Mistä tiedän onko minulla

kapula2000

Kaapeli vai antenni TV talous?

Asun kerrostalossa. Seinässä on antenni liitin.

15

12792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymällä isännöitsijältä tai naapurilta.

    • kapula2000

      En kehtaa kysyä naapurilta. Mutta täältä kehtaan.

    • kaapelilainen

      kanavista sen näkee,kato vaikka kaapelin info kanavaa jos sellanen löytyy olet kaapelissa,tai big brother niin olet kaapelissa

      • Anonyymi

        No ei se järki sullakaan sitä kirkkainta tasoa ole. Kun tuo pitäisi tietää ennen telkkarin ostamista, eli millä virittimellä sen hankkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se järki sullakaan sitä kirkkainta tasoa ole. Kun tuo pitäisi tietää ennen telkkarin ostamista, eli millä virittimellä sen hankkii.

        Missä vuodessa elät? Kaikissa kaupassa uutena myytävissä TV:issä on sekä kaapeli-, että antenniverkon HD-digivirittimet.


    • Setupista

      Tarkista teeveesi tai digiboksin asetuksista. Pitäisi näkyä lähetystyypin tms. kohdalla cabel / kaapeli , tai antenni.

    • kapula2000

      Kiitos vastaajilee.

      • Kalevis

        Millainen pistoke sieltä pitäisi löytyä jos on kaapelitv?


      • Anonyymi
        Kalevis kirjoitti:

        Millainen pistoke sieltä pitäisi löytyä jos on kaapelitv?

        Pistokkeet ja pistorasiat on samoja, oli kaapeli tai antennitv. Eli pistorasian perusteella ei pysty sanomaan onko talossa antenni vai onko se kytketty kaapeliverkkoon.


    • jaajaa.

      töllöille on omat palstat..

      • Missä??

        Ei löydy muualta kuin viihteen puolelta. täältä teknologia osastosta ei löydy muuta kuin audio / video palsta.


    • Kauriinakin

      Anna osoite niin katson netistä, löytyy jos on kaapeli TV.
      Jos sinulla on digiboxi antennikanaville niin se ei toimi kaapelikanavilla ja ppäinbvastoin

    • antenni-tv

      Meidän talo on antenni-tv talo mutta signaalin jakaa kuitenkin kaapeli-tv yhtiö. Tämän asian sain selville kysymällä sen isännöitsijältä.

      Eli minun tarvitsi ostaa kaapeli-tv boksi (c-boksi) vaikka on antenni-tv talo.

      http://www.qam.fi/

      Eli kannattaa kysyä isännöitsijältä niin ei tule väärää valintaa.

      • ei jaa...

        Ei kaapeliyhtiöllä ole mitään tekemistä signaalin jakamisessa talossasi. Talossa vastaanotetaan signaali antennilla ja muunnetaan se DVB-C-muotoon. Se, että signaalin muoto on sama kuin kaapeli-tv:ssä, ei tarkoita että kaapeli-tv-yhtiöllä olisi asian kanssa tekemistä.


    • Hei!

      Niinkuin on aikaisemminkin vastattu niin isännöitsijä tietää. Monesti kerrostaloissa on kaapeli tai QAM.

      T:Jarmo/Expert

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe