Tervetuloa mukaan!
Yliluonnolliset asiat ovat kiinnostaneet ihmisiä kautta vuosituhansien. Nykyään mielenkiinto paranormaaleihin ilmiöihin on kasvanut ja tarvetta PSP:n kaltaisille kerhoille on ilmennyt yhä enenemässä määrin.
Paranormaalit ilmiöt ovat jännittäviä ja mielenkiintoisia. Niiden ei tarvitse olla pelottavia vaikka totuuden nimissä on myönnettävä, että joskus ne ovat sellaisia.
Toiminnanohjaaja
[email protected]
Pohjois-Savon paranormaalit eli PSP on paranormaaleista asioista kiinnostuneiden ihmisten yhteinen kerho.
Kerhon tarkoituksena on jakaa tietoa paranormaaleista asioista ja ilmiöistä sekä tutkia näihin liittyviä ilmiöitä. Toiminnan käynnistyttyä on aikomuksena hankkia yhteiseen omistukseen tätä tarkoitusta varten teknistä kalustoa.
PSP:hen saa liittyä kaikki mieleltään terveet ja tasapainoiset ihmiset.
Kerho ei vastaa jäsenelle mahdollisesti tulevista henkisistä ongelmista. Toimintaan osallistuvan on itse tiedettävä terveydentilansa.
Kerhoon voi osallistua yli 15-vuotiaat ja täysi-ikäiset. Kaikenikäiset ovat tervetulleita. Alle 18-vuotiaalta tarvitaan huoltajan kirjallinen lupa.
Kerho ei hyväksy saatananpalvontaa.
Tapaamiset järjestetään yhteisen sopimuksen mukaan
Ideat ja ehdotukset ovat tervetulleita!
Pohjois-Savon paranormaalit (PSP)
pohjoi-s
2
162
Vastaukset
- pohjois-s
- Jenny
miksi nää hyvät sivut ei toimi enää? Ehdin nähdä ne vain päivän ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262476- 1142106
- 1221769
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?681647Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91517Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161261074Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959