sairausloma ja uudelleenkoulutus

ihanpihalla1

hei! miten se nyt menee kun olen saikulla toukokuunloppuun ja tt-lääkäri oli sitä mieltä etten sovi enää vanhaan työhöni ja ehdotii uudelleen koulutusta ja sitäpä sitten kai.eli omassa työpaikassani ei ole tarjota minulle kevyempää työtä ja nyt kysynkin että kun työnantaja tietää että haetaan uudelleenkoulutusjuttua niin voiko sillloin irtisanoa minut milloin vain.

5

2058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zubupuputex

Hae kuntoutusta vakuutusyhtiön tai Kelan kautta (ammatillista). Tai sitten TE- toimistom kautta. Ilmoittaudu jo ihmeessä työnhakijaksi, ettei tule ylläriä jos s. lomasi ei jatkukaan. Olen samassa tilanteessa ja hohhailen vielä mitä tekisin isona. Keskussairaalan kuntoutustutkimuspoliklinikalla reissailen nyt, kun tutkitaan mitkä ovat työrajoitteitani.
      Palaveri joskus toukokuun tienoilla, kun saan sitten fudut sen jälkeen.
      Työterveyslääkäri anoi Kelalta tämän tutkimusjutun, kun työeläkelaitokselta ei kuulunut yhtikäs mitään asian tiimoilta.
      Näinhän se etenee..

• Anja20

Kannattaa olla omaan liittoon yhteydessä ja kysyä, voiko työnantaja irtisanoa tämän perusteella ja osaavat varmaan neuvoa miten kannattaa toimia.

• ihanpihalla1

TT-lääkäri hoitaa minulla paperit vakuutusyhtiöön näin olen ymmärtänyt .Työpaikkahan minulla siis vielä on mutta mietin että jos pomo alkaakin kieroilemaan ja sanoo irti.Saikkulapussa lukee kyllä jotain sellaista muistaakseni että ei ainakaan sen perusteella vielä voi irtisanoa,mut saas nähä,ja soitin liittoon ja siellä olivat sitä mieltä ettei tod. voi irtisanoa

• Anja20

Eikö sinulla ole oikeus hakea työstäsi opintovapaata, kun sinulla on voimassa oleva työsuhde? Kannattaa selvittää liitosta tämä. Tässä sinulle linkki lakipykälään, joka on säädetty opintovapaasta http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1979/19790273

Mikäli olen ymmärtänyt oikein niin opintovapaaanomus täytyy jättää työnantajalle jossain tietyussä määräajassa ennen opintojen aloittamista.

• puusuurion

Vakuutusyhtiön maksama koulutus tulee sinulle halvemmaksi kuin opintovapaa ;) Niin että älä nyt ihmeessä sitä ota ennen kuin asia on selvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2155
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      336
      1358
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1315
    4. 157
      1198
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1021
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      958
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      909
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      878
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe