Tarkoitus ei ole loukata tai luokitella ketään,vaan haluan vai kuulla jokaisen oman mielipiteen maailman ärsyttävimmistä nimistä.
MUN MIELESTÄ ärsyttävä nimi ikinä on MINNA oikeesti se on niin saamarin perinteinen ja sellanen kunnon terttu mirjaana nimi,että huh huh
Ärsyttävimmät nimet ikinä
360
14421
Vastaukset
- En halua loukata
Mustakin Minna ja sitten Heidi. Ja Aino.
- apenwn
haha en tiiä miks, mut mua alko naurattaa tää kommentti:D ihan niiku positiivisella tavalla:D
t: eräs Aino c: - apenwn
apenwn kirjoitti:
haha en tiiä miks, mut mua alko naurattaa tää kommentti:D ihan niiku positiivisella tavalla:D
t: eräs Aino c:Ursula.
- Ö_ö
No ei Heidi sillee oo
- paskoi nimiä
apenwn kirjoitti:
Ursula.
Urpo tai yrjö
- senttishopper
Ö_ö kirjoitti:
No ei Heidi sillee oo
Oon ylpee että nuoret saa juoda es. ps eilen näin ku ps3 ja virtajohtopaneskeli. sit ps3 tuli virtaa ku virta johto meni pleikan virta paikkaa. sit näin ku perunat ja makkarat paneskeli ja syntyi hyvä ystävämme pyttipannu mut suutuin sille ja söin sen. on se jännää mitä tää es tekee :DDDDDDDDD ES PÄRISEE JONNET TÄRISEE!!!:DDD
- gggggggggggggggggggg
paskoi nimiä kirjoitti:
Urpo tai yrjö
Joo Urpo ja Yrjö on kyl hirveimmät nimet ikinä :'DD en voi ottaa ketään sen nimistä ees tosissaan... Sit naisten nimistä esim. Hannele, Iida, Impi, Inka, Marketta, Martta, Matleena, Päivi, Sari, Tuula... hyi, kaikki vanhanaikaset nimet siis lähinnä ja toki myös ne pissisnimet..
- 16vihfblj
gggggggggggggggggggg kirjoitti:
Joo Urpo ja Yrjö on kyl hirveimmät nimet ikinä :'DD en voi ottaa ketään sen nimistä ees tosissaan... Sit naisten nimistä esim. Hannele, Iida, Impi, Inka, Marketta, Martta, Matleena, Päivi, Sari, Tuula... hyi, kaikki vanhanaikaset nimet siis lähinnä ja toki myös ne pissisnimet..
Mun mielestä Inka on ihana nimi! En oo ite sen niminen
16vihfblj kirjoitti:
Täss muutama ärsyttävä nimi:
Naisten nimistä: Anna, Aino, Karoliina, Irma, Kerttu, Emma, Ester, Ulla, Marketta, Marjatta, Hilkka, Inkeri, Kylikki...
Miesten nimistä: Harri, Aukusti, Heikki, Kaarlo, Paavo, Pentti, Edvard, Manne, Usko, Pellervo, Pelle, Yrjö, Urpo, Justus, Jyrki, Valdemar, Ismo, Seppo, Pasi, Juhani, Kustaa, Klaus, Hermanni, Tauno, Mauri, Rasmus, Daniel, Hannu...
Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...- InkaXD
16vihfblj kirjoitti:
Voikiitos! :)
- ...
Ottilia
- heei
Iida on nätti nimi!
- selluloosa XD
kettu98 kirjoitti:
Naisten nimistä: Anna, Aino, Karoliina, Irma, Kerttu, Emma, Ester, Ulla, Marketta, Marjatta, Hilkka, Inkeri, Kylikki...
Miesten nimistä: Harri, Aukusti, Heikki, Kaarlo, Paavo, Pentti, Edvard, Manne, Usko, Pellervo, Pelle, Yrjö, Urpo, Justus, Jyrki, Valdemar, Ismo, Seppo, Pasi, Juhani, Kustaa, Klaus, Hermanni, Tauno, Mauri, Rasmus, Daniel, Hannu...
Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...luin nää kaikki viestit läpi ja huomasin, et nimee Selina ei oo mainittu missään! mitä mieltä ootte siit nimestä? ite oon Selina ja mä niin haluisin vaihtaa nimeni! :/
- 78978987
selluloosa XD kirjoitti:
luin nää kaikki viestit läpi ja huomasin, et nimee Selina ei oo mainittu missään! mitä mieltä ootte siit nimestä? ite oon Selina ja mä niin haluisin vaihtaa nimeni! :/
http://j.gs/2v58
- ,,,,
matleena, iida..joku miko tai sasa..tai saga hyi
- puolueelline14v
kettu98 kirjoitti:
Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...Ismo on just kiva nimi! :D Varmaan johtunee siitä että ihastukseni nimi on Ismo. xD joo mutta ei mikään paras nimi myönnetään. :P
- Anonyymi
kettu98 kirjoitti:
Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...Ite nauran ja häpeen omalle toiselle nimelle joka on pellervo se on vaa niin kauhee...
- ooninka
16vihfblj kirjoitti:
oih! voi kiitos! :* :D
- Valdemarkisu
kettu98 kirjoitti:
Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...Ihan törkeetä meidän kissan nimi on valdemar :'D
- Anonyymi
selluloosa XD kirjoitti:
luin nää kaikki viestit läpi ja huomasin, et nimee Selina ei oo mainittu missään! mitä mieltä ootte siit nimestä? ite oon Selina ja mä niin haluisin vaihtaa nimeni! :/
Sulla on kaunis nimi saanko sen :(((
kettu98 kirjoitti:
Tossa muutama. Mutt oikeest, joku Pelkervo :'D (en haluu loukata ketää, se ihminen voi olla ihan jees, mutt toi nimi xD)...Kaarlo on kyllä mahtava nimi. Haluaisin olla Kaarlon niminen (nimeni on Panu). Panu on aika paska ja ärsyttävä nimi eikö niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kaunis nimi saanko sen :(((
Selina on kaunis nimi
- hfxjubj
Kaikki sellaset kaksosaset etunimet esim Jani-Pekka tai Riitta-Marjaana kuka helvetti antaa lapselleen tollasen nimen?
- ^^*^^
joku uskonto seko esim salkkareissa Matleena , sen perhehän on jossain johannes veljekset paskassa
- Ristitty tälläiseksi
Munkin mielestä kaksosaset etunimet on tosi naurettavia ja mua ottaa niin pahasti päähän kun mulle on semmonen nimi solvattu kuin Minna-Mari >:(
Oon nyt 14v ja aattelin vaihtaa aikuisena nimeni joksikin muuksi. - Joo oon tyhmä
Ristitty tälläiseksi kirjoitti:
Munkin mielestä kaksosaset etunimet on tosi naurettavia ja mua ottaa niin pahasti päähän kun mulle on semmonen nimi solvattu kuin Minna-Mari >:(
Oon nyt 14v ja aattelin vaihtaa aikuisena nimeni joksikin muuksi.Voiko nimen vaihtaa aikuisena?
- hggh3
Joo oon tyhmä kirjoitti:
Voiko nimen vaihtaa aikuisena?
Tottakai voi.
- hateerr
Joo oon tyhmä kirjoitti:
Voiko nimen vaihtaa aikuisena?
Mä niin vihaan nimee Jenni. Se on siis pahin mitä voi olla .. Kauheita lissuja ja aukoo päätänsä joka helvetin asialle.
- Jenni:)
hateerr kirjoitti:
Mä niin vihaan nimee Jenni. Se on siis pahin mitä voi olla .. Kauheita lissuja ja aukoo päätänsä joka helvetin asialle.
Aaha:D Mä tunnen aika monta Jenniä, jotka ei auo kaikille päätänsä:D Eikä kyl kaikki Jennit oo lissuja.. Mun mielestä nimi Johanna kuvais sun tunnetta paremmin:D
- mielenyhtymä
hateerr kirjoitti:
Mä oon kans jostain syystä aina vihannu nimeä Jenni :DD samaan syssyyn menee kyllä myös Janette ja Jasmin (kaikissia eri kirjoitusasuissa)
- heheheh
tai Ukko-Pekka :,,D
- Nimimerkki45i2i2
mielenyhtymä kirjoitti:
Mä oon kans jostain syystä aina vihannu nimeä Jenni :DD samaan syssyyn menee kyllä myös Janette ja Jasmin (kaikissia eri kirjoitusasuissa)
Pirjo-Liisa 🤢
- lollolloolll
Pirtta
- asdadgsr734
Peter
- tyttö täält korvesta
Peter on musta söpö nimi... Jotenki sellane ulkomaalaisee vivahtava...
- s s
tyttö täält korvesta kirjoitti:
Ai kuten Peter Pan?
- Hyi helvetti
s s kirjoitti:
Ai kuten Peter Pan?
Priitta-Kaisa..!
- hehe3
s s kirjoitti:
Ai kuten Peter Pan?
Peter Franzen
- Prööttä
Hyi helvetti kirjoitti:
Priitta-Kaisa..!
PRIITTA! Ei helvetti onks semmonen nimi
- HOHO77
Raine,Raineri,Pekka,Esko,Sami ovat pöhköjä nimiä hyi hirveää...
- TEAMKOIRAT
tyttö täält korvesta kirjoitti:
Niin mustakin johtuu varmaan siitä että valmentajan nimi on Peter
- Nancy Von Suicide
Mm. Minkäs lapsi vanhemmilleen mtn mahtaa. Musta tuli Minna-Maria. Vaihdan sen kuitenkin Nancyyn heti 18vuotiaana.
- apenwn
niimpä c: ite oon Aino-Maria :d hahaa, bongasin sut täältä >:3
- NancyFuckingFancy
Nancystä tulee mieleen englantilainen pissis :D
- jepulis897456
NancyFuckingFancy kirjoitti:
Nancystä tulee mieleen englantilainen pissis :D
tai joku huora sisäkkö siivoojaa mitä näitäö on :D
- Poltansenruumiinpian
Leif.
- halfafegg
Leifhän on jus aika badass nimi, ihaku joku viikinkinimi :D
- nvc
Mul tulee Leifistä nielee joku random natsi
- hvhfrhv
nvc kirjoitti:
Mul tulee Leifistä nielee joku random natsi
No seki ois aika hyvä
- Anonyymi
halfafegg kirjoitti:
Leifhän on jus aika badass nimi, ihaku joku viikinkinimi :D
Viikinkinimenä se on Leifur, ääntyy leivyr, lopussa kuiskaava ärrä. Mullon mangustinukke, jonka nimi on Leifur. Se tykkää hirveesti repusta. Sillon sukunimikin Eiríksson.
- voi...
Minna,SAra(oma nimeni,Niina,aino, pirkko,eetu
- 456456456
Opettele kirjottamaan.
- Eetut kunniaan
Eetu on just pirun söpö nimi !! ♥
- Anonyymi
Eetut kunniaan kirjoitti:
Eetu on just pirun söpö nimi !! ♥
No onnn🩷🩷🩷🩷🩷
- hyyyyi
Petja
- eiks nii????
You mean Petra?? Must se ois kiva nimi
- tollo7
eiks nii???? kirjoitti:
You mean Petra?? Must se ois kiva nimi
Ihan Petja. Se on (karsea) pojan nimi.
- Anonyymi
tollo7 kirjoitti:
Ihan Petja. Se on (karsea) pojan nimi.
Samaa mieltä
- samperin minna nimi
Lisää näitä
- Flitter
Läskeimmän kaverini nimi eli Sami.
Vittu ku vituttaa toi nimi. Tommonen läski vittu saatana. - dddddd2
Paula, Pirkko, Pirjo, Virpi.. tommosia mollamaija nimiä
- En oo tosikko
Maija.
Tulee mielee joku 6v tyttö, jolla on kaks saparoa päässä, pisamia naamassa ja punanen nukkemainen pilkullinen mekko.
- gggggggggfffffffffff
Auroora :p
- hyihelvetti
Ville. Ällöttävin nimi ikinä:S ehkä sen takii koska tunnen yhen villen joka koko ajan höpöttää mulle typeryyksiä, yök
- En osaa selittää tät
Kaikki Sagat, Rosalindat, Aadat ja muut, missä tuntuu että on tarkoituksella vain haluttu joku vierasperäinen aakkonen mukaan. Kaikki nimet, joissa on vierasperäinen aakkonen eivät tietenkään ole automaattisesti ärsyttäviä, niin kuin vaikka Linda tai Iida, ihan neutraaleja. Tytöillä on enemmän ärsyttäviä nimiä kuin pojilla, mutta voi kyllä niitä poikienkin nimiä löytyy. Petja, Lari, Leevi, Juuso...
- 34545435345345
Sade pauhaa ja edellä oleva made on kade koska kadun muodin aikaansaamaa tahtoa myydä naudansydämiä miljardin vuoden odotuksen aikana.
Niin että ei toi D oo todellakaan mikään vierasperänen kirjain. - Anonyymi
no haistappas paska t. leevi
- ärsyttävä nimi?
mun nimi on Linda:)
- <3<3<3<3<3<3<3
Mä haluisin olla Linda tai sit joku Lucia.... Joku mist sais tosi nätin allekirj....
- veerasti
Perttu :D
- Pertun kaveri
Perttu on hieno nimi :D
- nee'eri
Kaisla, Kuuno, Kauno
- antij
Kaikki "lissumaiset" j:llä alkavat nimet tyylii Jenna, Jonna, Janica, Jemina, Jessica... hyi :c
- sfgsd
Mulla justiin sama! Hyvä etten oo ainut joka inhoaa noita nimiä :DD Ja sitte vielä Jasmin ja Jasmiina, ku ne lyhentyy aina puhekielessä Jassuks ja se on niin vittumaista kuunnella "JASSUUUUUUHHHHH!!!!11111111"
- antij
sfgsd kirjoitti:
Mulla justiin sama! Hyvä etten oo ainut joka inhoaa noita nimiä :DD Ja sitte vielä Jasmin ja Jasmiina, ku ne lyhentyy aina puhekielessä Jassuks ja se on niin vittumaista kuunnella "JASSUUUUUUHHHHH!!!!11111111"
Jooo hyi!!! :''''D Unohinki mainita noi nimet mut sieltähä ne sit tuli :D
- Mä oon Jasmin
antij kirjoitti:
mun nimi on Jasmin et kiva -.-
- Minä
Mä oon Jasmin kirjoitti:
mun nimi on Jasmin et kiva -.-
No mun mielestä Jasmin on kiva nimi ja Jessie. (:
- tyhmä nimi?
Kiva mun nimi on jenny? Onks sekin tyhmä nimi.
- mitä pidätte nimestä
antij kirjoitti:
Iiris
- riina k
mun isosiskon nimi on jenna ja se on niin lissuu!! ja kiitos sulle joka kirjottaa jenna
- Jennanen98
riina k kirjoitti:
mun isosiskon nimi on jenna ja se on niin lissuu!! ja kiitos sulle joka kirjottaa jenna
Mä oon Jenna kans, mut en oo lissu. En kyl kauheesti tykkää nimestäni, mut oon siihe tottunu. Musta ällöttäviä nimiä naisten nimistä on: Mariela, Tuulia, Sinikka, Markeela ym.
Miesten nimistä: Kimmo, Yrjö, Urpo, Uuno, Ville jne.
Oikeesti tosta Kimmosta tulee mieleen joku Kimmo Kuu! XD - jempunkaveri
Mätunnen. keminan ja se.on tosi hyvätyyppi sellanen tallilla sekoileva heppahullu xD
- äskeisenkirjottaja
Hups mitkä kirjotus virheet. Siis jemina. Ja oli siellä pari muutaki
- HienoNimiEiksJe
Eihele, mun nimi on just se Jasmina ja lyhentyy Jassuks. : DD
- vuyurryu
Eetu,Eemeli,Toni
- AwS<3
Toni on söötti, heti tuu mielee joku pitkä ja sit tumma otsis......
aws - Donuuuuuuuuuuut
eetu on tosi söpö ja kiva nimi!
- hyvidduli
"Nancy"
Nyyrikki :D:D
Tuulikki
Talvikki
Kyllikki
JA EI JUMALISTE!!!!!!!!!!!!!!!!!:::::
MARTTA! Hyi vidduli...- Anonyymi
Nancy! Ja Phyllis XD) ei phyllistä voi ottaa tosissaan
- minä
Tirtta tylli
- PersseKikkkeliiPeppu
Seiskassa oli joku miesnainen jonka nimi oli jotain Krissu Christina Heart Sydän.
LOL! - justjuuu
Hjördis.
- yäks..
Jani-Petteri, Niko-Petteri, Aapo, Niilo, Kasperi, Pauli.....
Aada, Sofia, Milja, Josefina....- peevee1
Unohdit Ville-Petterin a.k.a VeePee ..
- hyi.
Meijän luokalla on ihan oikeesti yks Jani-Petteri
sitte on myös sofia, aapo ja minä eli milja
en tykkää oikeen nimestä arsi. - Realy?
Mun toiset nimet on Sofia ja Josefiina että ihan kiva-_-
- Anonyymi
Realy? kirjoitti:
Mun toiset nimet on Sofia ja Josefiina että ihan kiva-_-
Sofia on just jaunis nimi☺
- Anonyymi
Niilo on söpö nimi!
- d6f7gyuhi
ERNESTI PERKELE
ja Mauno, Kalevi, Uolevi, Kullero, Tauno, Urpo, Urho... jne - enpidä
Birgitta.
- Shiiis....
Mite sen nyt ottaa.. on toi iha nättiki nimi...
- :D ELLI:D
Bella
- cennehemian
Inka. Ja kolmikirjaimiset XDD
- MITÄMITÄMITÄ
Mhm... mut on jotai nätteiki kuten Mia... Ite oon Miia.... Siis mitä iloo tollasest nimestä o!!!!!!!!!!
- Hyiiii ..
Kaikki 2-osaiset, kuten Aino-Linnea, Suvi-Maria, Kalle-Aukusti, Homo-Petteri :DD ja sillee sit joku Sofia, Anu ja jotku tyyliin Martta, Marjattta, Pirgitta ..
- 5 kirjainta
Kaikki semmoset normaaleista nimistä väännetyt vierasperäiset nimet esim:
Aleksanteri -> Alexander
Kristian -> Christian
Ja nää tämmöset.
Samoin nimet jotka ei oikeesti ees kuulosta nimiltä, esim.
Klarissa, pahimmassa tapauksessa Clarissa
Jenina
Jarina
Ja ylipäätään kaikki nimet joilla vanhemmat haluaa hienostella ja esittää "parempiosaisia". Kun lapsen nimi on ruotsalaisperäinen niin ollaan heti niin bättre folk.
Nyt pistän vielä vastalauseen kolmikirjaimisten nimien vihaajille.- Enkestäkuolennauruun
HEHEHEHEHEE Täääl yks erittäin ärsyttävän nimen omaava!!! Eli Clarissa ;D voi herrranjeesusvittu
- blondeasd
hämmennyin kun omaa nimeäni ei täältä löytynyt :D
ei se nimi ärsytä, vaan se ihminen jolle se kuuluu. Olof.
En tiedä mikä nimessä on mutta se raivostuttaa ja kuvottaa..- Kaizlaaa
No kaikki nää tavalliset nimet joita joka paikas on esim.
Aino
Iida
Anni
Emma
Ja sitte muita ärsyttäviä on Martta, Miia, Nyyrikki, Tellervo, PIRITTA XD JA oma nimeni - kaissitsillai
Olof on just sexikäs nimi, oikeesti, se on hieno ja sairaan vanha nimi!!! :P
- Minnaonrumanimi
Toi loukkas. Syvästi
No ei. Itse olen Minna ja se on niin tähtitähtitähtitähtitähti nimi et huhuh! Sanokaapas yksikin hyvä lempinimi!- Minttu????
Minttu on hyvä lempinimi c:
- EmmaC:
Tämä on siis vain oma mielipiteeni, eikä sen ole tarkoitus loukata ketään!
Anni, Mirella, Jessica, Sara, Jasmin, Tiia, Charlotte, Monica, Tea, Milla, Minna, Kaisa, Lotta, Ella, Neea, Irmeli, Martta, Janina, Julia, Iisa, Suvi, Iida, Anu...
Nimiä, joita en itselle todellakaan haluaisi! Just noi: Jessica, Sara, Jasmin, Charlotte, Monica on sellasii nimiä joista tulee mieleen jotkut pissikset huutelemassa toisiaan "omg sika mageet Jassuuu" XP
Sitten taas poikien nimiä: Aleksi, Mikko, Manu, Panu, Perttu, Tauno, Veli-Matti, Kristian, Tuomo... tulee jotenkin ärsyttävä olo kun jo kun kuule noita nimiä! :D
Ettei ihmiset luulisi, etten tykkää mistään nimistä, tässä joitain "kivoja" nimiä:
Anna, Linda, Jenna, Emma, Amanda, Heli, Minttu, Janika...
Alex, Alexander, Joonas, Joni, Joona, Kasper...
Mun nimi on Emma, ja musta se on ihan kiva (se onkin suosikki listallani) ;-) onks se teistä kiva nimi, ja mitä se tuo teille mieleen?- niiiiiii
jee 8) kukaan ei oo laittanu mun nimee, vaikka se on hirvee :DD
hmm.. ei tuu kauheesti mielee ärsyttäviä nimiä... eiku.. TUIRE, karmee nimi :o
ei siis pahalla. Ja tyyliin joku säde, tuulikki tai tämmöne - Moi vaan idiootit
mun nimi on jasmin ja toi ei oo kivaa! oon ylpee nimestäni!
ja ärsyttävin nimeni (toinen nimi) Vesisade suomennetty thai kielestä - olet_itserakas
Moi vaan idiootit kirjoitti:
ja ärsyttävin nimeni (toinen nimi) Vesisade suomennetty thai kielestäMitä sä hermostut! Nimenomaan tarkoituksena on kertoa nimiä jotka itseään ärsyttää. Et voi olettaa että jos itse pidät nimestäsi niin kaikkien täytyisi pitää.
- Lumikäärme
Jee mun nimi oli siellä! Ja mun äiti mut se oli "kivoissa nimis!
- Minä
Mun mielestä joita en ainakaan haluaisi olisi:
Anni,Sara,Jasmin,Kaisa,Julia,Anu,Irmeli,Martta,Lotta,Elsa, jne.
Jotka haluaisin:
Jessie,Milla,Ella,Laura,Katri,Elina,Linda,Emma jne...
Pojat:
Kaksosaset! Vanhan aikaiset...jne...
Pojan nimet jotka hyviä:
Roope,Ville,Aleksi,Mikko,Lauri,Kalle, jne... - Minä
Minä kirjoitti:
Jotka haluaisin:
Pojat:
Pojan nimet jotka hyviä:
Roope,Ville,Aleksi,Mikko,Lauri,Kalle, jne...Ja tarkoitin noilla että ne on niin yleisii et en siks halua olla noita...Älkää loukkaantuko!
- tälläst
huhuh, onneks mun nimi ei oo Emma. sius ainaku kuulen jonku huutavan Emma alan kattoo kaikkii vihasesti. sijs se on ihan sairaan ärsyttävä nimi! ärhj! mun nimee ei oo tääl viel sanottu, enkä usko et kukasn sanookaan. se on mun mielest kiva ja aika harvinainen :>
- Moi vaa idiootit
Moi vaan idiootit kirjoitti:
ja ärsyttävin nimeni (toinen nimi) Vesisade suomennetty thai kielestäOkei mä oon vaa trolli xD
- Elinannaa
Oon Elina ja musta se on ihan kauhee nimi
- Janikaaaaaaa
Jee mun nimi on Janika
- Anonyymi
Minä kirjoitti:
Jotka haluaisin:
Pojat:
Pojan nimet jotka hyviä:
Roope,Ville,Aleksi,Mikko,Lauri,Kalle, jne...Mä oon Elsa!!!!!!!!!!
- tyttö
Ihme kun mun nimee ei oo tääl! :D
Siis luulis et monia ärsyttää se, mut se oliki sit väärä luulo. :)
(tai sitte te ette vaan koskaan oo kuullu sitä nimee)- MunOmakinNimiOn:
Heta. HETA! Saatanan Heta, aiheuttaa mulle pahoinvointia koko nimi... Se sopii vaa vauvalle tai koiralle tai mummelille :P Oon 13 ja hävettää ku pitää jossai nimenhuudossa sanoo nimi o_O
- T: Elli
MunOmakinNimiOn: kirjoitti:
Heta. HETA! Saatanan Heta, aiheuttaa mulle pahoinvointia koko nimi... Se sopii vaa vauvalle tai koiralle tai mummelille :P Oon 13 ja hävettää ku pitää jossai nimenhuudossa sanoo nimi o_O
Mun mielestä Heta on just söpö nimi! Ooo ylpee siitä, se on vanha ja erikoinen ja harvinainen ja hiano!!! :D
- etjuu..
Ensinnäki te jotka sanotte et "mun nimi on ärsyttävä ihme ku mun nimee ei oo täl listal" ettekä kerro sit nimee nii ärsyttää:D
Ja must ärsytävii nimii on sellaset jotkä kuullostaa sillee "pehmeilt" tais siis niiku et ei oo mitää k,r,t,p,d jne... eli esim joku juuso, enja, joona..
ja sit ärsyttää myös semmost tavalliset nimet tyylii: anna,anni,lassi,juuso,antti..
ja sit viel semmoset "vanhat" pirjo,hilja,heta,taavi..
nii ja viel sellaset nimet jotka tarkottaa jotaa esim. kanerva,lumi,säde,oiva,toivo
ja nää aino ja reino ku ne on ne kengät XD toisaalta kyl minuu ärsyttää myös ku kenkien nimeks on annettu jotkuu vanhahtavat nimet.. ja outi on ärsyttävä nimi..en tiiä miks.. ja jos tunnen jonkuu tyhmän tyypin nii en tykkää siint nimestkää:D esim. emma,jemina..
muut nimet on sit kivoi :D ei vissii jäänny montaa vaihtoehtoo.. mut ei kaikki nimet oo ärsyttävii vaik kuuluuiskii johoki ryhmää jonka äske luettelin..esim ei kaikki ne pehmeet nimet oo ärsyttävii.. mut joo..tos mun mielipide!!(mun yks parhaimmist kavereist on anna, eikä sen nimi oo mitenkää ärsyttävä vaik luettelinkii sen tuol ylempään..en vaa aattele et se on niiku anna..)
Älkääkä ottako nyt mitenkää irtteenne! ei nimi miestä pahenna jollei mies nimeä!! - moih1
KIA ON MAAILMAN ÄRSYTTÄVIN NIMI KOSKAAN :D:D:D
- joopa joo
Löytyy vielä pahempia o_O
Nanna, Nana, Nona, Noona, Nina, Ninni, Neea, Nea, Viivi, Maisa, Mimmu, Mimmi yms.
Ei vaan kuulosta mun korvaan hyvältä:D - 15+12
a true fact :-------D
t. kia
- mitäs sanotte?
Anu?
Välkommen till Anus kalas! ;))) (suom. tervetuloa anaalikemuihin!) - onki69
Leevi ja vitun ärsyttävä onki
- Kaizlaaa
Mun omassa nimessä mua ärsyttää se Kais.. Koska se kuulostaa tyyliin joltain Kaisalta taipi Kailta. Ja mun nimi on KAISLA, eikä Kaisa, HYI JUMALISTE!!!!
- uneton.
Mun oma nimi on Iida enkä ite pidä siitä, tosin aattelen että pahemminki vois käydä, kaikki kuitenki kutsuu mua Iituks :) Koska tutun lapsesta tuli Taika-Tuuli :DD
Kivoi nimiä on mun mielestä ainaki
Oona, Mira, Laura
Ja sellasii mistä en tykkää (ei mua mikää suoranaisesti ärsytä)
Viivi, Minna, Anni :oo, Anniina kahella i:llä ja näit vanhoi nimiä
Anneli, Annikki, Raili, Helena - Etnies Mies
Ärsyttävii nimii mun mielest on Iiro, Siiri,Eero, Niina, Alex ja Einikki.
Hyvii nimii taas Erkki ja Urho. - tttttttttttttttttt
Marjut
- kuuno1
Ei niinkää ärsyttävä mut typerän kuulonen on Keijo!!Siis voi juma...Mut sitten kaunis naisen nimi on Impi Ellen Anna!
- asasaw
Saara,Kauko,Teijo,Valtte,Leena,Ulla,Arttu,Pena
- Yrjöliina
muijien nimet jotka on väännetty poikien nimistä!!!
Akuliina
Lauriina
Pertiina- sjdh
Onks teidän mielestä Aliina jotenkin outo tai ärsyttävä haluisin vaan tietää..
- so what??
sjdh kirjoitti:
Toiset tykkää toiset ei, entä sitte? Kysymyshän oli mikä on omasta mielestä ärsyttävä, sitä ei sun kommentissas ilmene.
- jatkuuuu
sjdh kirjoitti:
Joo eli mä en tykkää Taru Helmi Alma ja Vili...
- Tässä ois muutama
Ne jotka esiintyy ihan kaikkialla niinku joku Anna ja Iida yms. Sit noita vanhoja nimiä kuten joku Terttu ja muita tollasii... Noistakin löytyy silti ihan hienoja nimiä.
Tykkään ite sellasista harvinaisemmista ja lyhyistä nimistä esim. Tinja, Taru, Merja... - Trololoooooo
Hahaah, rumia nimiä on kuulkattes maailma täynnä... tässäpä oma lista jokka ny ekana tulee mieleen... Rumia nimiä: Mia, Pia, Kia, Ria, Tia, Nina, Petra, Ursula, Sanni, Karoliina, Raija, Merja, Pinja, Senja, Sonja, Inka, Sina, Liina, Maria, Marja, Nanna, Taika, Tuuli, Tanja, Suvi, Vilma, Rakel, Seija, Kerstin, Malla, Roosa, Arja, Jaana, Kaisa.... ja lista jatkuis, mut tähä hätää ei ny keksi :P
- tiiamariaaw
hahh. itteni nimi on tiiaXD
- lassiiih
tiiamariaaw kirjoitti:
hahh. itteni nimi on tiiaXD
aww..tiia on mun mielest ihana nimi :3
- not my name
Höh mun mielest sonja on iha kiva nimi. (: Ärsyttävii: vappu, jade, ilta, lahja, elias, emma..
- Öhmöh ;_;
Mun nimi on Roosa :< en ite tykkää siit nimestä mut haluun kokeilla elää sen kaa xd
- SepetraxD
Omg Petra pääs vihdoi joukkoon!:D Gosh varman maailman kamalin nimi :'D Oon nii varma et vaihan sen aikuisena
- Eisit
Just olin sillee yes mun nimee ei oo vile sanottu XD Sit se sanottii oon siis Maria ja juu en itekkää erityisemmi tykkää mut kyl se menee.
- pargga
Mirjami
Anne-Maarit
Kaisu
Lyyli
Alli
Tyyne
Hilppa
Luna
Liisi- timiwaa
Nicojimi
Tupakkatimi
- ojskksfpsr
Jonne, Jonna, Eetu, Perttu, Antero, Joonas, Niko, Jessica
- hyivittu
lyyli xddddddddddddddddkuka helvetti antaa sen nimeks lapsellee xddd
- Anonyymi
Mun oikee nimi ei oo lyyli mut kaikki kutsuu mua siks ku se on mun toinen nimi, mut mun oikee nimi on hely ja se on iha hirvee mää niin haluun vaihtaa sen
- kultauusisofia
älkää ette saa haukkua nimiä vaikka ne ei olis kivoja
- Siiiriiikiva nimi?
mitä mieltä ootte Siiri nimestä? ite jotenki tykkään vähä ku se on kulkenu suvussa mut nimi Siiri kuulostaa joltai mummon tai vauvan nimeltä! mut jotai persoonallista siinä on :-)
- Liian perinteikästä
Sellaset liian tavalliset nimet niinku Mikko, Kalle, Liisa... Oikeesti kuinka mielikuvituksellinen ihminen antaa sellasen nimen mukulalleen.
- Esjonne313
Olga on mielestäni kaikkein ärsyttävin nimi. Ja samoin Jonne.
- patauspetja
Onko joku tosiaan Petja-niminen?????
toivottavasti siis edes poika- Kskdkdvdkdvdjd
kaikki just nää liian tavalliset mitä ilmenee ku esitetää ns mummoa ja pappaa. kuten pekka, liisa, aino, matti, martti, erkki.
muita ärsyttäviä on sami, birgitta, ja just joku jonne - Pppenaaaa
Kskdkdvdkdvdjd kirjoitti:
kaikki just nää liian tavalliset mitä ilmenee ku esitetää ns mummoa ja pappaa. kuten pekka, liisa, aino, matti, martti, erkki.
muita ärsyttäviä on sami, birgitta, ja just joku jonnePena on tosimiesten nimi
- mmmmmhh
kaksosaset nimet on hirveit, paitsi anna-sofia on mun mielest kaunis nimi :) sit iha hirveitä on semmoset vanhat nimet kute ritva, marjatta, marjut, pirkko.. sit kans eeva, jenni, aada, laura, moona
poikien nimii on pekka, matti, teppo, uolevi, seppo, valo, justus..! hyi! - eräsamanda.
Amanda.
- Minähän se
Mun uskonnonopettajan nimi on Minna, joten kyllä, se on hyvin ärsyttävä nimi.
- gligga
ärsyttävimmät miesten nimet
1. Aatu
2. Tarmo
3.Leevi
-II- naisten
1. Janika/Janica
2. Anni
3. Martta
Tää on vaan mun mielipide
TARKOITUS EI OLE LOUKATA KETÄÄN!- Tietokone890
Elmo ja Jyrki.
Tai joku [Nimi].jr kuka antaa lapselle oman nimensä ja laittaa perään junior? Virallisesti siis. Papereissa lukee vaikka Elmo Juniori.
Se tulee kuulostamaan joltain snägärin lasten-aterialta koko loppu elämänsä.
Vastaava on vaikka "Elmo jyrkin-poika". Laitetaan se vanhempi tollai sinne perään, omat meinas tehdä noin mutta antoivatkin sitte toisen nimen. Josta oon iloinen.
- eräs vaan.
phew, ei löytyny mun nimeä täältä ^_^
- julkkiss
voi vittu, hankkikaa elämä !! ei maksa paljoo .... :D järkee haukkuu omaa nimee, se on yks osa teist xd hyvä mun tulla säätää tänne xd mielipiteit nimest JULIA ??
- j<3
julkkiss kirjoitti:
voi vittu, hankkikaa elämä !! ei maksa paljoo .... :D järkee haukkuu omaa nimee, se on yks osa teist xd hyvä mun tulla säätää tänne xd mielipiteit nimest JULIA ??
mun ihastuksen nimi on Julia :
- julkkiss
j<3 kirjoitti:
mun ihastuksen nimi on Julia :
aijjaa kiva :DD onneks muhun ei oo kukaa ihastunu xd
- j<3
julkkiss kirjoitti:
aijjaa kiva :DD onneks muhun ei oo kukaa ihastunu xd
eli siis oikee hyvä nimi! ^_^
- julkkiss
j<3 kirjoitti:
eli siis oikee hyvä nimi! ^_^
haha kiitti :D
- piece&love
julkkiss kirjoitti:
haha kiitti :D
Susanne. Joka on sattumoisin oma nimeni. Miten voi olla mahollista, että mun kohalle osu just SE nimi, mitä vihaan.. _BTW ei sovi yhtään mun ernumaiseen lolitatyyliin joku vitun susanne xD_ Ja jotenki porukat ja ylipäänsä kaikki ihmiset antaa mulle jotain vittumaisia IHQlempinimiä. Susupala. Suski. Sussu. Ja pahin: susa. SIIS SUSA??!! MITÄ HELVETTIÄ???!!!
Ei nimi miestä pahenna, eikä sen puoleen naistakaan, mutta susupalammmmakeasuskisussususupääsusupersekusisukkaIHQUA. Mulla on hyvä tuuri. - simo kurki
piece&love kirjoitti:
Susanne. Joka on sattumoisin oma nimeni. Miten voi olla mahollista, että mun kohalle osu just SE nimi, mitä vihaan.. _BTW ei sovi yhtään mun ernumaiseen lolitatyyliin joku vitun susanne xD_ Ja jotenki porukat ja ylipäänsä kaikki ihmiset antaa mulle jotain vittumaisia IHQlempinimiä. Susupala. Suski. Sussu. Ja pahin: susa. SIIS SUSA??!! MITÄ HELVETTIÄ???!!!
Ei nimi miestä pahenna, eikä sen puoleen naistakaan, mutta susupalammmmakeasuskisussususupääsusupersekusisukkaIHQUA. Mulla on hyvä tuuri.simo kurki
- vertikaalilapsi
Kukka-Maaria ._.
Tunnen yhen sellasen.- julkkis
Ihana nimi :3
- Sdaaol
Serkkuni on yksi sellanen :D
- littlemix
Ite en voi sietää nimiä Irene, Irja, Aila ja muut tommoset vanhat :D ja oma nimi on Emilia, en tykkää ollenkaan :D sitte siittä väännettään Emmi, Emppu jne argh!
- Tyhmä nimi >:(
Voiko oikeesti vittu tyhmempää nimee olla ku Eeli-Kalle?! Se on mun nimi mut en aio vaihtaa vaikka vihaanki. Lempinimet: Eeli, E-k, Kalle.
- julkkiss
oooi, just söpö :3
- hmmboy99
julkkiss kirjoitti:
oooi, just söpö :3
Mul on iha vitun nolo nimi ; julian ja oon siis poika! Mun mielest parhait nimii ois ; elias , leevi , eetu , jere... . Mun oma nimi on ärsyttävä!!!
- enonnekskumpikaan
Reiska (tulle ihan joku spurgu mieleen) ja Jassu. Siis se on ihan oikea nimi (vanhemmat varmaa toivo siit lissua)
- poika -97
Konsta! Mun nimi
- julkkiss
mun exän nimi oli konsta :(
- iso merkitys, wohoo
Ootteko ikiin miettiny kuin paljo NIMELLÄ on merkitystä?! O_o
On sillä aika paljon. Esimerkkejä alhaalla..
-Pojille
Eihän kukaan varmaan haluaisi seurustella tytön kanssa joka olisi 16 ja jonka nimi olisi Ulla ja tyttö näyttäisi tältä: http://25.media.tumblr.com/0f1581bb94533fd182cb5eb8c2d3aa06/tumblr_mh01n2d7sg1s434o6o1_500.jpg
-Tytöille
Eihän kukaan varmaan haluaisi seurustella pojan kanssa joka olisi 17 ja jonka nimi olisi Seppo ja poika näyttäisi tältä: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc9k5gzRTU1rixf9to1_500.jpg- julkkiss
en mää ainakaa rupee seukkaa nimen perusteel :O
- jojoooooo
Ei sillä nimellä ole mitään väliä, jos vaan tykkää toisesta. Mun mielest on tavallaan söpöä. että jollain kauniilla/komeella teinillä kuten noilla noissa kuvissa on semmone "vanhojen ihmisten" nimi. Oon ehkä vähän outo.
- loll
mirja,minna,saara,lasse,pasi,minna olga stefan olli seppo sirkka lyyli lyllikki pellervo tellervo jukka-samuli ninni julia viivi tuuli kaisa jessica krista jouni jarmo jorma janette veera wera tai joku minna
- harvinanen(ko)?
Mun nimi Tuula on sitte vissiin jotenki harvinainen tai jotain ku kukaan ei ollu siitä mitään maininnu mutta ei se mua haittaa :D sillä olen ihan tyytyväinen nimeeni. eipähän ole ainakaan jokaisella samaa nimeä.. Onko Tuula teijän mielestä erityisen harvinainen?
- julkkiss
tuula on sillee harvinaine, mut aikas monella vanhalla ihmisel on esim. mun opella oli toi nimi tuula :D
- harvinainen(ko)?
joo vanhoilla ihmisillä määki oon kuullu ja myös mun koulus on 3 opettajaa jonka nimi on tuula :D mutta empä mää muita tiiä
- MinkkiKristiina
Täällä yks Minna. En hirveenä tykkää siit ,mut minkä sille voi:(
Ennen käytin mun toista nimee (Kristiina)
Minnassa on parasta se ,et mulle keksitään hauskoja lempinimiä (Minkki ,MiMi jne...) - .ttt
Hellevi on siis iha kauhee nimi... Oon ite Noora-Aurora: )
- whatyoudidinthfark
justiina, pasi, iiristiina, heili, santtu
- nimiä!!
whatyoudidinthfark kirjoitti:
justiina, pasi, iiristiina, heili, santtu
Ylermi, Ukko, Helmi, Emilia, Kastehelmi, Eini, Esteri, Jaakko, Esko, Alex, Janna, Jonna, Kaarina..
Kivoja Linda Olivia Maria Jere Eetu Janina
- nimet!!!
Lahja, Vappu, Ylermi, Kastehelmi, Helmi, Ukko, Emma, Emmi, Veikko, Jaakko, Eini...
Tosi monia niitä on.
Omasta nimestä tykkään Linda - tototo3
Itteäni ärsyttää "muka" hienot nimet, kuten Suvi-tuuli, Aamu- aurinko, Aamu-lumituuli jne... Oma nimenikin on aika ärsyttävä, Mira.. en tiedä miksi, kenties liian yleinen. Samoin nimet joista ei saa selvää onko kyseessä tyttö vai poika ovat joskus ärsyttäviä.
- Mielestäni
Alvar,Alvari,Saku-Markku,Impi ja Alicia ovat kamalia nimiä. En siis halua loukata. Ja Ruusa, hyyyyyi.
- Iida..
Irmeli, Birgitta, Mielikki, Ukko, Ernesti ja muut tollaset ällöt.. En oo varma omasta nimestänikää että tykkäänks siitä, oon Iida.
- P****
Ei osunu oma nimi silmään, mut tässä muutama inhokkinimi:
Jassu
Emma
Niklas
Niko
Elias
Lissu
Carola
Anni
Sara
Salli
Petra
Kylli
Kyllikki
Pirkko
Erja
Ulla
Karita
Sanna
Janika
Jannika
Alma
Tellervo
Jaana
Pirkko
Kerttu
Hemminki
Sari
Tuula
Anna-Mari
Nikolai
Heta
Netta
Rosa
Kerttu
Ja lista jatkuis jos muistuis mieleen - abcdef......
P**** kirjoitti:
Ei osunu oma nimi silmään, mut tässä muutama inhokkinimi:
Jassu
Emma
Niklas
Niko
Elias
Lissu
Carola
Anni
Sara
Salli
Petra
Kylli
Kyllikki
Pirkko
Erja
Ulla
Karita
Sanna
Janika
Jannika
Alma
Tellervo
Jaana
Pirkko
Kerttu
Hemminki
Sari
Tuula
Anna-Mari
Nikolai
Heta
Netta
Rosa
Kerttu
Ja lista jatkuis jos muistuis mieleennoi ei oo aakkosjärjestyksessä joten mun o pakko dislikee
- mjsjji
Mun nimi on Alina. Oon tyytyväinen nimeeni :) Mitä mieltä te ootte mun nimestä?
ps. en loukkaannu vaikka joku sanoisi ärsyttäväks.- A.A.I
Munki o :)
ite kyl vihaan omaa nimeeni, Anna Alina Inkeri, miäti ny hyi :D
haluisin jonku pal henkevämmä nimen...
- Jonne:(
Miettikää nyt ku oma nimi ois jonne :DDDDoma nimeni ja noloo on ku kaikki tulee sillee onks es hyvää? Se on vaa mun nimi ei nimen perusteella voi kattoo juoko se es vai ei ja ite en juo koska se on kusta! Sitte tytöt miettikää et menette jollekki frendille sanoo "mul on uus poikaystävä" sit se "mikä sen nimi on" ja sä "jonne":DDDDDD sit se frendi "juotteks te yhes es" nolooooo olla jonne nimine
- peteeeee
Petri on mun mielestä aika ärsyttävä, mikä on siis mun oikee nimi. oon melkeempä pakottanu kaikki sanoo mua Peteksi ku se petri on vaan jotenki mun mielestä lapsellinen nimi...huoh
- Martan kammooja xc
Mun mielest Milja,Martta,Hilkka,Lyyrikki,Marita,Anna ,Helmi-Lotta , Tuula ,Meri-Tuulia ,Terhi,Eetu ,Toivo ,Urho ,Maija,Oma nimeni .....tätähän vois jatkaa loputtomii!
Mäkin oon aina halunnu olla Nancy :3 Tai sit Sofie ;33 Aattelin vaihtaa nimeni 18 vuotiaan.Nyt oon 16. ei enää ku kaks vuotta :*- CutieJasmine
Joo oot oikeessa. Terhi on tosi kaamee nimi. Mitä mä mun vanhemmille mahan :(
- greeneyes99
Hei Jonne, tunnen sut ehkä, asutko ehkä jossain ruskolla tai vahdolla tai siellä päin?
- vituttaa
Tiiän yhen tyypin jonka nimi on Tiitus. Kerrassaan raivostuttava nimi.
- PIRKKAAA
Kaikki nimet jotka tarkottaa jotai.. Tuuli, Pilvi, Pyry... Ja sit Pirkka, koska pienenä luulin tosi pitkää et se on naisen nimi :D
- greeneyes99
Tälläset peruslissunimet: Noora, Oona, Emma, Emmi, Jassu, Mariette jne.
- Kiiminki :/
Kaikki normaalit lesta nimet ovat ärsyttäviä.
- piece of cake :3
jaa lestanimet normaaleja? tunnen lestadiolaisperheen, eikä KUKAAN niistä ole ns. " normaaliniminen". mun mielestä niillä on kaikilla huolitellut, erikoiset ja nätit nimet.
- zunami97
Ihme ettei omaa nimeä ollut mut mun inhokkeihi se ei kuulu.
Oma inhokki o Eliel
Ja pettyny olin ku mollattiin kahta mun lemppari nimee jotka o Pasi ja Antero, Oisin niin tyytyyväinen jos nimi ois Pasi-Antero , tosin siitä väännettäs niin monta pa-juttuu - Ale!Jäääkaapi 399€
Yhdet ärsyttävimmät nimet on Keijo-Elvis ja Kyllikki >:((
- skhföhmjmxl
:D Mun nimi on Anni.
- duckface :D
skhföhmjmxl kirjoitti:
:D Mun nimi on Anni.
Mä inhoon:
Noora
Pasi
Yrjö
Säde
Saana
Ada/Aada
Aino
Aini
Petri
Hillevi
Pirjo
Alvar
Perttiina
Tiina
Tuija...ja lista jatkuis mut ei tuu mitää mielee
Mä tykkään:
Saku (ehdoton suosikki!!)
Bella
Ella
Iida/Ida
Kia
Pia
Ja muita.. - en oo täydellinen!!
duckface :D kirjoitti:
Mä inhoon:
Noora
Pasi
Yrjö
Säde
Saana
Ada/Aada
Aino
Aini
Petri
Hillevi
Pirjo
Alvar
Perttiina
Tiina
Tuija...ja lista jatkuis mut ei tuu mitää mielee
Mä tykkään:
Saku (ehdoton suosikki!!)
Bella
Ella
Iida/Ida
Kia
Pia
Ja muita..Anteeks kaikki tän nimiset mut mä en tykkää :
Ulla
Veela (ihan niinku ei ärrää osattas sanoo)
Melkein kaikki kaksi osaiset nimet esim. Kukka-Maaria yms:D
Pojilla kaikki kaksi osaiset nimet on rumia, siis ei pojille sovi xd ???
Pekka
Matti
Jukka
Seppo
Jessica ja Jasmin (ankeet lissunimet)
Henna
Hanna
Jennika
Raija
Minna
Susanna (mun toinen nimi yök !!!!!!! )
Mari
Teija ja Tuija D:
Liisa
Sirkka ja Pirkka
Irene
Minttu
Roope
Aku
Iines
Kaino
Kerttu
Varpu
Kirsikka
Kukka
Lumi
Tuuli
Ruusu
Lilja
Vilja
tuki vähän tolleen ryhmittäin mieleen noita :D ja sori kaikki nuitten nimiset, on mulla ihan kestettävä nimi. Taino ihan hyvö mut rnpä kerro :D D: mut haluisin olla Viola tai Linda tai Seela taii Edith :) tämmösii ihanii nimii nää neljä :D - Wfgh
en oo täydellinen!! kirjoitti:
Anteeks kaikki tän nimiset mut mä en tykkää :
Ulla
Veela (ihan niinku ei ärrää osattas sanoo)
Melkein kaikki kaksi osaiset nimet esim. Kukka-Maaria yms:D
Pojilla kaikki kaksi osaiset nimet on rumia, siis ei pojille sovi xd ???
Pekka
Matti
Jukka
Seppo
Jessica ja Jasmin (ankeet lissunimet)
Henna
Hanna
Jennika
Raija
Minna
Susanna (mun toinen nimi yök !!!!!!! )
Mari
Teija ja Tuija D:
Liisa
Sirkka ja Pirkka
Irene
Minttu
Roope
Aku
Iines
Kaino
Kerttu
Varpu
Kirsikka
Kukka
Lumi
Tuuli
Ruusu
Lilja
Vilja
tuki vähän tolleen ryhmittäin mieleen noita :D ja sori kaikki nuitten nimiset, on mulla ihan kestettävä nimi. Taino ihan hyvö mut rnpä kerro :D D: mut haluisin olla Viola tai Linda tai Seela taii Edith :) tämmösii ihanii nimii nää neljä :DNuutti on se kaikista vituttavin.
Iida, Roosa, Jenna, Jesse, Ville, Heidi, Minna... Kaikki tällaset tosiextrahyper yleiset.
Mun oma nimi on tosi vanha, mutta oon ylpee että oon perinyt sen isoisoäideiltä. Nykyään puolet kansasta on jotain lissupaskoja, ei millään pahalla.
T:Alli
Katotaa kuink moni tulee alli pallittelee tai käsiläskittelee tai laihdutuslääkkeilee XD- 3+17
Mää en tosiaan ymmärrä miten jonku nimi voi olla ärsyttävä. On teillä valittamisen aiheet.
Se nimi ei ole yleensä ärsyttävä vaan konteksti missä se on esitetty/esiintynyt. Esim. jollain ärsyttävällä tyypillä on nimenä Tiina --> pidät nimeä Tiina ärsyttävänä, koska liität tämän nimen siihen henkilöön.- :-)
Nii just. Must kaikki nimet on omalla tavallaan kivoja. Ja sit jos ihastuu johonki tyttöön tai poikaan, jonka nimest ei oo tykänny ni sit siit nimest yleensä tuleeki kiva. Joten se riippuu just enemmänki siitä ihmisestä kellä se nimi on.
- dk8w4t
en nyt tiiä mut mua ärsyttää normaalit ja yleiset nimet .___.
esim.
Neea
Aada
Iida
Emma
Jessica :U
Janina
Annika
Jasmin - jatkuu.
Aada
Aamu
Aija
Aila
Aili
Aina
Aini
Ainikki
Aino
Aira
Airi
Aleksandra
Aliisa
Alina
Alisa
Alli
Alma
Amalia
Amanda
Anelma
Anette
Anita
Anitta
Anja
Anna
Anne
Anneli
Anni
Anniina
Annika
Annikki
Annukka
Ansa
Anu
Arja
Armi
Asta
Auli
Aulikki
Aune
Auni
Aura
Auri
Aurora
Birgitta
Eerika
Eeva
Eevi
Eija
Eila
Eine
Eini
Eira
Elena
Eleonoora
Eliisa
Elina
Elisa
Elisabet
Elise
Ella
Ellen
Elli
Elma
Elmi
Elna
Elsa
Else
Elsi
Elvi
Elviira
Emilia
Emma
Emmi
Enni
Erja
Essi
Ester
Esteri
Eveliina
Fanni
Floora
Hanna
Hanne
Hannele
Heidi
Heini
Helena
Helga
Heli
Helinä
Heljä
Helka
Helle
Hellevi
Helli
Hellin
Hellä
Helmi
Helvi
Hely
Henni
Henriikka
Hertta
Heta
Hilda
Hilja
Hilkka
Hilla
Hille
Hillevi
Hilma
Hilppa
Iida
Iina
Iines
Iiris
Ilma
Ilmatar
Ilmi
Ilona
Ilta
Immi
Impi
Inari
Inka
Inkeri
Ira
Irene
Irina
Irja
Irma
Irmeli
Iro
Jaana
Jade
Janette
Janika
Janina
Janita
Janna
Jasmin
Jatta
Jemina
Jenna
Jenni
Joanna
Johanna
Jonna
Josefiina
Julia
Juliaana
Jutta
Kaarina
Kaija
Kaino
Kaisa
Kaisla
Kaisu
Kanerva
Karita
Karoliina
Kastehelmi
Katariina
Kati
Katja
Katri
Katriina
Kerttu
Kerttuli
Kielo
Kiia
Kirsi
Kirsti
Klaara
Krista
Kristiina
Kukka
Kukka-Maaria
Kylli
Kyllikki
Lahja
Laila
Laina
Lauha
Laura
Lea
Leea
Leena
Leeni
Leila
Lemmikki
Lempi
Lenita
Liina
Liisa
Liisi
Lilja
Lilli
Linda
Linnea
Lotta
Loviisa
Lumi
Lyydia
Lyyli
Maaret
Maaria
Maarit
Maija
Maiju
Maikki
Maila
Maili
Mailis
Maini
Maire
Maisa
Manta
Margareeta
Mari
Maria
Marianna
Marianne
Marika
Marita
Maritta
Marja
Marjaana
Marjatta
Marjo
Marjukka
Marjut
Marketta
Martta
Matilda
Matleena
Meeri
Melina
Meri
Merja
Mervi
Mette
Mielikki
Miia
Miina
Miisa
Mikaela
Mila
Milja
Milka
Milla
Mimmi
Minea
Minja
Minna
Minttu
Mira
Mirja
Mirjami
Mirka
Mirkka
Mirva
Moona
Nea
Neea
Nella
Nelli
Netta
Niina
Nina
Ninni
Noora
Oili
Oivi
Olga
Olivia
Onerva
Oona
Orvokki
Outi
Paula
Pauliina
Peppi
Petra
Pihla
Piia
Pilvi
Pinja
Pirita
Piritta
Pirjo
Pirkko
Pulmu
Päivi
Päivikki
Päivä
Pälvi
Raakel
Raija
Raila
Raili
Raisa
Raita
Rauha
Rauna
Rauni
Rebekka
Reeta
Reetta
Reija
Riia
Riikka
Riina
Riitta
Rita
Ritva
Ronja
Roosa
Rosa
Ruusu
Ruut
Saana
Saara
Saija
Saila
Saima
Saimi
Saini
Salla
Salli
Salme
Sandra
Sanelma
Sanna
Sanni
Sara
Sari
Satu
Seija
Selja
Selma
Senja
Senni
Signe
Siiri
Silja
Silva
Sini
Sinikka
Sirja
Sirkka
Sirkku
Sirpa
Siru
Sisko
Sivi
Sofia
Sohvi
Soila
Soile
Soili
Sointu
Solja
Sonja
Sorja
Suoma
Suometar
Susanna
Susanne
Suvi
Sylvi
Sylvia
Säde
Taija
Taimi
Taina
Talvikki
Tanja
Tarja
Taru
Tea
Teija
Tellervo
Teresa
Terhi
Terhikki
Terttu
Tessa
Tiia
Tiina
Tilda
Tinja
Titta
Toini
Tuija
Tuire
Tuomi
Tuovi
Tuula
Tuuli
Tuulia
Tuulikki
Tytti
Tyyne
Tyyni
Ulla
Ulpu
Unelma
Ursula
Valma
Valpuri
Vanamo
Vappu
Varma
Varpu
Vaula
Veera
Vellamo
Venla
Verna
Viena
Vieno
Viivi
Vilhelmiina
Vilja
Vilma
Viola
Virpi
Virva
Virve
Vuokko- dfgthyjuklöp
Aadolf
Aapeli
Aapo
Aappo
Aarne
Aarni
Aarno
Aaro
Aaron
Aarre
Aarto
Aatami
Aatos
Aatto
Aatu
Ahti
Ahto
Ahvo
Aimo
Aki
Akseli
Aku
Albert
Ale
Aleksanteri
Aleksi
Aleksis
Alfred
Ali
Allan
Alpi
Alpo
Altti
Alvar
Alvi
Ano
Anselmi
Anssi
Antero
Anton
Antti
Antto
Anttoni
Arhippa
Arho
Ari
Armas
Arsi
Arto
Arttu
Artturi
Arvi
Arvo
Asko
Aslak
Asmo
Asser
Atro
Atso
Atte
August
Aukusti
Aulis
Auno
Auvo
B
Benjamin
D
Daavid
Daniel
E
Edvard
Eeli
Eelis
Eemeli
Eemil
Eerik
Eerikki
Eero
Eetu
Eevert
Einari
Eino
Elias
Eljas
Elmer
Elmeri
Elmo
Ensio
Erkka
Erkki
Ernesti
Erno
Esa
Esaias
Esko
F
Frans
G
Gabriel
H
Hannes
Hannu
Hans
Harri
Heikki
Heimo
Heino
Hemminki
Hemmo
Henri
Henrik
Henrikki
Herkko
Herman
Hermanni
I
Iikka
Iiro
Iisakki
Iivari
Iivo
Ilari
Ilkka
Ilmari
Ilmo
Ilpo
Ilppo
Immanuel
Immo
Into
Isko
Ismo
Isto
J
Jaakkima
Jaakko
Jaakob
Jaakoppi
Jalmari
Jalo
Jami
Jani
Janne
Jari
Jarkko
Jarmo
Jarno
Jasper
Jere
Jeremias
Jesper
Jesse
Jimi
Jiri
Joakim
Joel
Johannes
Joni
Jonne
Jonni
Joona
Joonas
Joonatan
Joosef
Jooseppi
Jori
Jorma
Jouko
Jouni
Jousia
Juha
Juhana
Juhani
Juho
Jukka
Julius
Jussi
Justus
Juuso
Jyri
Jyrki
K
Kaapo
Kaappo
Kaapro
Kaarle
Kaarlo
Kai
Kalervo
Kaleva
Kalevi
Kalle
Kari
Karri
Kasperi
Kauko
Kauno
Keijo
Keimo
Kerkko
Kim
Kimmo
Klaus
Konsta
Konstantin
Kosti
Kristian
Kuisma
Kullervo
Kustaa
Kustavi
Kyösti
L
Lari
Lasse
Lassi
Launo
Lauri
Leevi
Lenni
Leo
Luukas
Lyly
M
Mainio
Manne
Manu
Markku
Marko
Markus
Martti
Matias
Matti
Mauno
Maunu
Max
Mauri
Mies
Miika
Miikka
Mika
Mikael
Mikko
Miko
Miro
Miska
N
Nestori
Niilo
Niki
Niklas
Niko
Nikodemus
Nikolai
Nuutti
Nyyrikki
O
Ohto
Oiva
Olavi
Oliver
Olli
Onni
Orvo
Oskari
Osmo
Ossi
Ossian
Otso
Otto
P
Paavali
Paavo
Panu
Pasi
Patrik
Paul
Pauli
Pekka
Pekko
Pellervo
Pentti
Pertti
Perttu
Petri
Petteri
Pietari
Pirkka
Pyry
Päiviö
Päivö
R
Raafael
Raimo
Raine
Rainer
Raino
Rami
Rasmus
Rauli
Rauno
Reijo
Reima
Reino
Reko
Rikhard
Riku
Risto
Robert
Roni
Roope
S
Sakari
Saku
Salomo
Salomon
Sami
Sampo
Sampsa
Samu
Samuel
Samuli
Santeri
Santtu
Saul
Sauli
Sebastian
Seppo
Severi
Silvo
Simo
Sipi
Sippo
Soini
Sulevi
Sulho
Sulo
Sylvester
T
Taavetti
Taavi
Tahvo
Taisto
Taito
Taneli
Tapani
Tapio
Tarmo
Tarvo
Tatu
Tauno
Teemu
Teijo
Tenho
Teppo
Terho
Tero
Teuvo
Timi
Timo
Tino
Toimi
Toivo
Tomi
Tommi
Toni
Topi
Topias
Torsti
Touko
Tuomas
Tuomo
Turkka
Turo
Tuukka
Tuure
Ukko
Uljas
Untamo
Unto
Uolevi
Uoti
Urho
Urmas
Urpo
Usko
Uuno
Valdemar
Valentin
Valio
Valo
Valto
Valtteri
Veeti
Veijo
Veikka
Veikko
Veini
Veli
Verneri
Vertti
Vesa
Vihtori
Vilhelm
Vilho
Vili
Viljami
Viljo
Visa
Voitto
Väinämö
Väinö
Ylermi
Yrjänä
Yrjö
toivottavasti löysitte omanne. - 6+13
dfgthyjuklöp kirjoitti:
Aadolf
Aapeli
Aapo
Aappo
Aarne
Aarni
Aarno
Aaro
Aaron
Aarre
Aarto
Aatami
Aatos
Aatto
Aatu
Ahti
Ahto
Ahvo
Aimo
Aki
Akseli
Aku
Albert
Ale
Aleksanteri
Aleksi
Aleksis
Alfred
Ali
Allan
Alpi
Alpo
Altti
Alvar
Alvi
Ano
Anselmi
Anssi
Antero
Anton
Antti
Antto
Anttoni
Arhippa
Arho
Ari
Armas
Arsi
Arto
Arttu
Artturi
Arvi
Arvo
Asko
Aslak
Asmo
Asser
Atro
Atso
Atte
August
Aukusti
Aulis
Auno
Auvo
B
Benjamin
D
Daavid
Daniel
E
Edvard
Eeli
Eelis
Eemeli
Eemil
Eerik
Eerikki
Eero
Eetu
Eevert
Einari
Eino
Elias
Eljas
Elmer
Elmeri
Elmo
Ensio
Erkka
Erkki
Ernesti
Erno
Esa
Esaias
Esko
F
Frans
G
Gabriel
H
Hannes
Hannu
Hans
Harri
Heikki
Heimo
Heino
Hemminki
Hemmo
Henri
Henrik
Henrikki
Herkko
Herman
Hermanni
I
Iikka
Iiro
Iisakki
Iivari
Iivo
Ilari
Ilkka
Ilmari
Ilmo
Ilpo
Ilppo
Immanuel
Immo
Into
Isko
Ismo
Isto
J
Jaakkima
Jaakko
Jaakob
Jaakoppi
Jalmari
Jalo
Jami
Jani
Janne
Jari
Jarkko
Jarmo
Jarno
Jasper
Jere
Jeremias
Jesper
Jesse
Jimi
Jiri
Joakim
Joel
Johannes
Joni
Jonne
Jonni
Joona
Joonas
Joonatan
Joosef
Jooseppi
Jori
Jorma
Jouko
Jouni
Jousia
Juha
Juhana
Juhani
Juho
Jukka
Julius
Jussi
Justus
Juuso
Jyri
Jyrki
K
Kaapo
Kaappo
Kaapro
Kaarle
Kaarlo
Kai
Kalervo
Kaleva
Kalevi
Kalle
Kari
Karri
Kasperi
Kauko
Kauno
Keijo
Keimo
Kerkko
Kim
Kimmo
Klaus
Konsta
Konstantin
Kosti
Kristian
Kuisma
Kullervo
Kustaa
Kustavi
Kyösti
L
Lari
Lasse
Lassi
Launo
Lauri
Leevi
Lenni
Leo
Luukas
Lyly
M
Mainio
Manne
Manu
Markku
Marko
Markus
Martti
Matias
Matti
Mauno
Maunu
Max
Mauri
Mies
Miika
Miikka
Mika
Mikael
Mikko
Miko
Miro
Miska
N
Nestori
Niilo
Niki
Niklas
Niko
Nikodemus
Nikolai
Nuutti
Nyyrikki
O
Ohto
Oiva
Olavi
Oliver
Olli
Onni
Orvo
Oskari
Osmo
Ossi
Ossian
Otso
Otto
P
Paavali
Paavo
Panu
Pasi
Patrik
Paul
Pauli
Pekka
Pekko
Pellervo
Pentti
Pertti
Perttu
Petri
Petteri
Pietari
Pirkka
Pyry
Päiviö
Päivö
R
Raafael
Raimo
Raine
Rainer
Raino
Rami
Rasmus
Rauli
Rauno
Reijo
Reima
Reino
Reko
Rikhard
Riku
Risto
Robert
Roni
Roope
S
Sakari
Saku
Salomo
Salomon
Sami
Sampo
Sampsa
Samu
Samuel
Samuli
Santeri
Santtu
Saul
Sauli
Sebastian
Seppo
Severi
Silvo
Simo
Sipi
Sippo
Soini
Sulevi
Sulho
Sulo
Sylvester
T
Taavetti
Taavi
Tahvo
Taisto
Taito
Taneli
Tapani
Tapio
Tarmo
Tarvo
Tatu
Tauno
Teemu
Teijo
Tenho
Teppo
Terho
Tero
Teuvo
Timi
Timo
Tino
Toimi
Toivo
Tomi
Tommi
Toni
Topi
Topias
Torsti
Touko
Tuomas
Tuomo
Turkka
Turo
Tuukka
Tuure
Ukko
Uljas
Untamo
Unto
Uolevi
Uoti
Urho
Urmas
Urpo
Usko
Uuno
Valdemar
Valentin
Valio
Valo
Valto
Valtteri
Veeti
Veijo
Veikka
Veikko
Veini
Veli
Verneri
Vertti
Vesa
Vihtori
Vilhelm
Vilho
Vili
Viljami
Viljo
Visa
Voitto
Väinämö
Väinö
Ylermi
Yrjänä
Yrjö
toivottavasti löysitte omanne.Otettu suoraan jostain nimipäivälistasta, ei hyvää päivää...
- asefdgrthyjukil
6+13 kirjoitti:
Otettu suoraan jostain nimipäivälistasta, ei hyvää päivää...
sherlock.
- 6+13
6+13 kirjoitti:
Otettu suoraan jostain nimipäivälistasta, ei hyvää päivää...
Kato ku huomasit. Good for you.
- 6+13*
6+13 kirjoitti:
Kato ku huomasit. Good for you.
nimimerkin ei pitänyt olla sitten sama kun tuolla aikasemmalla 6 13:P
- Omaperäistä
Tos on tyyliin kaikkii nimet mitkä sä löysit kalenterist xd
- abcdefghijklmnopq...
dfgthyjuklöp kirjoitti:
Aadolf
Aapeli
Aapo
Aappo
Aarne
Aarni
Aarno
Aaro
Aaron
Aarre
Aarto
Aatami
Aatos
Aatto
Aatu
Ahti
Ahto
Ahvo
Aimo
Aki
Akseli
Aku
Albert
Ale
Aleksanteri
Aleksi
Aleksis
Alfred
Ali
Allan
Alpi
Alpo
Altti
Alvar
Alvi
Ano
Anselmi
Anssi
Antero
Anton
Antti
Antto
Anttoni
Arhippa
Arho
Ari
Armas
Arsi
Arto
Arttu
Artturi
Arvi
Arvo
Asko
Aslak
Asmo
Asser
Atro
Atso
Atte
August
Aukusti
Aulis
Auno
Auvo
B
Benjamin
D
Daavid
Daniel
E
Edvard
Eeli
Eelis
Eemeli
Eemil
Eerik
Eerikki
Eero
Eetu
Eevert
Einari
Eino
Elias
Eljas
Elmer
Elmeri
Elmo
Ensio
Erkka
Erkki
Ernesti
Erno
Esa
Esaias
Esko
F
Frans
G
Gabriel
H
Hannes
Hannu
Hans
Harri
Heikki
Heimo
Heino
Hemminki
Hemmo
Henri
Henrik
Henrikki
Herkko
Herman
Hermanni
I
Iikka
Iiro
Iisakki
Iivari
Iivo
Ilari
Ilkka
Ilmari
Ilmo
Ilpo
Ilppo
Immanuel
Immo
Into
Isko
Ismo
Isto
J
Jaakkima
Jaakko
Jaakob
Jaakoppi
Jalmari
Jalo
Jami
Jani
Janne
Jari
Jarkko
Jarmo
Jarno
Jasper
Jere
Jeremias
Jesper
Jesse
Jimi
Jiri
Joakim
Joel
Johannes
Joni
Jonne
Jonni
Joona
Joonas
Joonatan
Joosef
Jooseppi
Jori
Jorma
Jouko
Jouni
Jousia
Juha
Juhana
Juhani
Juho
Jukka
Julius
Jussi
Justus
Juuso
Jyri
Jyrki
K
Kaapo
Kaappo
Kaapro
Kaarle
Kaarlo
Kai
Kalervo
Kaleva
Kalevi
Kalle
Kari
Karri
Kasperi
Kauko
Kauno
Keijo
Keimo
Kerkko
Kim
Kimmo
Klaus
Konsta
Konstantin
Kosti
Kristian
Kuisma
Kullervo
Kustaa
Kustavi
Kyösti
L
Lari
Lasse
Lassi
Launo
Lauri
Leevi
Lenni
Leo
Luukas
Lyly
M
Mainio
Manne
Manu
Markku
Marko
Markus
Martti
Matias
Matti
Mauno
Maunu
Max
Mauri
Mies
Miika
Miikka
Mika
Mikael
Mikko
Miko
Miro
Miska
N
Nestori
Niilo
Niki
Niklas
Niko
Nikodemus
Nikolai
Nuutti
Nyyrikki
O
Ohto
Oiva
Olavi
Oliver
Olli
Onni
Orvo
Oskari
Osmo
Ossi
Ossian
Otso
Otto
P
Paavali
Paavo
Panu
Pasi
Patrik
Paul
Pauli
Pekka
Pekko
Pellervo
Pentti
Pertti
Perttu
Petri
Petteri
Pietari
Pirkka
Pyry
Päiviö
Päivö
R
Raafael
Raimo
Raine
Rainer
Raino
Rami
Rasmus
Rauli
Rauno
Reijo
Reima
Reino
Reko
Rikhard
Riku
Risto
Robert
Roni
Roope
S
Sakari
Saku
Salomo
Salomon
Sami
Sampo
Sampsa
Samu
Samuel
Samuli
Santeri
Santtu
Saul
Sauli
Sebastian
Seppo
Severi
Silvo
Simo
Sipi
Sippo
Soini
Sulevi
Sulho
Sulo
Sylvester
T
Taavetti
Taavi
Tahvo
Taisto
Taito
Taneli
Tapani
Tapio
Tarmo
Tarvo
Tatu
Tauno
Teemu
Teijo
Tenho
Teppo
Terho
Tero
Teuvo
Timi
Timo
Tino
Toimi
Toivo
Tomi
Tommi
Toni
Topi
Topias
Torsti
Touko
Tuomas
Tuomo
Turkka
Turo
Tuukka
Tuure
Ukko
Uljas
Untamo
Unto
Uolevi
Uoti
Urho
Urmas
Urpo
Usko
Uuno
Valdemar
Valentin
Valio
Valo
Valto
Valtteri
Veeti
Veijo
Veikka
Veikko
Veini
Veli
Verneri
Vertti
Vesa
Vihtori
Vilhelm
Vilho
Vili
Viljami
Viljo
Visa
Voitto
Väinämö
Väinö
Ylermi
Yrjänä
Yrjö
toivottavasti löysitte omanne.Olipa ny iha vitun hauskaa
- siitässait
Kas vain, minun nimeäni ei löytynyt :)!
- monkeydluffy
No hyi hyi oikeesti kauheimmat nimet ikinä on kyl aino, perttu ja minna :( hyi hyi mut mun mielestä aurora ja julia on kauniita nimiä :) mun mielipide vaan
- monkeydluffy
Ja sit viel kyl TUIJA XD hyi kauhee se on niiiiiiin mummomainen ja hirvee nimi xd oikeesti sori kaikki tuija nimiset ...
- Nepa
Anna ,Annq ,Anna! Niin ärsyttävää! Vielä kun mun hyvä kamu on Anna! >:(
- noloo
joku esim kullervo tai elias,väinö,aapeli tai kalevi
mitä naisii tulee ni esim tuula,kyllikki,pirkko,martta?
Moona,ella,jasmiina,annastiina,tiina,kerttu,auroora,veronica..
ja kaikkkki tommosset perus kuten joku mikko,aleksi,pekka? - girl;3
Tytöt: Martta ja Birgitta. Pojat: Erkki, Pertti ja Petrus. Mun mielest kivoi nimii on: Julia, Mia, Veeti, Roni.
- Thedezemez´
Hienoja nimiä on Miika, Jesse, Marko, Jyrki yeah :D, Esko ja Pena. Mun oma nimi on Eemeli se on itteni mielest ärsyttävä sit on viel toinen nimi Onni nii ei voi sitäkään käyttää ku en tykkää omista nimistä :#%##@
- Veeti-niminen
Minun mielestäni Veeti on yksi ärsyttävimmistä nimistä mitä löytyy...
- Totuus3
Anna! Anna maitoa
- jygissss
Jykä
- laizalove
jygissss kirjoitti:
Jykä
Arvasin että mun nimi löytyy täältä -.-"
Mun mielipiteet:
Anna
Outi
Nyyrikki
Marjatta--->tosi ärsyttävä :b
Niina
Sinna
Terttu
Marjaana
2-osaset
Hannele
Annele
Elli
Salla
Minja
Sinja
Pirkko
Kerttu
Neea--->oma nimeni :b
Jonna
Jinna
Jemina
Lissu----> :b Onx se ees oikee nimi????¿¿¿
Älkää loukkaantuko, en todellakaan tarkottanu pahaa :)
- MyLovesFictive
Onerva. On oikeasti kamalaa olla Onerva. Kuulostaa niin lapselliselta.
- Jenni :/
Hyi vitsi mä inhoan mun nimeä jostain syystä... Sit mua ärsyttää, kun tosta Jenni-nimestä keksitää kaikkii väännöksiä, esim: jennipenni -.- Mä en edelleenkään ole vanha raha! En ole penni! ARGH! Jostain syystä en pidä siitä Jenni-nimestä sitten laisinkaan... Anteeks kaikki Jenni-nimiset... :/ Ei ollu tarkotus loukata ketää! Ei ainakaa Vartiaisen Jenniä... Se tekee hyvää musaa.... :D :) Kiitti... T: yks Jenni XD
- DEDKdk2
pojilla ja tytöillä Viki ja tytöllä Ursula
mun nimi on Oliver- Ilonensusupala
Jeih, mun nimi näkys tuol 2 kertaa vaan!:D Olisin kuvitellu et enemmän!
Oikeesti hyi vittu vihaan mun nimeen niin paljon ja en tykkää kyl toisestakaan:D
Oon susanna marianne. Mariannesta kaikille tulee heti mieleen marianne karkki...
Rumimmat nimet on varmaa
seppo
ismo
pirkko
kia
joona
aleksanteri
mikko
siin jotain:P - viittuyu
Ilonensusupala kirjoitti:
Jeih, mun nimi näkys tuol 2 kertaa vaan!:D Olisin kuvitellu et enemmän!
Oikeesti hyi vittu vihaan mun nimeen niin paljon ja en tykkää kyl toisestakaan:D
Oon susanna marianne. Mariannesta kaikille tulee heti mieleen marianne karkki...
Rumimmat nimet on varmaa
seppo
ismo
pirkko
kia
joona
aleksanteri
mikko
siin jotain:PTytöt:
Sinikka
Matleena
Marjatta
Ulla
Ursula
Aino
Aulikki
Hilja
Pojat:
Sauli
Eversti
Ernesti
Bruno
Veli
Panu
Manu
Arsi - 1234567890
viittuyu kirjoitti:
Tytöt:
Sinikka
Matleena
Marjatta
Ulla
Ursula
Aino
Aulikki
Hilja
Pojat:
Sauli
Eversti
Ernesti
Bruno
Veli
Panu
Manu
ArsiOnni-kalle
- eversti Spurdo
viittuyu kirjoitti:
Tytöt:
Sinikka
Matleena
Marjatta
Ulla
Ursula
Aino
Aulikki
Hilja
Pojat:
Sauli
Eversti
Ernesti
Bruno
Veli
Panu
Manu
ArsiEVERSTI xD
- joku vaa
Filippa ja Kunto
- Kimeille-.-
Kim.... Oikeesti, voi vittu mikä nimi:D oikeesti, joku kim, kim??!?!? hyi vittu ärsyttävin nimi ikinä..
- Jörmungandrr
Ite olisin halunnu olla "Samuel" Samulin sijaan. No, aina ei voi voittaa... :P
- Reosaki
Ei näköjään mikään nimi säästy paheksunnalta:/
- Argh97
Miulla on ihan paska nimi, iha outo jostai eteläeuroopasta peräsin oleva. Oon aina halunna jonku tavallisen nimen ku nimenhuudois nolottaa eikä kukaa ikinä kuule/osaa/sano sitä oikei.
Mut esim. Helena, Heta, Martta, Pirkko, Anselmi kaikki vahat nimet on ärsyttäviä. - WTF!!!!
Mun mielestä ärsyttävin nimi on tytölle:
PÄLVI- hahhhhaaahhahheej
Mua ärsyttää Miia ... mia on hyvä mut MIIA tai toine kiia kia on kivamut kiiiiiiiia v ähä niiku kiima xD mä en tykkäö ruotsalaisist poikien nimist paljoo.. tai sellasist mitkä kuulostaa esim juhan... juuhhan tai håkan D: ja sit mohamed ja muhamed jne... siis hyi XD ja sit kiinalaiset ja muut sielt on hauskoi xD joku tsu tsakatki tai jotai sam ting wong
- Random-pa
hahhhhaaahhahheej kirjoitti:
Mua ärsyttää Miia ... mia on hyvä mut MIIA tai toine kiia kia on kivamut kiiiiiiiia v ähä niiku kiima xD mä en tykkäö ruotsalaisist poikien nimist paljoo.. tai sellasist mitkä kuulostaa esim juhan... juuhhan tai håkan D: ja sit mohamed ja muhamed jne... siis hyi XD ja sit kiinalaiset ja muut sielt on hauskoi xD joku tsu tsakatki tai jotai sam ting wong
Miia? Olen kuullut paljon paskempiakin nimiä.
- Isabella71
Isabella,Taavetti,Sulevi,Yrjö,Seppo,Tuuli,Ruusa,Marja,Sonja
- nää ois
Arttu ja Camilla
- perunakorva
Minna
Heta
Vilhelmiina
Vili
Jarno
Jasperi
Milla
Maria
David
Tomi
Timo
Pirkka
Päivi
Pälvi
Pulmu
Annabella
Anna
Outi
Liisa
Lauri
Frans
Erkki
Jaakko
Jouni
Yrjö
Saara
Nella
Kaisa
Tiia
Fanni
Fanny
Jaana
Kari
Karo
Piia
Isa (Iisa)
Elin (Eelin)
Raimo
Reiska
Siiri
Heli
Merja
Bärtil
Jhördis
Toivottavasti kukaan ei nyt loukkaantunu kauheesti mun mielipiteestä.
Mitä mieltä ootte nimestä Frida? Mun nimi on Frida. - Kerttttuuuu
Janika, Janica, Janita... Hyi
Löysin mun nimen aika monen listalta :D - I am American girl
Onks Crista teijän mielest kauhee nimi?? Ihan mielenkiinnost haluisin tietäää..
- Mirunen
Musta toi on just ihana nimi! Ei oo niin yleinen ja nimessä on kaunis selvä sointu
- Hyvähän se on.
Ei oo kauhee se on just paras nimi tytöllö t:02 poika
- mmiioo
Miro-Matti Marja-Liisa Panu Teppo
- J-Fani
Oon Janika ja mun nimi on kaikkien inhokki :) ite tykkään :-D
- prinsessanimet
Aleksandra, Miranda, Isabella, Victoria... selllaset pitkät pröystäilevät prinsessanimet.... :DDDD
- moityypit
Kaikki jotka kuulostaa lausuttaessa hiemankin oksentamiselta.
- moidooo
En löytäy yhtään nimeä Sunna. Se on ihan kiva nimi musta. HAH!
- senni vai semmi?
semmi oma nimeni on senni ja mua V***ttaa ku papil oli huono kuulo ja meinas ristii mut semmiks
- kauhein
Kullervo!!!xD
Iida/Ida ja Sofia.
- vempula2
iida,inka,marjatta,irma,pirjo,elli,jarkko,
- Ich heiße Jasper
Mitä mieltä ihmiset on nimestä Jasper?
- hohhoo
Kaikki teennäisen söpö-ihqu nimet (useimmiten tytöillä) kuten Ohra-Ulpukka, Vilja-Vanilja, Unelma, ym. Varmaan oikein söttiä kun lapsi on vielä vauva. Söpöyspisteeitä vaan ropisee ympäristöstä mussun nimen myötä. Mutta entäs jos/kun kyseinen tyttö seisoo 30-vuotiaana tohtoriksi väittelemässä? Tai ehdolla puoluevaaleissa? Vanhempien pitäisi muistaa että lapsesta kasvaa vielä joskus aikuinen.
- siinäjotain
Jorma, Risto, Reijo , Jarmo,Sasu,Lenni
- Yks Seela vaan
Mitä mieltä ootte nimestä Seela?
- Jokuvaaan
Semmonen kunnon emännän nimi, esim.Minna.
- eppppppsannjalaeeene
Jaa jaa... Oikeestaan noin puolet näistä nimistä mitkä tääl on jo mainittu on ärsyttäviä. Omaa nimeeni ei oo viel ainakaan sanottu, mutta lähellä on ollut. . Mitä mieltä olette nimestä Sarita? Itse vihaan sitä, joku vtun espanjalainen nimi...
- tuskeliina
HEH! Suomessa ei siis ole yhtään hyvää nimeä. Kaikki on paskoja, rumia, ällöjä, vanhoja, tunkkasia, outoja ja joko jonku läskin, ruman, laihan, kurpan nimiä, mikä TIETENKIN pilaa koko nimen.. Mun mielestä nimi ei ihmistä pilaa, ihminen itse nimensä pilaa. Mut HEI !!! MIETTIKÄÄS NÄITÄ NIMIÄ/ SUKUNIMI YHDISTELMIÄ
sastamalan sankarihaudassa:
Into Tykki
Yrjö Pussi
kaveri:
sini sorsa - novittuhurraa
Paavo. Oikeesti toivottavasti ketään sen nimistä ei tuu vastaan, koska sitten repeen.
Ja tietenkin. Mahtavus Kullivus. Feat: Life of Brian.- ...
Veeti on aika tympeä nimi :)
- Qwertyyiopå
Ällöttävimmät miesten nimet ehdottomasti: Petja, Tatu, Leevi, Petri, Petteri, Mika, Jani, Pasi, Hermanni, Uuno, Kai.
Ja naisten nimiä sit löytyykin vielä enemmän: Johanna, Minna, Kati, Katja, Piia/Pia, Miia/Mia, Sanna, Riikka, Terhi, Petra, Lotta, Erja, Jenni, Jenna, Jessica, Jemina, Jasmin, Hanna, Outi, Heidi, Maarit, Martina, Stella, Frida, Linda, Karita, Saga, Sara, Alisa, Kirsi, Maria, Nanna, Stina, Sisko, Katri, Aino, Kerttu, Noomi, Heta...- saga777
oletko sinä pillu?
- perttisetä
Pertti.
Sit yks tuttu pisti vauvalleen just ton nimeksi :D - ampiaisenpesälumet
mun mielestä ällöjä nimiä: AADA =HYIHYIHYIHYYI,martta ja yrjö
- neropatti hehe
onneksi olen ada yhellä aalla XD
- Nimettiin niin urpoi
SAVANNA HYI, AATU, VILLE, ALFRED, EDWA, DAHABO, KERTTU, MINNA, MILLA, KARLA, ROSA, KALEVI KAIKKI NIIN HELEGETON NIMIÄ
- Randm
Julia ?
- 50+
Hermanni - Herra Oltermanni
Hermanni nimest tulee mielee herra. Nimi alkaa olee sopiva kun sen kantaja ylittää 5o vuoden iän.
- korsu001
http://www.oakley-vaultsunglasses.com/
http://www.louisvuittonoutlet-online.us/
http://www.longchamphandbags-outlet.com/
http://www.cheap-jordanshoes.us/
http://www.toms-outlets.us/
http://www.michaelkorsoutletmk.us/
http://www.louisvuittonpursesbag.net/
http://www.toryburchoutletshoesa.com/
http://www.raybansunglass-outlet.net/
http://coachofficialsite.blog.com/
http://www.truereligionjean.cc/
http://www.truereligionjeansoutleta.com/
http://www.truereligionoutletfactory.com/
http://www.burberryoutletstorea.com/
http://www.christianlouboutinstore2013.com/
http://www.pradaoutletonlineb.com/
http://www.mcmhandbags-backpack.com/
http://www.ferragamo-shoes-outlet.com/
http://www.juicycoutureoutlet-handbags.com/
http://www.chi-flatiron-hairstraighteners.com/
http://www.northfaceoutlet-jacket.com/
http://www.polo-ralphlauren-outlet.net/
http://www.coachoutletstoreonlinefn.com/
http://www.coachoutletstoreonlinefn.net/
http://www.coachoutlet-online.us/
http://www.saclongchampsoldespaschere.com/
http://www.longchamps.eu/
http://www.ralphlauren-pascher-france.com/
http://www.insanityworkouts-calendar.com/
http://www.ghd-flatiron-hairstraighteners.com/
http://www.bottegaveneta-handbagsoutlet.com/
http://www.louboutin-outlet.us/
http://www.valentino-outlet.us/
http://www.pradaoutlet-shoes.com/
http://www.cocohandbagspurses-outlet.com/ - :Dd
Olli
- 9+1
Joooo ei hitto teiän kanssa :D eiköhän jokainen nimi oo sellanen, josta joku ei tykkää, mut luulen et kaikki on tullu tähän keskusteluun vaan kattomaan kuka ei tykkää omasta nimestään, aika säälittävä tää koko keskustelu :)
- ällöi nimii
Netta, Ninni jne
- voi killuseni
kerttu-killu..säälin tyhmien vanhempien pikku spermaa
- sageich
Tunnen henkilökohtaisesti yhdeksän Jasminia, ja kaikki täysiä kuspäitä. Kaikkea löytyy miss näennäisen täydellisestä mielistelijästä aina syömättömyyttän ja ylpeyttään siitä kovaan ääneen muille kailottavaan laihuusihannoijaan.
Kyllästyin kuulemaan, kun se joka päivä teki tiettäväksi kuinka muilla pöydässä on tarjottimelliset ruokaa ja hänellä vain vesilasi ja aamupalankin skippasi ja silti ei kuulemma ole edes nälkä. - olenvenla
Kaikki kaks osaiset nimet ja sitten ne jotka loppi"kki" kuten Tuulikki, Annikki, Viljakki. Ja miettikää KUSTI! tulee kusi mieleen :D sitten nää jasminit ja muut lissu nimet.
- Markus_blaah
Markus. Kaikista mun elämäni aikana tuntemistani Markus-nimisistä varmaan 90 % on ollut tavalla tai toisella niin kusipäisiä hemmoja, että kyllä nykyään v*****aa tuo nimi.
- ööjokutyttövaan
Tässä on ärsyttävimmät nimet.
Tyttöjen nimet: Kyllikki, Pirkko, Pirjo, Virpi, Ritva, Irene, Maarit, ilona, Alma, Johanna, Raili, Terttu, tessa, toini, Anja, aini, Eila, Hanna, Mira, maisa, Ella, Kaisa, Katja, Anu, Tuulikki, Merja, nea, Päivi, päivikki, elsa, Elisa, Ester, Minna
Poikien nimet: Asko, Esko, Masa, Matti, Martti, Jorma, Jarmo, Hermanni, pellervo, oiva, Urho, taavetti, Urpo, Uuno, yrjö, Pekka, Kalevi, Kustaa, veikko, Veijo, Tapio, jonne, Jouni, Otso, Mauri, Matias, Viljami, Pekko, pyry, Osmo, Juhani, Juha, Juho, Pertti, Perttu
Mun mielestä söpöimmät pojan nimet on Leevi, Pena, Mikael, Joona, Eelis, eeli, Oskari, kasperi, Esa, Toni, Tuukka, luka, Lassi, Daniel - täällä1viivi
Viivi. INHOON SITÄ! Ja kaiken lisäks mul on kaks osanen nimi. VOI V*TTU ku mua ärsyttää mun nimi >:( mun nimi on Viivi-L(en kerro loppuja :p) mut kauhee nimi itelleni btw. Kuulostaa se muil paljon paremmalt :D
- Crushedd
Ursula, Urpo, Yjö, Yrjänä, Ilmatar, Väinämöinen, tai sitten jos jonkun sukunimi ois Saukko niin Anu xD
- Isla01
Oma nimeni ärsyttää, koska se on melko harvinainen. Seuraava keskustelu on jo liiankin tuttu...
"Mikä sun nimi on?"
"Isla"
"Iisa?"
"Ei kun Isla.."
"Aaa..onks sun nimi Isabella?"
"Ei kun iha vaan Isla"
--15 minuuttia--
"Hei...Silja?"
"ISLA" - Rebekkaaolen
Entäs Rebekka:D
- JennaViivi
Jennat on aina jotain "lissuja" !! Viivi nimi on kyllä ihan sanonko mikä... Ei tietenkään pahalla kyllä minullakin aika hirvee nimi on, mutta joo.....
- asdfgyjhukiliuhj
Pekka,Pena,Yrjö,Kullervo,Pellervo,Tellervo,Pyry,Erkki.
Pirkko,Terttu,Martta,Taimi,Marjukka yms muut mummoilunimet. - kehäkiertää
Tää on nuorten palsta (eksyin vahingossa) mutta luin ihan mielenkiinnosta ketjun läpi. Jotenkin hauskaa on se, että ne nimet, jotka mun nuoruudessani oli ihan järkyttävän kauheita ja vanhanaikaisia, on nyt ihan yleisiä ja kauniiksi mainittuja nuorilla. Muistan kun kateltiin nimipäiväkalenteria ja oikein etsittiin sieltä mahdollisimman kamalia nimiä, niin ne oli juuri näitä nykyisiä muotinimiä, esimerkiksi Teemu oli nimi, joka kuulosti ihan kammottavalta, olin aika kauhuissani kun ekan kerran kuulin jonkun antaneen sen nimen lapselleen.
Muita sellaisia on Emma, Iida, Bertta, Elli, Aino. Kaikki ikivanhat kamalat akat oli jotain Iitoja ja Santroja ja Karoliinoja. Eikä voinut kuvitella, että pienen nätin poikavauvan nimeksi olisi joku laittanut Aleksi tai Ville tai Huuko tai Oskari. Jannekin oli kauhean vanhanaikainen nimi, yksi vanha juoppolalli kylältä oli Janne ja toinen oli Jalmari, sitä en ole kyllä tainnut nykynuorilla kuulla.
Jos joku olis silloin laittanut lapsensa nimeksi Jasmine tai Janika, niin sitä olisi pidetty hulluuden huippuna. Suosittiin tavallisia reiluja täysin suomalaisia nimiä, joista uusiksi muotinimiksi silloin tulivat nämä Mika, Sari, Minna, Heidi, Teija, Mia, Jari, Juha jne. Jari taisi olla ihan suosituin pojannimi jossain vaiheessa.
Ihan kansakoulun ekalta luokalta lähtien mun luokalla on aina ollut vähintään yksi Tuija ja yksi Tarja. Tuija on minusta edelleen aika kiva nimi.
On vaan täytynyt tottua siihen, että nykyään kun katsoo kirkollisia uutisia lehdestä, niin kastettujen ja kuolleiden nimet alkaa olla samaa kaliberia. Siellä voi tosiaan olla sekä kastettu (ikä 2 kk) että hautaan siunattu Kalle Oskari (ikä 90 v.)
Musta ärsyttävimpiä naisten nimiä on Kaija, Eila, Kaarina, Pirkko, Eeva ja Marjatta. Ei ne mulle mitään mummonimiä edusta, mutta ne on vaan niin ärsyttävän "ei-mitään-persoonaa" -nimiä. Ne on vaan jotain nimiä, ei muuta. Sukunimeksi kun vielä liittäisi jonkun Muhosen tai Malisen tai Leppäsen. Nuorten nimistä ärsyttävimpiä on juuri nämä Jassu -nimet. Aika mitäänsanomattomia nekin.
Kai mä vielä ehdin senkin ajan nähdä, kun näitä mun ikäisteni nimiä aletaan antaa lapsille ihan silkasta nostalgisuudesta. Eli Reijot ja Marjat ja Sepot ja Tarjat ja Pirjot taas täyttävät maan... Teidän lapsia ne ei vielä ole, mutta ehkä seuraavan polven.- Iina1234
Entäs mitä pidätte nimestä Iina (mä oon sen niminen)
- 09476194086
ihan kiva nimi.
Kaikki e-alkuiset niinkuin Eetu, Elmeri, Erkki jne. kuulostaa toisinaan ihan vitun ärsyttäviltä - jormaonärsyttävänimi
Kyllä se on se jorma.
- Jalaa
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.
- javitut
Mitä mieltä nimestä Viivi-Lotta voi saatanan vitut ku ärsyttää toi nimi x'( ain ku on joku uus ope ja pitää kertoo nimi sit selitän ain viivi-lotta niinku viiva lotta MUT MUA EI VOI SANOO PELKÄKS VIIVIKS KU LUOKAL TOINE x( prkele pilas mun elämän
- Minävaaan
Kaikki miesten nimet,jotka on muutettu naisten nimeksi lisäämällä perään ina.
Marttiina
Jussiina
Petriina - nollolllllll
Kaikki kaksi osaiset on kyllä ärsyttäviä!
Samoin myös: Isla, Kyllikki, Janna, Kaija, Pekka, Yrjö, Jasmin, Aila, Peppi, Inka, Silja, Rebekka, Pinja ja mitä näitä nyt on.
Isla kuullostaa sellaselta uskonnoliselta.
Kyllikki, Pekka ja Kaija jäkättäviltä mummoilta.
Ja muut on lissu pissiksiltä kuulostavii nimii - taas.se.selvisi
Robin Petteri on kaikkein ärsyttävin nimi ja joka muuta väittää, on ihan yhtä ärsyttävä!
- Haisukissa
Tää keskustelu on aika tyhmä, koska täällä sanotaan suurinpiirtein kaikki suomalaiset nimet. Että kaikki nimet on jonki mielestä ärsyttäviä :)
Mutta sanon tähän itse että rakastan kaikkia ulkomaalaiseen viittaavia nimiä <3 Mutta kaikki nimet on minun mielestä kauniita paitsi 2 osaiset ja luonto-nimet.- Uthgberdinthdal
No, kunhan ei omaa nimeä ole mainittu.. Voitto kotiin.
Hitto, voi sitä lasta kenelle annettiin nimeksi "Voitto"...
Mitä ny noista ulkomaalaisista, on ne ihan ok, kunhan ei oteta vaikutteita Ruotsista, Norjasta, tai muusta ngrbfhdt-maasta
- terttupetteri
Naisista ehdoton kamaluus on Terttu, miehistä Petteri
- 11weeälytyttö
siis pinja on iha HIRVEE daa omg kui kuaa voi antaa kellee sellast nimee yyh. mu luokal on yks pinja ja se o iha tyhmä
- Ninni123
Oma nimeni on Ninni -.-¨ hyi...! En tykkää ollenkaan nimestäni :c
mitä olette itse mieltä nimestä Ninni? (kuulostaako ihan lapselliselta?)- Älähuoli
Kiva nimihän se on :)
- gerfe
Miespuolisista:
Olavi, Tauno, Keijo, Manne, Edvard, Aukusti, Hermanni, Johannes, Hannes, Kalevi, Rainer, Rami, Mauri, Kullervo, Erkki, Eerik, Eerikki, Pirkka
Naispuolisista:
Sarita, Desiree, Natalie, Milaja, Jutta, Jatta, Jitta Marjukka, Maritta, Marttina, Sandra, Taina, Säde, Rebekka, Esteri, Eerika, Linnea, Pirkko - hölmölässäollaan
Kuten ketjusta näkee, kaikkin ärsyttää jokin nimi mutta ketään ei ärsytä kaikki nimet; ja makuja on monia, kuten varmaan jokainen sen tietää.
Tuo, että joku NIMI voi ärsyttää on tietenkin sen ärsyyntyjän ongelma. Toivottavasti ärsytys ei kasva sairaalloisiin mittasuhteisiin... - Jdhsgldldbdb
Jenni, Jessica, Jasmin, Janica jne.. näitä perus pissiksille annettuja.. Ja sitten ne mannenimet esim Leif, Robin, Dimitri, Terno.. Ja sitten EETU !!
- ereero
Eero on saatanan ärsyttävä nimiXDD
- Jokujännätyyppijostain
Ei nimi miestä pahenna, mutta Luca.
- Anonyymi
Lacu
- servgfrt
Veera tai Siiri.
- kauheAaazs
Erkki on ihan vammanen nimi alle 30 vuotiaalla. Ja sitten siitä haukkumani i eki
- oksetuss
Janna!!
- wergewrger
Aida Amalia, Seelia Neelia Noel, Minja, Adessa....juuri näitä urpouksia mitä kirkollisten ilmaisjakelulehtien seurakunta-uutisissa syntyneiden osastot ovat täynnä nykyisin.
- sdfdsfgb
Tällä ADHD-sukupolvella on näitä A-ja ja D-vitamiinia yliannoksen sisältäviä nimiä takataskussa vaikka miten. Aida, Ada, Adessa, Adella, Adiel, Adanna, Eeda, Aada, Daniel, Tilda. Daddaa daada daada, pitää olla Deetä Aata...Mihin ovat kadonneet elämänmakuisia kirjaimia sisältävät selvät ihmisnimet Merja, Kirsi, Pekka, Sirpa, Jyrki, Marko, Erno, Ylermi. Lillunlällyä on nyklynimet. Minea Neelia Joose ja Veeti Daalia Adella, kaakkaolle heti sieltä. niinq sillee tavallaa.......
Nimistä joista en tykkää
Enni, Fiona, Hannele, Ulla,
Jonne, Aatami, Keijo, Olli
Nimistä joista tykkään
Sofia, Miia, Mikä, Iida, Liina
Elias, Joonas, Joona, Ron, Saku, Kalle.- Essukka_
Juu mun nimi on Essi ja mä en tykkää siitä ollenkaan:<
- Farkku-Markku
Oisko yhdysnimi Essi-Liina kiva?
- EräsJokaAamullaHeräs
Itelleniei oikeen tuu nimiä mieleen, mut mun mielestä tää kysymys oli aivan idiootti. Kuka nyt tykkäis löytää oman nimensä listalta jossa sanotaan: nää nimet on ihan sika tyhmii mut EI MILLÄÄN PAHALLA. Muistakaa lapset että tämä oli vain oma mielipiteeni:)
- lhoppy
Pekko, Pirkka, Antero, Jaajo.
- Anonyymi
Minka, Tinka, Nico seellä, Adelija.Madelija, Amelia,Kamelia, Aida ja Aidan seipäät
- Anonyymi
Jonne.
- Anonyymi
Ursula
- Anonyymi
Osaaks joku keskustelurtoo mp mun nimestä (Otso)
- Anonyymi
Tässä tulee nimiä jotka on mun mielestä ihan hirveän kamalia: Juuso, Taavi, Leevi, aatu, olli, iivari, eemeli, elmeri, IRMELI, Iida, Sofia, emma, anna, topi (muilla kuin meidän koiralla), ulla, ursula, anu
Ja kaikki mitä nykyään jokainen ihminen antaa tyttölapselleen, esim. Isla, pihla, hilla, elina, sofia, josefiina, jasmiina yms. - Anonyymi
Mäntyhonkasalo niin käviskö?
- Anonyymi
Liian yleisiä ja mun mielestä huonoja nimiä: Sofia, Inna, Lumi yms yms yms yms yms.
- Anonyymi
Minun nimi on Jani 🤷♂️
- Anonyymi
Mun mielestä tosi ärsyttäviä nimiä on esim.
Sirpa, Riitta-Liisa, Marja-Liisa
(en haluu loukata ketään) - Anonyymi
Mummielest Vittu ois hirveen söpö nimi, mut ei ne taliaivot anna antaa sellasee nimee.
- Anonyymi
Tero tai veeti🤮
- Anonyymi
Patja, ei ku petja. Tosi typerä nimi
- Anonyymi
Ensio, henriikka,henrietta, marjukka
- Anonyymi
Täällä on aika paljon boomer-nimiä. Koska tämä on nuorten palsta, teillä on ehkä ärsyttäviä opettajia, sukulaisia tai kavereiden vanhempia joilla on noita nimiä ja siksi niistä on ärsyttävä mielikuva.
- Anonyymi
Nuorilla ei ole kylläkään Boomer vanhempia, boomerit ovat syntyneet vuosien välillä 1946-1964
- Anonyymi
vastaan karoliina
- Anonyymi
Olen Jani Petteri ja sain kuulla siiitä silloin kun Putouksessa oli Jani-petteri niminen hahmo.
- Anonyymi
Adele 🪓
- Anonyymi
Moi
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi852227Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172224Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen111519- 1021432
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663911344Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1481223Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2551020- 63934
- 78899
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173884