Istut itse työryhmän puheenjohtajana jonka tehtävä on harmaan talouden kitkeminen.
Narahdat itse!!!
Ei taida anteeksipyyntö riittää?
Uskottavuus täysi nolla.
Etkö nyt edes osaa vetää johtopäätöstä ja erota ministerin tehtävästäsi?
Onko niin jo valta ja kusi noussut päähän?
HYVÄ
3
55
Vastaukset
- Fronzen
Hautalan työryhmä laatii harmaan talouden kitkemis ohjemansa koskemaan vaan tavallisia kansalaisia.
Hautala on varmaan kuvitellu, että hänen ei tarvi noudattaa mitään lakeja, jos on itse lain laatinut, sehän koskee muita, ei tietenkään ministeriä.
Niinkuin asia ei olisi millään lailla vakava, kun ministeri siihen syyllistyy, että selviää pelkällä anteeksi pyynnöllä.
Erottaa tällainen ministeri pitää, jos ei ite älyä erota.
Taitaa Hautala olla niin vähä älyinen ja valta noussut päähän, ettei älyä erota.
Hautala on muutenkin tehnyt autoilijoiden elämästä kallista erilaisilla veroilla ja maksuilla. - Jepulishihhih
naurattaa ihan.Saahan sitä anteeksi pyytää, se on oikein hyvä ja kaunis tapa.
Maksut maksuina korkoineen joutuu maksamaan kuitenkin tavallinen pulliainen narahdettuaan.
Hm,, ajatteleeko ministerit oikeasti lakitekstistä : 'Ei se mulle ollu' - omakuva
Taas nemä kokkolan tuppimulkut ovat asialla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261