nimi on Alina. Oon tyytyväinen nimeeni :) Mitä mieltä te ootte mun nimestä?
    ps. en loukkaannu vaikka joku sanoisi ärsyttäväks.

• Munki o :)
      ite kyl vihaan omaa nimeeni, Anna Alina Inkeri, miäti ny hyi :D
      haluisin jonku pal henkevämmä nimen...

• Miettikää nyt ku oma nimi ois jonne :DDDDoma nimeni ja noloo on ku kaikki tulee sillee onks es hyvää? Se on vaa mun nimi ei nimen perusteella voi kattoo juoko se es vai ei ja ite en juo koska se on kusta! Sitte tytöt miettikää et menette jollekki frendille sanoo "mul on uus poikaystävä" sit se "mikä sen nimi on" ja sä "jonne":DDDDDD sit se frendi "juotteks te yhes es" nolooooo olla jonne nimine

• Petri on mun mielestä aika ärsyttävä, mikä on siis mun oikee nimi. oon melkeempä pakottanu kaikki sanoo mua Peteksi ku se petri on vaan jotenki mun mielestä lapsellinen nimi...huoh

• Mun mielest Milja,Martta,Hilkka,Lyyrikki,Marita,Anna ,Helmi-Lotta , Tuula ,Meri-Tuulia ,Terhi,Eetu ,Toivo ,Urho ,Maija,Oma nimeni .....tätähän vois jatkaa loputtomii!
    Mäkin oon aina halunnu olla Nancy :3 Tai sit Sofie ;33 Aattelin vaihtaa nimeni 18 vuotiaan.Nyt oon 16. ei enää ku kaks vuotta :*

• Joo oot oikeessa. Terhi on tosi kaamee nimi. Mitä mä mun vanhemmille mahan :(

• Hei Jonne, tunnen sut ehkä, asutko ehkä jossain ruskolla tai vahdolla tai siellä päin?

• Tiiän yhen tyypin jonka nimi on Tiitus. Kerrassaan raivostuttava nimi.

• Kaikki nimet jotka tarkottaa jotai.. Tuuli, Pilvi, Pyry... Ja sit Pirkka, koska pienenä luulin tosi pitkää et se on naisen nimi :D

• Tälläset peruslissunimet: Noora, Oona, Emma, Emmi, Jassu, Mariette jne.

• Kaikki normaalit lesta nimet ovat ärsyttäviä.

• jaa lestanimet normaaleja? tunnen lestadiolaisperheen, eikä KUKAAN niistä ole ns. " normaaliniminen". mun mielestä niillä on kaikilla huolitellut, erikoiset ja nätit nimet.

• Ihme ettei omaa nimeä ollut mut mun inhokkeihi se ei kuulu.

Oma inhokki o Eliel

Ja pettyny olin ku mollattiin kahta mun lemppari nimee jotka o Pasi ja Antero, Oisin niin tyytyyväinen jos nimi ois Pasi-Antero , tosin siitä väännettäs niin monta pa-juttuu

• Yhdet ärsyttävimmät nimet on Keijo-Elvis ja Kyllikki >:((

• :D Mun nimi on Anni.

• skhföhmjmxl kirjoitti:

:D Mun nimi on Anni.

Mä inhoon:
      Noora
      Pasi
      Yrjö
      Säde
      Saana
      Ada/Aada
      Aino
      Aini
      Petri
      Hillevi
      Pirjo
      Alvar
      Perttiina
      Tiina
      Tuija...ja lista jatkuis mut ei tuu mitää mielee

Mä tykkään:
      Saku (ehdoton suosikki!!)
      Bella
      Ella
      Iida/Ida
      Kia
      Pia
      Ja muita..

• duckface :D kirjoitti:

Mä inhoon:
      Noora
      Pasi
      Yrjö
      Säde
      Saana
      Ada/Aada
      Aino
      Aini
      Petri
      Hillevi
      Pirjo
      Alvar
      Perttiina
      Tiina
      Tuija...ja lista jatkuis mut ei tuu mitää mielee

Mä tykkään:
      Saku (ehdoton suosikki!!)
      Bella
      Ella
      Iida/Ida
      Kia
      Pia
      Ja muita..

Anteeks kaikki tän nimiset mut mä en tykkää :

Ulla
      Veela (ihan niinku ei ärrää osattas sanoo)
      Melkein kaikki kaksi osaiset nimet esim. Kukka-Maaria yms:D

Pojilla kaikki kaksi osaiset nimet on rumia, siis ei pojille sovi xd ???
      Pekka
      Matti
      Jukka
      Seppo
      Jessica ja Jasmin (ankeet lissunimet)
      Henna
      Hanna
      Jennika
      Raija
      Minna
      Susanna (mun toinen nimi yök !!!!!!! )
      Mari
      Teija ja Tuija D:
      Liisa
      Sirkka ja Pirkka
      Irene
      Minttu
      Roope
      Aku
      Iines
      Kaino
      Kerttu
      Varpu
      Kirsikka
      Kukka
      Lumi
      Tuuli
      Ruusu
      Lilja
      Vilja

tuki vähän tolleen ryhmittäin mieleen noita :D ja sori kaikki nuitten nimiset, on mulla ihan kestettävä nimi. Taino ihan hyvö mut rnpä kerro :D D: mut haluisin olla Viola tai Linda tai Seela taii Edith :) tämmösii ihanii nimii nää neljä :D

• en oo täydellinen!! kirjoitti:

Anteeks kaikki tän nimiset mut mä en tykkää :

Ulla
      Veela (ihan niinku ei ärrää osattas sanoo)
      Melkein kaikki kaksi osaiset nimet esim. Kukka-Maaria yms:D

Pojilla kaikki kaksi osaiset nimet on rumia, siis ei pojille sovi xd ???
      Pekka
      Matti
      Jukka
      Seppo
      Jessica ja Jasmin (ankeet lissunimet)
      Henna
      Hanna
      Jennika
      Raija
      Minna
      Susanna (mun toinen nimi yök !!!!!!! )
      Mari
      Teija ja Tuija D:
      Liisa
      Sirkka ja Pirkka
      Irene
      Minttu
      Roope
      Aku
      Iines
      Kaino
      Kerttu
      Varpu
      Kirsikka
      Kukka
      Lumi
      Tuuli
      Ruusu
      Lilja
      Vilja

tuki vähän tolleen ryhmittäin mieleen noita :D ja sori kaikki nuitten nimiset, on mulla ihan kestettävä nimi. Taino ihan hyvö mut rnpä kerro :D D: mut haluisin olla Viola tai Linda tai Seela taii Edith :) tämmösii ihanii nimii nää neljä :D

Nuutti on se kaikista vituttavin.

• Iida, Roosa, Jenna, Jesse, Ville, Heidi, Minna... Kaikki tällaset tosiextrahyper yleiset.
    Mun oma nimi on tosi vanha, mutta oon ylpee että oon perinyt sen isoisoäideiltä. Nykyään puolet kansasta on jotain lissupaskoja, ei millään pahalla.
    T:Alli
    Katotaa kuink moni tulee alli pallittelee tai käsiläskittelee tai laihdutuslääkkeilee XD

• Mää en tosiaan ymmärrä miten jonku nimi voi olla ärsyttävä. On teillä valittamisen aiheet.
    Se nimi ei ole yleensä ärsyttävä vaan konteksti missä se on esitetty/esiintynyt. Esim. jollain ärsyttävällä tyypillä on nimenä Tiina --> pidät nimeä Tiina ärsyttävänä, koska liität tämän nimen siihen henkilöön.

• Nii just. Must kaikki nimet on omalla tavallaan kivoja. Ja sit jos ihastuu johonki tyttöön tai poikaan, jonka nimest ei oo tykänny ni sit siit nimest yleensä tuleeki kiva. Joten se riippuu just enemmänki siitä ihmisestä kellä se nimi on.

• en nyt tiiä mut mua ärsyttää normaalit ja yleiset nimet .___.
    esim.

Neea
    Aada
    Iida
    Emma
    Jessica :U
    Janina
    Annika
    Jasmin

• Aada
    Aamu
    Aija
    Aila
    Aili
    Aina
    Aini
    Ainikki
    Aino
    Aira
    Airi
    Aleksandra
    Aliisa
    Alina
    Alisa
    Alli
    Alma
    Amalia
    Amanda
    Anelma
    Anette
    Anita
    Anitta
    Anja
    Anna
    Anne
    Anneli
    Anni
    Anniina
    Annika
    Annikki
    Annukka
    Ansa
    Anu
    Arja
    Armi
    Asta
    Auli
    Aulikki
    Aune
    Auni
    Aura
    Auri
    Aurora
    Birgitta
    Eerika
    Eeva
    Eevi
    Eija
    Eila
    Eine
    Eini
    Eira
    Elena
    Eleonoora
    Eliisa
    Elina
    Elisa
    Elisabet
    Elise
    Ella
    Ellen
    Elli
    Elma
    Elmi
    Elna
    Elsa
    Else
    Elsi
    Elvi
    Elviira
    Emilia
    Emma
    Emmi
    Enni
    Erja
    Essi
    Ester
    Esteri
    Eveliina
    Fanni
    Floora
    Hanna
    Hanne
    Hannele
    Heidi
    Heini
    Helena
    Helga
    Heli
    Helinä
    Heljä
    Helka
    Helle
    Hellevi
    Helli
    Hellin
    Hellä
    Helmi
    Helvi
    Hely
    Henni
    Henriikka
    Hertta
    Heta
    Hilda
    Hilja
    Hilkka
    Hilla
    Hille
    Hillevi
    Hilma
    Hilppa
    Iida
    Iina
    Iines
    Iiris
    Ilma
    Ilmatar
    Ilmi
    Ilona
    Ilta
    Immi
    Impi
    Inari
    Inka
    Inkeri
    Ira
    Irene
    Irina
    Irja
    Irma
    Irmeli
    Iro
    Jaana
    Jade
    Janette
    Janika
    Janina
    Janita
    Janna
    Jasmin
    Jatta
    Jemina
    Jenna
    Jenni
    Joanna
    Johanna
    Jonna
    Josefiina
    Julia
    Juliaana
    Jutta
    Kaarina
    Kaija
    Kaino
    Kaisa
    Kaisla
    Kaisu
    Kanerva
    Karita
    Karoliina
    Kastehelmi
    Katariina
    Kati
    Katja
    Katri
    Katriina
    Kerttu
    Kerttuli
    Kielo
    Kiia
    Kirsi
    Kirsti
    Klaara
    Krista
    Kristiina
    Kukka
    Kukka-Maaria
    Kylli
    Kyllikki
    Lahja
    Laila
    Laina
    Lauha
    Laura
    Lea
    Leea
    Leena
    Leeni
    Leila
    Lemmikki
    Lempi
    Lenita
    Liina
    Liisa
    Liisi
    Lilja
    Lilli
    Linda
    Linnea
    Lotta
    Loviisa
    Lumi
    Lyydia
    Lyyli
    Maaret
    Maaria
    Maarit
    Maija
    Maiju
    Maikki
    Maila
    Maili
    Mailis
    Maini
    Maire
    Maisa
    Manta
    Margareeta
    Mari
    Maria
    Marianna
    Marianne
    Marika
    Marita
    Maritta
    Marja
    Marjaana
    Marjatta
    Marjo
    Marjukka
    Marjut
    Marketta
    Martta
    Matilda
    Matleena
    Meeri
    Melina
    Meri
    Merja
    Mervi
    Mette
    Mielikki
    Miia
    Miina
    Miisa
    Mikaela
    Mila
    Milja
    Milka
    Milla
    Mimmi
    Minea
    Minja
    Minna
    Minttu
    Mira
    Mirja
    Mirjami
    Mirka
    Mirkka
    Mirva
    Moona
    Nea
    Neea
    Nella
    Nelli
    Netta
    Niina
    Nina
    Ninni
    Noora
    Oili
    Oivi
    Olga
    Olivia
    Onerva
    Oona
    Orvokki
    Outi
    Paula
    Pauliina
    Peppi
    Petra
    Pihla
    Piia
    Pilvi
    Pinja
    Pirita
    Piritta
    Pirjo
    Pirkko
    Pulmu
    Päivi
    Päivikki
    Päivä
    Pälvi
    Raakel
    Raija
    Raila
    Raili
    Raisa
    Raita
    Rauha
    Rauna
    Rauni
    Rebekka
    Reeta
    Reetta
    Reija
    Riia
    Riikka
    Riina
    Riitta
    Rita
    Ritva
    Ronja
    Roosa
    Rosa
    Ruusu
    Ruut
    Saana
    Saara
    Saija
    Saila
    Saima
    Saimi
    Saini
    Salla
    Salli
    Salme
    Sandra
    Sanelma
    Sanna
    Sanni
    Sara
    Sari
    Satu
    Seija
    Selja
    Selma
    Senja
    Senni
    Signe
    Siiri
    Silja
    Silva
    Sini
    Sinikka
    Sirja
    Sirkka
    Sirkku
    Sirpa
    Siru
    Sisko
    Sivi
    Sofia
    Sohvi
    Soila
    Soile
    Soili
    Sointu
    Solja
    Sonja
    Sorja
    Suoma
    Suometar
    Susanna
    Susanne
    Suvi
    Sylvi
    Sylvia
    Säde
    Taija
    Taimi
    Taina
    Talvikki
    Tanja
    Tarja
    Taru
    Tea
    Teija
    Tellervo
    Teresa
    Terhi
    Terhikki
    Terttu
    Tessa
    Tiia
    Tiina
    Tilda
    Tinja
    Titta
    Toini
    Tuija
    Tuire
    Tuomi
    Tuovi
    Tuula
    Tuuli
    Tuulia
    Tuulikki
    Tytti
    Tyyne
    Tyyni
    Ulla
    Ulpu
    Unelma
    Ursula
    Valma
    Valpuri
    Vanamo
    Vappu
    Varma
    Varpu
    Vaula
    Veera
    Vellamo
    Venla
    Verna
    Viena
    Vieno
    Viivi
    Vilhelmiina
    Vilja
    Vilma
    Viola
    Virpi
    Virva
    Virve
    Vuokko

• Aadolf
      Aapeli
      Aapo
      Aappo
      Aarne
      Aarni
      Aarno
      Aaro
      Aaron
      Aarre
      Aarto
      Aatami
      Aatos
      Aatto
      Aatu
      Ahti
      Ahto
      Ahvo
      Aimo
      Aki
      Akseli
      Aku
      Albert
      Ale
      Aleksanteri
      Aleksi
      Aleksis
      Alfred
      Ali
      Allan
      Alpi
      Alpo
      Altti
      Alvar
      Alvi
      Ano
      Anselmi
      Anssi
      Antero
      Anton
      Antti
      Antto
      Anttoni
      Arhippa
      Arho
      Ari
      Armas
      Arsi
      Arto
      Arttu
      Artturi
      Arvi
      Arvo
      Asko
      Aslak
      Asmo
      Asser
      Atro
      Atso
      Atte
      August
      Aukusti
      Aulis
      Auno
      Auvo

B

Benjamin

D

Daavid
      Daniel

E

Edvard
      Eeli
      Eelis
      Eemeli
      Eemil
      Eerik
      Eerikki
      Eero
      Eetu
      Eevert
      Einari
      Eino
      Elias
      Eljas
      Elmer
      Elmeri
      Elmo
      Ensio
      Erkka
      Erkki
      Ernesti
      Erno
      Esa
      Esaias
      Esko

F

Frans

G

Gabriel

H

Hannes
      Hannu
      Hans
      Harri
      Heikki
      Heimo
      Heino
      Hemminki
      Hemmo
      Henri
      Henrik
      Henrikki
      Herkko
      Herman
      Hermanni

I

Iikka
      Iiro
      Iisakki
      Iivari
      Iivo
      Ilari
      Ilkka
      Ilmari
      Ilmo
      Ilpo
      Ilppo
      Immanuel
      Immo
      Into
      Isko
      Ismo
      Isto

J

Jaakkima
      Jaakko
      Jaakob
      Jaakoppi
      Jalmari
      Jalo
      Jami
      Jani
      Janne
      Jari
      Jarkko
      Jarmo
      Jarno
      Jasper
      Jere
      Jeremias
      Jesper
      Jesse
      Jimi
      Jiri
      Joakim
      Joel
      Johannes
      Joni
      Jonne
      Jonni
      Joona
      Joonas
      Joonatan
      Joosef
      Jooseppi
      Jori
      Jorma
      Jouko
      Jouni
      Jousia
      Juha
      Juhana
      Juhani
      Juho
      Jukka
      Julius
      Jussi
      Justus
      Juuso
      Jyri
      Jyrki

K

Kaapo
      Kaappo
      Kaapro
      Kaarle
      Kaarlo
      Kai
      Kalervo
      Kaleva
      Kalevi
      Kalle
      Kari
      Karri
      Kasperi
      Kauko
      Kauno
      Keijo
      Keimo
      Kerkko
      Kim
      Kimmo
      Klaus
      Konsta
      Konstantin
      Kosti
      Kristian
      Kuisma
      Kullervo
      Kustaa
      Kustavi
      Kyösti

L

Lari
      Lasse
      Lassi
      Launo
      Lauri
      Leevi
      Lenni
      Leo
      Luukas
      Lyly

M

Mainio
      Manne
      Manu
      Markku
      Marko
      Markus
      Martti
      Matias
      Matti
      Mauno
      Maunu
      Max
      Mauri
      Mies
      Miika
      Miikka
      Mika
      Mikael
      Mikko
      Miko
      Miro
      Miska

N

Nestori
      Niilo
      Niki
      Niklas
      Niko
      Nikodemus
      Nikolai
      Nuutti
      Nyyrikki

O

Ohto
      Oiva
      Olavi
      Oliver
      Olli
      Onni
      Orvo
      Oskari
      Osmo
      Ossi
      Ossian
      Otso
      Otto

P

Paavali
      Paavo
      Panu
      Pasi
      Patrik
      Paul
      Pauli
      Pekka
      Pekko
      Pellervo
      Pentti
      Pertti
      Perttu
      Petri
      Petteri
      Pietari
      Pirkka
      Pyry
      Päiviö
      Päivö

R

Raafael
      Raimo
      Raine
      Rainer
      Raino
      Rami
      Rasmus
      Rauli
      Rauno
      Reijo
      Reima
      Reino
      Reko
      Rikhard
      Riku
      Risto
      Robert
      Roni
      Roope

S

Sakari
      Saku
      Salomo
      Salomon
      Sami
      Sampo
      Sampsa
      Samu
      Samuel
      Samuli
      Santeri
      Santtu
      Saul
      Sauli
      Sebastian
      Seppo
      Severi
      Silvo
      Simo
      Sipi
      Sippo
      Soini
      Sulevi
      Sulho
      Sulo
      Sylvester

T

Taavetti
      Taavi
      Tahvo
      Taisto
      Taito
      Taneli
      Tapani
      Tapio
      Tarmo
      Tarvo
      Tatu
      Tauno
      Teemu
      Teijo
      Tenho
      Teppo
      Terho
      Tero
      Teuvo
      Timi
      Timo
      Tino
      Toimi
      Toivo
      Tomi
      Tommi
      Toni
      Topi
      Topias
      Torsti
      Touko
      Tuomas
      Tuomo
      Turkka
      Turo
      Tuukka
      Tuure
      Ukko
      Uljas
      Untamo
      Unto
      Uolevi
      Uoti
      Urho
      Urmas
      Urpo
      Usko
      Uuno
      Valdemar
      Valentin
      Valio
      Valo
      Valto
      Valtteri
      Veeti
      Veijo
      Veikka
      Veikko
      Veini
      Veli
      Verneri
      Vertti
      Vesa
      Vihtori
      Vilhelm
      Vilho
      Vili
      Viljami
      Viljo
      Visa
      Voitto
      Väinämö
      Väinö
      Ylermi
      Yrjänä
      Yrjö

toivottavasti löysitte omanne.

• dfgthyjuklöp kirjoitti:

Aadolf
      Aapeli
      Aapo
      Aappo
      Aarne
      Aarni
      Aarno
      Aaro
      Aaron
      Aarre
      Aarto
      Aatami
      Aatos
      Aatto
      Aatu
      Ahti
      Ahto
      Ahvo
      Aimo
      Aki
      Akseli
      Aku
      Albert
      Ale
      Aleksanteri
      Aleksi
      Aleksis
      Alfred
      Ali
      Allan
      Alpi
      Alpo
      Altti
      Alvar
      Alvi
      Ano
      Anselmi
      Anssi
      Antero
      Anton
      Antti
      Antto
      Anttoni
      Arhippa
      Arho
      Ari
      Armas
      Arsi
      Arto
      Arttu
      Artturi
      Arvi
      Arvo
      Asko
      Aslak
      Asmo
      Asser
      Atro
      Atso
      Atte
      August
      Aukusti
      Aulis
      Auno
      Auvo

B

Benjamin

D

Daavid
      Daniel

E

Edvard
      Eeli
      Eelis
      Eemeli
      Eemil
      Eerik
      Eerikki
      Eero
      Eetu
      Eevert
      Einari
      Eino
      Elias
      Eljas
      Elmer
      Elmeri
      Elmo
      Ensio
      Erkka
      Erkki
      Ernesti
      Erno
      Esa
      Esaias
      Esko

F

Frans

G

Gabriel

H

Hannes
      Hannu
      Hans
      Harri
      Heikki
      Heimo
      Heino
      Hemminki
      Hemmo
      Henri
      Henrik
      Henrikki
      Herkko
      Herman
      Hermanni

I

Iikka
      Iiro
      Iisakki
      Iivari
      Iivo
      Ilari
      Ilkka
      Ilmari
      Ilmo
      Ilpo
      Ilppo
      Immanuel
      Immo
      Into
      Isko
      Ismo
      Isto

J

Jaakkima
      Jaakko
      Jaakob
      Jaakoppi
      Jalmari
      Jalo
      Jami
      Jani
      Janne
      Jari
      Jarkko
      Jarmo
      Jarno
      Jasper
      Jere
      Jeremias
      Jesper
      Jesse
      Jimi
      Jiri
      Joakim
      Joel
      Johannes
      Joni
      Jonne
      Jonni
      Joona
      Joonas
      Joonatan
      Joosef
      Jooseppi
      Jori
      Jorma
      Jouko
      Jouni
      Jousia
      Juha
      Juhana
      Juhani
      Juho
      Jukka
      Julius
      Jussi
      Justus
      Juuso
      Jyri
      Jyrki

K

Kaapo
      Kaappo
      Kaapro
      Kaarle
      Kaarlo
      Kai
      Kalervo
      Kaleva
      Kalevi
      Kalle
      Kari
      Karri
      Kasperi
      Kauko
      Kauno
      Keijo
      Keimo
      Kerkko
      Kim
      Kimmo
      Klaus
      Konsta
      Konstantin
      Kosti
      Kristian
      Kuisma
      Kullervo
      Kustaa
      Kustavi
      Kyösti

L

Lari
      Lasse
      Lassi
      Launo
      Lauri
      Leevi
      Lenni
      Leo
      Luukas
      Lyly

M

Mainio
      Manne
      Manu
      Markku
      Marko
      Markus
      Martti
      Matias
      Matti
      Mauno
      Maunu
      Max
      Mauri
      Mies
      Miika
      Miikka
      Mika
      Mikael
      Mikko
      Miko
      Miro
      Miska

N

Nestori
      Niilo
      Niki
      Niklas
      Niko
      Nikodemus
      Nikolai
      Nuutti
      Nyyrikki

O

Ohto
      Oiva
      Olavi
      Oliver
      Olli
      Onni
      Orvo
      Oskari
      Osmo
      Ossi
      Ossian
      Otso
      Otto

P

Paavali
      Paavo
      Panu
      Pasi
      Patrik
      Paul
      Pauli
      Pekka
      Pekko
      Pellervo
      Pentti
      Pertti
      Perttu
      Petri
      Petteri
      Pietari
      Pirkka
      Pyry
      Päiviö
      Päivö

R

Raafael
      Raimo
      Raine
      Rainer
      Raino
      Rami
      Rasmus
      Rauli
      Rauno
      Reijo
      Reima
      Reino
      Reko
      Rikhard
      Riku
      Risto
      Robert
      Roni
      Roope

S

Sakari
      Saku
      Salomo
      Salomon
      Sami
      Sampo
      Sampsa
      Samu
      Samuel
      Samuli
      Santeri
      Santtu
      Saul
      Sauli
      Sebastian
      Seppo
      Severi
      Silvo
      Simo
      Sipi
      Sippo
      Soini
      Sulevi
      Sulho
      Sulo
      Sylvester

T

Taavetti
      Taavi
      Tahvo
      Taisto
      Taito
      Taneli
      Tapani
      Tapio
      Tarmo
      Tarvo
      Tatu
      Tauno
      Teemu
      Teijo
      Tenho
      Teppo
      Terho
      Tero
      Teuvo
      Timi
      Timo
      Tino
      Toimi
      Toivo
      Tomi
      Tommi
      Toni
      Topi
      Topias
      Torsti
      Touko
      Tuomas
      Tuomo
      Turkka
      Turo
      Tuukka
      Tuure
      Ukko
      Uljas
      Untamo
      Unto
      Uolevi
      Uoti
      Urho
      Urmas
      Urpo
      Usko
      Uuno
      Valdemar
      Valentin
      Valio
      Valo
      Valto
      Valtteri
      Veeti
      Veijo
      Veikka
      Veikko
      Veini
      Veli
      Verneri
      Vertti
      Vesa
      Vihtori
      Vilhelm
      Vilho
      Vili
      Viljami
      Viljo
      Visa
      Voitto
      Väinämö
      Väinö
      Ylermi
      Yrjänä
      Yrjö

Otettu suoraan jostain nimipäivälistasta, ei hyvää päivää...

• 6+13 kirjoitti:

sherlock.

• 6+13 kirjoitti:

Kato ku huomasit. Good for you.

• 6+13 kirjoitti:

Kato ku huomasit. Good for you.

nimimerkin ei pitänyt olla sitten sama kun tuolla aikasemmalla 6 13:P

• Tos on tyyliin kaikkii nimet mitkä sä löysit kalenterist xd

• dfgthyjuklöp kirjoitti:

Aadolf
      Aapeli
      Aapo
      Aappo
      Aarne
      Aarni
      Aarno
      Aaro
      Aaron
      Aarre
      Aarto
      Aatami
      Aatos
      Aatto
      Aatu
      Ahti
      Ahto
      Ahvo
      Aimo
      Aki
      Akseli
      Aku
      Albert
      Ale
      Aleksanteri
      Aleksi
      Aleksis
      Alfred
      Ali
      Allan
      Alpi
      Alpo
      Altti
      Alvar
      Alvi
      Ano
      Anselmi
      Anssi
      Antero
      Anton
      Antti
      Antto
      Anttoni
      Arhippa
      Arho
      Ari
      Armas
      Arsi
      Arto
      Arttu
      Artturi
      Arvi
      Arvo
      Asko
      Aslak
      Asmo
      Asser
      Atro
      Atso
      Atte
      August
      Aukusti
      Aulis
      Auno
      Auvo

B

Benjamin

D

Daavid
      Daniel

E

Edvard
      Eeli
      Eelis
      Eemeli
      Eemil
      Eerik
      Eerikki
      Eero
      Eetu
      Eevert
      Einari
      Eino
      Elias
      Eljas
      Elmer
      Elmeri
      Elmo
      Ensio
      Erkka
      Erkki
      Ernesti
      Erno
      Esa
      Esaias
      Esko

F

Frans

G

Gabriel

H

Hannes
      Hannu
      Hans
      Harri
      Heikki
      Heimo
      Heino
      Hemminki
      Hemmo
      Henri
      Henrik
      Henrikki
      Herkko
      Herman
      Hermanni

I

Iikka
      Iiro
      Iisakki
      Iivari
      Iivo
      Ilari
      Ilkka
      Ilmari
      Ilmo
      Ilpo
      Ilppo
      Immanuel
      Immo
      Into
      Isko
      Ismo
      Isto

J

Jaakkima
      Jaakko
      Jaakob
      Jaakoppi
      Jalmari
      Jalo
      Jami
      Jani
      Janne
      Jari
      Jarkko
      Jarmo
      Jarno
      Jasper
      Jere
      Jeremias
      Jesper
      Jesse
      Jimi
      Jiri
      Joakim
      Joel
      Johannes
      Joni
      Jonne
      Jonni
      Joona
      Joonas
      Joonatan
      Joosef
      Jooseppi
      Jori
      Jorma
      Jouko
      Jouni
      Jousia
      Juha
      Juhana
      Juhani
      Juho
      Jukka
      Julius
      Jussi
      Justus
      Juuso
      Jyri
      Jyrki

K

Kaapo
      Kaappo
      Kaapro
      Kaarle
      Kaarlo
      Kai
      Kalervo
      Kaleva
      Kalevi
      Kalle
      Kari
      Karri
      Kasperi
      Kauko
      Kauno
      Keijo
      Keimo
      Kerkko
      Kim
      Kimmo
      Klaus
      Konsta
      Konstantin
      Kosti
      Kristian
      Kuisma
      Kullervo
      Kustaa
      Kustavi
      Kyösti

L

Lari
      Lasse
      Lassi
      Launo
      Lauri
      Leevi
      Lenni
      Leo
      Luukas
      Lyly

M

Mainio
      Manne
      Manu
      Markku
      Marko
      Markus
      Martti
      Matias
      Matti
      Mauno
      Maunu
      Max
      Mauri
      Mies
      Miika
      Miikka
      Mika
      Mikael
      Mikko
      Miko
      Miro
      Miska

N

Nestori
      Niilo
      Niki
      Niklas
      Niko
      Nikodemus
      Nikolai
      Nuutti
      Nyyrikki

O

Ohto
      Oiva
      Olavi
      Oliver
      Olli
      Onni
      Orvo
      Oskari
      Osmo
      Ossi
      Ossian
      Otso
      Otto

P

Paavali
      Paavo
      Panu
      Pasi
      Patrik
      Paul
      Pauli
      Pekka
      Pekko
      Pellervo
      Pentti
      Pertti
      Perttu
      Petri
      Petteri
      Pietari
      Pirkka
      Pyry
      Päiviö
      Päivö

R

Raafael
      Raimo
      Raine
      Rainer
      Raino
      Rami
      Rasmus
      Rauli
      Rauno
      Reijo
      Reima
      Reino
      Reko
      Rikhard
      Riku
      Risto
      Robert
      Roni
      Roope

S

Sakari
      Saku
      Salomo
      Salomon
      Sami
      Sampo
      Sampsa
      Samu
      Samuel
      Samuli
      Santeri
      Santtu
      Saul
      Sauli
      Sebastian
      Seppo
      Severi
      Silvo
      Simo
      Sipi
      Sippo
      Soini
      Sulevi
      Sulho
      Sulo
      Sylvester

T

Taavetti
      Taavi
      Tahvo
      Taisto
      Taito
      Taneli
      Tapani
      Tapio
      Tarmo
      Tarvo
      Tatu
      Tauno
      Teemu
      Teijo
      Tenho
      Teppo
      Terho
      Tero
      Teuvo
      Timi
      Timo
      Tino
      Toimi
      Toivo
      Tomi
      Tommi
      Toni
      Topi
      Topias
      Torsti
      Touko
      Tuomas
      Tuomo
      Turkka
      Turo
      Tuukka
      Tuure
      Ukko
      Uljas
      Untamo
      Unto
      Uolevi
      Uoti
      Urho
      Urmas
      Urpo
      Usko
      Uuno
      Valdemar
      Valentin
      Valio
      Valo
      Valto
      Valtteri
      Veeti
      Veijo
      Veikka
      Veikko
      Veini
      Veli
      Verneri
      Vertti
      Vesa
      Vihtori
      Vilhelm
      Vilho
      Vili
      Viljami
      Viljo
      Visa
      Voitto
      Väinämö
      Väinö
      Ylermi
      Yrjänä
      Yrjö

Olipa ny iha vitun hauskaa

• Kas vain, minun nimeäni ei löytynyt :)!

• No hyi hyi oikeesti kauheimmat nimet ikinä on kyl aino, perttu ja minna :( hyi hyi mut mun mielestä aurora ja julia on kauniita nimiä :) mun mielipide vaan

• Ja sit viel kyl TUIJA XD hyi kauhee se on niiiiiiin mummomainen ja hirvee nimi xd oikeesti sori kaikki tuija nimiset ...

• Anna ,Annq ,Anna! Niin ärsyttävää! Vielä kun mun hyvä kamu on Anna! >:(

• joku esim kullervo tai elias,väinö,aapeli tai kalevi
    mitä naisii tulee ni esim tuula,kyllikki,pirkko,martta?
    Moona,ella,jasmiina,annastiina,tiina,kerttu,auroora,veronica..
    ja kaikkkki tommosset perus kuten joku mikko,aleksi,pekka?

• Tytöt: Martta ja Birgitta. Pojat: Erkki, Pertti ja Petrus. Mun mielest kivoi nimii on: Julia, Mia, Veeti, Roni.

• Hienoja nimiä on Miika, Jesse, Marko, Jyrki yeah :D, Esko ja Pena. Mun oma nimi on Eemeli se on itteni mielest ärsyttävä sit on viel toinen nimi Onni nii ei voi sitäkään käyttää ku en tykkää omista nimistä :#%##@

• Minun mielestäni Veeti on yksi ärsyttävimmistä nimistä mitä löytyy...

• Anna! Anna maitoa

• Jykä

• jygissss kirjoitti:

Jykä

Arvasin että mun nimi löytyy täältä -.-"
      Mun mielipiteet:

Anna
      Outi
      Nyyrikki
      Marjatta--->tosi ärsyttävä :b
      Niina
      Sinna
      Terttu
      Marjaana
      2-osaset
      Hannele
      Annele
      Elli
      Salla
      Minja
      Sinja
      Pirkko
      Kerttu
      Neea--->oma nimeni :b
      Jonna
      Jinna
      Jemina
      Lissu----> :b Onx se ees oikee nimi????¿¿¿
      Älkää loukkaantuko, en todellakaan tarkottanu pahaa :)

• Onerva. On oikeasti kamalaa olla Onerva. Kuulostaa niin lapselliselta.

• Hyi vitsi mä inhoan mun nimeä jostain syystä... Sit mua ärsyttää, kun tosta Jenni-nimestä keksitää kaikkii väännöksiä, esim: jennipenni -.- Mä en edelleenkään ole vanha raha! En ole penni! ARGH! Jostain syystä en pidä siitä Jenni-nimestä sitten laisinkaan... Anteeks kaikki Jenni-nimiset... :/ Ei ollu tarkotus loukata ketää! Ei ainakaa Vartiaisen Jenniä... Se tekee hyvää musaa.... :D :) Kiitti... T: yks Jenni XD

• pojilla ja tytöillä Viki ja tytöllä Ursula
    mun nimi on Oliver

• Jeih, mun nimi näkys tuol 2 kertaa vaan!:D Olisin kuvitellu et enemmän!
      Oikeesti hyi vittu vihaan mun nimeen niin paljon ja en tykkää kyl toisestakaan:D
      Oon susanna marianne. Mariannesta kaikille tulee heti mieleen marianne karkki...

Rumimmat nimet on varmaa
      seppo
      ismo
      pirkko
      kia
      joona
      aleksanteri
      mikko

siin jotain:P

• Ilonensusupala kirjoitti:

Jeih, mun nimi näkys tuol 2 kertaa vaan!:D Olisin kuvitellu et enemmän!
      Oikeesti hyi vittu vihaan mun nimeen niin paljon ja en tykkää kyl toisestakaan:D
      Oon susanna marianne. Mariannesta kaikille tulee heti mieleen marianne karkki...

Rumimmat nimet on varmaa
      seppo
      ismo
      pirkko
      kia
      joona
      aleksanteri
      mikko

siin jotain:P

Tytöt:
      Sinikka
      Matleena
      Marjatta
      Ulla
      Ursula
      Aino
      Aulikki
      Hilja
      Pojat:
      Sauli
      Eversti
      Ernesti
      Bruno
      Veli
      Panu
      Manu
      Arsi

• viittuyu kirjoitti:

Tytöt:
      Sinikka
      Matleena
      Marjatta
      Ulla
      Ursula
      Aino
      Aulikki
      Hilja
      Pojat:
      Sauli
      Eversti
      Ernesti
      Bruno
      Veli
      Panu
      Manu
      Arsi

Onni-kalle

• viittuyu kirjoitti:

Tytöt:
      Sinikka
      Matleena
      Marjatta
      Ulla
      Ursula
      Aino
      Aulikki
      Hilja
      Pojat:
      Sauli
      Eversti
      Ernesti
      Bruno
      Veli
      Panu
      Manu
      Arsi

EVERSTI xD

• Filippa ja Kunto

• Kim.... Oikeesti, voi vittu mikä nimi:D oikeesti, joku kim, kim??!?!? hyi vittu ärsyttävin nimi ikinä..

• Ite olisin halunnu olla "Samuel" Samulin sijaan. No, aina ei voi voittaa... :P

• Ei näköjään mikään nimi säästy paheksunnalta:/

• Miulla on ihan paska nimi, iha outo jostai eteläeuroopasta peräsin oleva. Oon aina halunna jonku tavallisen nimen ku nimenhuudois nolottaa eikä kukaa ikinä kuule/osaa/sano sitä oikei.

Mut esim. Helena, Heta, Martta, Pirkko, Anselmi kaikki vahat nimet on ärsyttäviä.

• Mun mielestä ärsyttävin nimi on tytölle:

PÄLVI

• Mua ärsyttää Miia ... mia on hyvä mut MIIA tai toine kiia kia on kivamut kiiiiiiiia v ähä niiku kiima xD mä en tykkäö ruotsalaisist poikien nimist paljoo.. tai sellasist mitkä kuulostaa esim juhan... juuhhan tai håkan D: ja sit mohamed ja muhamed jne... siis hyi XD ja sit kiinalaiset ja muut sielt on hauskoi xD joku tsu tsakatki tai jotai sam ting wong

• hahhhhaaahhahheej kirjoitti:

Mua ärsyttää Miia ... mia on hyvä mut MIIA tai toine kiia kia on kivamut kiiiiiiiia v ähä niiku kiima xD mä en tykkäö ruotsalaisist poikien nimist paljoo.. tai sellasist mitkä kuulostaa esim juhan... juuhhan tai håkan D: ja sit mohamed ja muhamed jne... siis hyi XD ja sit kiinalaiset ja muut sielt on hauskoi xD joku tsu tsakatki tai jotai sam ting wong

Miia? Olen kuullut paljon paskempiakin nimiä.

• Isabella,Taavetti,Sulevi,Yrjö,Seppo,Tuuli,Ruusa,Marja,Sonja

• Arttu ja Camilla

• Minna
    Heta
    Vilhelmiina
    Vili
    Jarno
    Jasperi
    Milla
    Maria
    David
    Tomi
    Timo
    Pirkka
    Päivi
    Pälvi
    Pulmu
    Annabella
    Anna
    Outi
    Liisa
    Lauri
    Frans
    Erkki
    Jaakko
    Jouni
    Yrjö
    Saara
    Nella
    Kaisa
    Tiia
    Fanni
    Fanny
    Jaana
    Kari
    Karo
    Piia
    Isa (Iisa)
    Elin (Eelin)
    Raimo
    Reiska
    Siiri
    Heli
    Merja
    Bärtil
    Jhördis

Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaantunu kauheesti mun mielipiteestä.

Mitä mieltä ootte nimestä Frida? Mun nimi on Frida.

• Janika, Janica, Janita... Hyi

Löysin mun nimen aika monen listalta :D

• Onks Crista teijän mielest kauhee nimi?? Ihan mielenkiinnost haluisin tietäää..

• Musta toi on just ihana nimi! Ei oo niin yleinen ja nimessä on kaunis selvä sointu

• Ei oo kauhee se on just paras nimi tytöllö t:02 poika

• Miro-Matti Marja-Liisa Panu Teppo

• Oon Janika ja mun nimi on kaikkien inhokki :) ite tykkään :-D

• Aleksandra, Miranda, Isabella, Victoria... selllaset pitkät pröystäilevät prinsessanimet.... :DDDD

• Kaikki jotka kuulostaa lausuttaessa hiemankin oksentamiselta.

• En löytäy yhtään nimeä Sunna. Se on ihan kiva nimi musta. HAH!

• semmi oma nimeni on senni ja mua V***ttaa ku papil oli huono kuulo ja meinas ristii mut semmiks

• Kullervo!!!xD

• Iida/Ida ja Sofia.

• iida,inka,marjatta,irma,pirjo,elli,jarkko,

• Mitä mieltä ihmiset on nimestä Jasper?

• Kaikki teennäisen söpö-ihqu nimet (useimmiten tytöillä) kuten Ohra-Ulpukka, Vilja-Vanilja, Unelma, ym. Varmaan oikein söttiä kun lapsi on vielä vauva. Söpöyspisteeitä vaan ropisee ympäristöstä mussun nimen myötä. Mutta entäs jos/kun kyseinen tyttö seisoo 30-vuotiaana tohtoriksi väittelemässä? Tai ehdolla puoluevaaleissa? Vanhempien pitäisi muistaa että lapsesta kasvaa vielä joskus aikuinen.

• Jorma, Risto, Reijo , Jarmo,Sasu,Lenni

• Mitä mieltä ootte nimestä Seela?

• Semmonen kunnon emännän nimi, esim.Minna.

• Jaa jaa... Oikeestaan noin puolet näistä nimistä mitkä tääl on jo mainittu on ärsyttäviä. Omaa nimeeni ei oo viel ainakaan sanottu, mutta lähellä on ollut. . Mitä mieltä olette nimestä Sarita? Itse vihaan sitä, joku vtun espanjalainen nimi...

• HEH! Suomessa ei siis ole yhtään hyvää nimeä. Kaikki on paskoja, rumia, ällöjä, vanhoja, tunkkasia, outoja ja joko jonku läskin, ruman, laihan, kurpan nimiä, mikä TIETENKIN pilaa koko nimen.. Mun mielestä nimi ei ihmistä pilaa, ihminen itse nimensä pilaa. Mut HEI !!! MIETTIKÄÄS NÄITÄ NIMIÄ/ SUKUNIMI YHDISTELMIÄ

sastamalan sankarihaudassa:

Into Tykki
    Yrjö Pussi

kaveri:

sini sorsa

• Paavo. Oikeesti toivottavasti ketään sen nimistä ei tuu vastaan, koska sitten repeen.

Ja tietenkin. Mahtavus Kullivus. Feat: Life of Brian.

• Veeti on aika tympeä nimi :)

• Ällöttävimmät miesten nimet ehdottomasti: Petja, Tatu, Leevi, Petri, Petteri, Mika, Jani, Pasi, Hermanni, Uuno, Kai.

Ja naisten nimiä sit löytyykin vielä enemmän: Johanna, Minna, Kati, Katja, Piia/Pia, Miia/Mia, Sanna, Riikka, Terhi, Petra, Lotta, Erja, Jenni, Jenna, Jessica, Jemina, Jasmin, Hanna, Outi, Heidi, Maarit, Martina, Stella, Frida, Linda, Karita, Saga, Sara, Alisa, Kirsi, Maria, Nanna, Stina, Sisko, Katri, Aino, Kerttu, Noomi, Heta...

• oletko sinä pillu?

• Pertti.

Sit yks tuttu pisti vauvalleen just ton nimeksi :D

• mun mielestä ällöjä nimiä: AADA =HYIHYIHYIHYYI,martta ja yrjö

• onneksi olen ada yhellä aalla XD

• SAVANNA HYI, AATU, VILLE, ALFRED, EDWA, DAHABO, KERTTU, MINNA, MILLA, KARLA, ROSA, KALEVI KAIKKI NIIN HELEGETON NIMIÄ

• Julia ?

• Hermanni - Herra Oltermanni

Hermanni nimest tulee mielee herra. Nimi alkaa olee sopiva kun sen kantaja ylittää 5o vuoden iän.

• http://www.oakley-vaultsunglasses.com/
    http://www.louisvuittonoutlet-online.us/
    http://www.longchamphandbags-outlet.com/
    http://www.cheap-jordanshoes.us/
    http://www.toms-outlets.us/
    http://www.michaelkorsoutletmk.us/
    http://www.louisvuittonpursesbag.net/
    http://www.toryburchoutletshoesa.com/
    http://www.raybansunglass-outlet.net/
    http://coachofficialsite.blog.com/
    http://www.truereligionjean.cc/
    http://www.truereligionjeansoutleta.com/
    http://www.truereligionoutletfactory.com/
    http://www.burberryoutletstorea.com/
    http://www.christianlouboutinstore2013.com/
    http://www.pradaoutletonlineb.com/
    http://www.mcmhandbags-backpack.com/
    http://www.ferragamo-shoes-outlet.com/
    http://www.juicycoutureoutlet-handbags.com/
    http://www.chi-flatiron-hairstraighteners.com/
    http://www.northfaceoutlet-jacket.com/
    http://www.polo-ralphlauren-outlet.net/
    http://www.coachoutletstoreonlinefn.com/
    http://www.coachoutletstoreonlinefn.net/
    http://www.coachoutlet-online.us/
    http://www.saclongchampsoldespaschere.com/
    http://www.longchamps.eu/
    http://www.ralphlauren-pascher-france.com/
    http://www.insanityworkouts-calendar.com/
    http://www.ghd-flatiron-hairstraighteners.com/
    http://www.bottegaveneta-handbagsoutlet.com/
    http://www.louboutin-outlet.us/
    http://www.valentino-outlet.us/
    http://www.pradaoutlet-shoes.com/
    http://www.cocohandbagspurses-outlet.com/

• Olli

• Joooo ei hitto teiän kanssa :D eiköhän jokainen nimi oo sellanen, josta joku ei tykkää, mut luulen et kaikki on tullu tähän keskusteluun vaan kattomaan kuka ei tykkää omasta nimestään, aika säälittävä tää koko keskustelu :)

• Netta, Ninni jne

• kerttu-killu..säälin tyhmien vanhempien pikku spermaa

• Tunnen henkilökohtaisesti yhdeksän Jasminia, ja kaikki täysiä kuspäitä. Kaikkea löytyy miss näennäisen täydellisestä mielistelijästä aina syömättömyyttän ja ylpeyttään siitä kovaan ääneen muille kailottavaan laihuusihannoijaan.
    Kyllästyin kuulemaan, kun se joka päivä teki tiettäväksi kuinka muilla pöydässä on tarjottimelliset ruokaa ja hänellä vain vesilasi ja aamupalankin skippasi ja silti ei kuulemma ole edes nälkä.

• Kaikki kaks osaiset nimet ja sitten ne jotka loppi"kki" kuten Tuulikki, Annikki, Viljakki. Ja miettikää KUSTI! tulee kusi mieleen :D sitten nää jasminit ja muut lissu nimet.

• Markus. Kaikista mun elämäni aikana tuntemistani Markus-nimisistä varmaan 90 % on ollut tavalla tai toisella niin kusipäisiä hemmoja, että kyllä nykyään v*****aa tuo nimi.

• Tässä on ärsyttävimmät nimet.

Tyttöjen nimet: Kyllikki, Pirkko, Pirjo, Virpi, Ritva, Irene, Maarit, ilona, Alma, Johanna, Raili, Terttu, tessa, toini, Anja, aini, Eila, Hanna, Mira, maisa, Ella, Kaisa, Katja, Anu, Tuulikki, Merja, nea, Päivi, päivikki, elsa, Elisa, Ester, Minna

Poikien nimet: Asko, Esko, Masa, Matti, Martti, Jorma, Jarmo, Hermanni, pellervo, oiva, Urho, taavetti, Urpo, Uuno, yrjö, Pekka, Kalevi, Kustaa, veikko, Veijo, Tapio, jonne, Jouni, Otso, Mauri, Matias, Viljami, Pekko, pyry, Osmo, Juhani, Juha, Juho, Pertti, Perttu

Mun mielestä söpöimmät pojan nimet on Leevi, Pena, Mikael, Joona, Eelis, eeli, Oskari, kasperi, Esa, Toni, Tuukka, luka, Lassi, Daniel

• Viivi. INHOON SITÄ! Ja kaiken lisäks mul on kaks osanen nimi. VOI V*TTU ku mua ärsyttää mun nimi >:( mun nimi on Viivi-L(en kerro loppuja :p) mut kauhee nimi itelleni btw. Kuulostaa se muil paljon paremmalt :D

• Ursula, Urpo, Yjö, Yrjänä, Ilmatar, Väinämöinen, tai sitten jos jonkun sukunimi ois Saukko niin Anu xD

• Oma nimeni ärsyttää, koska se on melko harvinainen. Seuraava keskustelu on jo liiankin tuttu...
    "Mikä sun nimi on?"
    "Isla"
    "Iisa?"
    "Ei kun Isla.."
    "Aaa..onks sun nimi Isabella?"
    "Ei kun iha vaan Isla"
    --15 minuuttia--
    "Hei...Silja?"
    "ISLA"

• Entäs Rebekka:D

• Jennat on aina jotain "lissuja" !! Viivi nimi on kyllä ihan sanonko mikä... Ei tietenkään pahalla kyllä minullakin aika hirvee nimi on, mutta joo.....

• Pekka,Pena,Yrjö,Kullervo,Pellervo,Tellervo,Pyry,Erkki.

Pirkko,Terttu,Martta,Taimi,Marjukka yms muut mummoilunimet.

• Tää on nuorten palsta (eksyin vahingossa) mutta luin ihan mielenkiinnosta ketjun läpi. Jotenkin hauskaa on se, että ne nimet, jotka mun nuoruudessani oli ihan järkyttävän kauheita ja vanhanaikaisia, on nyt ihan yleisiä ja kauniiksi mainittuja nuorilla. Muistan kun kateltiin nimipäiväkalenteria ja oikein etsittiin sieltä mahdollisimman kamalia nimiä, niin ne oli juuri näitä nykyisiä muotinimiä, esimerkiksi Teemu oli nimi, joka kuulosti ihan kammottavalta, olin aika kauhuissani kun ekan kerran kuulin jonkun antaneen sen nimen lapselleen.

Muita sellaisia on Emma, Iida, Bertta, Elli, Aino. Kaikki ikivanhat kamalat akat oli jotain Iitoja ja Santroja ja Karoliinoja. Eikä voinut kuvitella, että pienen nätin poikavauvan nimeksi olisi joku laittanut Aleksi tai Ville tai Huuko tai Oskari. Jannekin oli kauhean vanhanaikainen nimi, yksi vanha juoppolalli kylältä oli Janne ja toinen oli Jalmari, sitä en ole kyllä tainnut nykynuorilla kuulla.

Jos joku olis silloin laittanut lapsensa nimeksi Jasmine tai Janika, niin sitä olisi pidetty hulluuden huippuna. Suosittiin tavallisia reiluja täysin suomalaisia nimiä, joista uusiksi muotinimiksi silloin tulivat nämä Mika, Sari, Minna, Heidi, Teija, Mia, Jari, Juha jne. Jari taisi olla ihan suosituin pojannimi jossain vaiheessa.

Ihan kansakoulun ekalta luokalta lähtien mun luokalla on aina ollut vähintään yksi Tuija ja yksi Tarja. Tuija on minusta edelleen aika kiva nimi.

On vaan täytynyt tottua siihen, että nykyään kun katsoo kirkollisia uutisia lehdestä, niin kastettujen ja kuolleiden nimet alkaa olla samaa kaliberia. Siellä voi tosiaan olla sekä kastettu (ikä 2 kk) että hautaan siunattu Kalle Oskari (ikä 90 v.)

Musta ärsyttävimpiä naisten nimiä on Kaija, Eila, Kaarina, Pirkko, Eeva ja Marjatta. Ei ne mulle mitään mummonimiä edusta, mutta ne on vaan niin ärsyttävän "ei-mitään-persoonaa" -nimiä. Ne on vaan jotain nimiä, ei muuta. Sukunimeksi kun vielä liittäisi jonkun Muhosen tai Malisen tai Leppäsen. Nuorten nimistä ärsyttävimpiä on juuri nämä Jassu -nimet. Aika mitäänsanomattomia nekin.

Kai mä vielä ehdin senkin ajan nähdä, kun näitä mun ikäisteni nimiä aletaan antaa lapsille ihan silkasta nostalgisuudesta. Eli Reijot ja Marjat ja Sepot ja Tarjat ja Pirjot taas täyttävät maan... Teidän lapsia ne ei vielä ole, mutta ehkä seuraavan polven.

• Entäs mitä pidätte nimestä Iina (mä oon sen niminen)

• ihan kiva nimi.

Kaikki e-alkuiset niinkuin Eetu, Elmeri, Erkki jne. kuulostaa toisinaan ihan vitun ärsyttäviltä

• Kyllä se on se jorma.

• Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.

• Mitä mieltä nimestä Viivi-Lotta voi saatanan vitut ku ärsyttää toi nimi x'( ain ku on joku uus ope ja pitää kertoo nimi sit selitän ain viivi-lotta niinku viiva lotta MUT MUA EI VOI SANOO PELKÄKS VIIVIKS KU LUOKAL TOINE x( prkele pilas mun elämän

• Kaikki miesten nimet,jotka on muutettu naisten nimeksi lisäämällä perään ina.
    Marttiina
    Jussiina
    Petriina

• Kaikki kaksi osaiset on kyllä ärsyttäviä!

Samoin myös: Isla, Kyllikki, Janna, Kaija, Pekka, Yrjö, Jasmin, Aila, Peppi, Inka, Silja, Rebekka, Pinja ja mitä näitä nyt on.

Isla kuullostaa sellaselta uskonnoliselta.
    Kyllikki, Pekka ja Kaija jäkättäviltä mummoilta.
    Ja muut on lissu pissiksiltä kuulostavii nimii

• Robin Petteri on kaikkein ärsyttävin nimi ja joka muuta väittää, on ihan yhtä ärsyttävä!

• Tää keskustelu on aika tyhmä, koska täällä sanotaan suurinpiirtein kaikki suomalaiset nimet. Että kaikki nimet on jonki mielestä ärsyttäviä :)
    Mutta sanon tähän itse että rakastan kaikkia ulkomaalaiseen viittaavia nimiä <3 Mutta kaikki nimet on minun mielestä kauniita paitsi 2 osaiset ja luonto-nimet.

• No, kunhan ei omaa nimeä ole mainittu.. Voitto kotiin.
      Hitto, voi sitä lasta kenelle annettiin nimeksi "Voitto"...
      Mitä ny noista ulkomaalaisista, on ne ihan ok, kunhan ei oteta vaikutteita Ruotsista, Norjasta, tai muusta ngrbfhdt-maasta

• Naisista ehdoton kamaluus on Terttu, miehistä Petteri

• siis pinja on iha HIRVEE daa omg kui kuaa voi antaa kellee sellast nimee yyh. mu luokal on yks pinja ja se o iha tyhmä

• Oma nimeni on Ninni -.-¨ hyi...! En tykkää ollenkaan nimestäni :c
    mitä olette itse mieltä nimestä Ninni? (kuulostaako ihan lapselliselta?)

• Kiva nimihän se on :)

• Miespuolisista:
    Olavi, Tauno, Keijo, Manne, Edvard, Aukusti, Hermanni, Johannes, Hannes, Kalevi, Rainer, Rami, Mauri, Kullervo, Erkki, Eerik, Eerikki, Pirkka
    Naispuolisista:
    Sarita, Desiree, Natalie, Milaja, Jutta, Jatta, Jitta Marjukka, Maritta, Marttina, Sandra, Taina, Säde, Rebekka, Esteri, Eerika, Linnea, Pirkko

• Kuten ketjusta näkee, kaikkin ärsyttää jokin nimi mutta ketään ei ärsytä kaikki nimet; ja makuja on monia, kuten varmaan jokainen sen tietää.

Tuo, että joku NIMI voi ärsyttää on tietenkin sen ärsyyntyjän ongelma. Toivottavasti ärsytys ei kasva sairaalloisiin mittasuhteisiin...

• Jenni, Jessica, Jasmin, Janica jne.. näitä perus pissiksille annettuja.. Ja sitten ne mannenimet esim Leif, Robin, Dimitri, Terno.. Ja sitten EETU !!

• Eero on saatanan ärsyttävä nimiXDD

• Ei nimi miestä pahenna, mutta Luca.

• Veera tai Siiri.

• Erkki on ihan vammanen nimi alle 30 vuotiaalla. Ja sitten siitä haukkumani i eki

• Janna!!

• Aida Amalia, Seelia Neelia Noel, Minja, Adessa....juuri näitä urpouksia mitä kirkollisten ilmaisjakelulehtien seurakunta-uutisissa syntyneiden osastot ovat täynnä nykyisin.

• Tällä ADHD-sukupolvella on näitä A-ja ja D-vitamiinia yliannoksen sisältäviä nimiä takataskussa vaikka miten. Aida, Ada, Adessa, Adella, Adiel, Adanna, Eeda, Aada, Daniel, Tilda. Daddaa daada daada, pitää olla Deetä Aata...Mihin ovat kadonneet elämänmakuisia kirjaimia sisältävät selvät ihmisnimet Merja, Kirsi, Pekka, Sirpa, Jyrki, Marko, Erno, Ylermi. Lillunlällyä on nyklynimet. Minea Neelia Joose ja Veeti Daalia Adella, kaakkaolle heti sieltä. niinq sillee tavallaa.......

• Nimistä joista en tykkää
    Enni, Fiona, Hannele, Ulla,
    Jonne, Aatami, Keijo, Olli

Nimistä joista tykkään
    Sofia, Miia, Mikä, Iida, Liina
    Elias, Joonas, Joona, Ron, Saku, Kalle.

• Juu mun nimi on Essi ja mä en tykkää siitä ollenkaan:<

• Oisko yhdysnimi Essi-Liina kiva?

• Itelleniei oikeen tuu nimiä mieleen, mut mun mielestä tää kysymys oli aivan idiootti. Kuka nyt tykkäis löytää oman nimensä listalta jossa sanotaan: nää nimet on ihan sika tyhmii mut EI MILLÄÄN PAHALLA. Muistakaa lapset että tämä oli vain oma mielipiteeni:)

• Pekko, Pirkka, Antero, Jaajo.

• Minka, Tinka, Nico seellä, Adelija.Madelija, Amelia,Kamelia, Aida ja Aidan seipäät

• Jonne.

• Ursula

• Osaaks joku keskustelurtoo mp mun nimestä (Otso)

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.