Kaapeli vai antenni TV talous?
Asun kerrostalossa. Seinässä on antenni liitin.
Mistä tiedän onko minulla
15
13970
Vastaukset
Kysymällä isännöitsijältä tai naapurilta.
- kapula2000
En kehtaa kysyä naapurilta. Mutta täältä kehtaan.
- kaapelilainen
kanavista sen näkee,kato vaikka kaapelin info kanavaa jos sellanen löytyy olet kaapelissa,tai big brother niin olet kaapelissa
- Anonyymi
No ei se järki sullakaan sitä kirkkainta tasoa ole. Kun tuo pitäisi tietää ennen telkkarin ostamista, eli millä virittimellä sen hankkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se järki sullakaan sitä kirkkainta tasoa ole. Kun tuo pitäisi tietää ennen telkkarin ostamista, eli millä virittimellä sen hankkii.
Missä vuodessa elät? Kaikissa kaupassa uutena myytävissä TV:issä on sekä kaapeli-, että antenniverkon HD-digivirittimet.
- Setupista
Tarkista teeveesi tai digiboksin asetuksista. Pitäisi näkyä lähetystyypin tms. kohdalla cabel / kaapeli , tai antenni.
- kapula2000
Kiitos vastaajilee.
- Kalevis
Millainen pistoke sieltä pitäisi löytyä jos on kaapelitv?
- Anonyymi
Kalevis kirjoitti:
Millainen pistoke sieltä pitäisi löytyä jos on kaapelitv?
Pistokkeet ja pistorasiat on samoja, oli kaapeli tai antennitv. Eli pistorasian perusteella ei pysty sanomaan onko talossa antenni vai onko se kytketty kaapeliverkkoon.
- jaajaa.
töllöille on omat palstat..
- Missä??
Ei löydy muualta kuin viihteen puolelta. täältä teknologia osastosta ei löydy muuta kuin audio / video palsta.
- Kauriinakin
Anna osoite niin katson netistä, löytyy jos on kaapeli TV.
Jos sinulla on digiboxi antennikanaville niin se ei toimi kaapelikanavilla ja ppäinbvastoin - antenni-tv
Meidän talo on antenni-tv talo mutta signaalin jakaa kuitenkin kaapeli-tv yhtiö. Tämän asian sain selville kysymällä sen isännöitsijältä.
Eli minun tarvitsi ostaa kaapeli-tv boksi (c-boksi) vaikka on antenni-tv talo.
http://www.qam.fi/
Eli kannattaa kysyä isännöitsijältä niin ei tule väärää valintaa.- ei jaa...
Ei kaapeliyhtiöllä ole mitään tekemistä signaalin jakamisessa talossasi. Talossa vastaanotetaan signaali antennilla ja muunnetaan se DVB-C-muotoon. Se, että signaalin muoto on sama kuin kaapeli-tv:ssä, ei tarkoita että kaapeli-tv-yhtiöllä olisi asian kanssa tekemistä.
Hei!
Niinkuin on aikaisemminkin vastattu niin isännöitsijä tietää. Monesti kerrostaloissa on kaapeli tai QAM.
T:Jarmo/Expert
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882