Amandan pikkusiskolle ollaan mietitty Emiljaa. Onko liian erikoinen/väännöksen oloinen? Emilia ei oikein iske meihin, liian yleinen ja käytetty. Emilja olisi siitä pienellä muutoksella muodostettu, ei liian erikoinen tai monimutkainen ainakaan meidän mielestä. Te?
Toinen vaihtoehto olisi Elissa. Entä mitä sanoo kansa Emillasta?
Emilja?
4
218
Vastaukset
- en antaisi omalleni
Jos ei tykkkää Emilia-nimestä, ei tykkää Emiljastakaan. Sama nimi, toisessa on vaan nimelle epätyypillinen j.
Nimi tultaisiin laittamaan aina väärin joka paikaan. Ihmisen korva korjaa tuntemattomat sanat tuttuun muotoon. Ei olisi kiva sanoa aina, että Emilia J:llä ja selostaa äimistyneille, mihin se j tulee.
Miksei tyttö voi olla pellkä Milja tai Matilda. Emilia ei ole mitenkään käytetty nimi. Amanda on taatusti yleisempi tällä hetkellä. - Täti
Minusta Emilia on akuniimpi kuin Emilja.
Emilja kuulostaa vähän väännökseltä, ja sen kirjoitusasua joutuu luultavasti useinkin selventämään.
Emilla ei ole minun mieleeni sekään. Elissa on parempi, mutta sekin on kauniimpi yhdellä ässällä.
Entäs ihan vain Milja, Milla?
tai E:llä alkavat Erika, Evita, Elina, Ele(e)na, Elise, Elsi..?- Täti
Meni vähän senat sakasin ... akuniimpi tarkoittaa tietysti kauniimpi ;)
- dididididii
ei ei ei Emiljaa. Mites Amalia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988