Miksi niin monet lesbot tuntuvat olevan jopa ylpeitä siitä, kuinka monta suhdetta he ovat onnistuneet pilaamaan? Jos itselläni olisi takana sata ja yksi epäonnistunutta suhdetta, en ainakaan lähtisi ylpeilemään niillä, saatikka edes puhuisi asiasta kauheasti. Se tekee jotenkin niin halvan vaikutelman.
Eksillä kehuskelu
6
329
Vastaukset
- aina väärin päin
Tuskin ne sillä kehuskelee. Ehkä sua vaan pohjimmiltaan ottaa päähän kun niillä on ollu elämää ennen sua? Mustasukkaisuutta? Olisko parempi, että ne olis vaan ihan hiljaa? Sit sä varmaan haukkuisit ne, että miks ne ei kerro sulle mitään tai miks ne on niin hiljaa. Tekis miten päin vaan, niin aina on väärin päin. Tyytymätön ihminen keksii aina jostain nalkutettavaa, oli syytä tai ei.
- en ymmärrä
Käsitit väärin. En minä mistään parisuhteesta puhu, joten ei minulla ole mitään syytä olla mustasukkainen. Kyllä se ilmiö ihan kerskumista muistuttaa, siihen odotetaan jonkinlaista positiivista reaktiota. Tää tuntuu monelle olevan ylpeyden aihe, sellainen, mikä tekee lesbosta lesbon.
- en ymmärrä
en ymmärrä kirjoitti:
Käsitit väärin. En minä mistään parisuhteesta puhu, joten ei minulla ole mitään syytä olla mustasukkainen. Kyllä se ilmiö ihan kerskumista muistuttaa, siihen odotetaan jonkinlaista positiivista reaktiota. Tää tuntuu monelle olevan ylpeyden aihe, sellainen, mikä tekee lesbosta lesbon.
Mutta toki minulla on oma lehmäkin ojassa. En tahdo, että minunkin luullaan olevan samanlainen. En ole niin kuin he, enkä tahdo ihmisten yhdistävän minua sellaiseen. Minulle ihmiset eivät ole kierrätystavaraa, ikinä.
- Moottoritätyli
Tarvitaanhan sitä elämässä esittää CV moneen kertaan muutenkin. Elettyä elämää, ne referenssitkin on. Eikä siihen tarvita syyllisiä että parisuhde ei loppujen lopuksi toimikkaan, eikä sekään ole tervettä että samaa naamaa katsellaan neitsyydestä hautaan.
- en ymmärrä
On kai muillakin toki mahdollisesti useampia kumppaneita takana, mutta eivät muut ihmiset oikeasti käy joka käänteessä läpi sataakahtakymmentä eksäänsä ja odota, että kaikki olisivat jotenkin vaikuttuneita siitä. Ei se muille kuin tietylle joukolle lesboja ole mikään meriitti.
- fatoldsun79
...niin tai sitten jos on 1 pitkä ja vakava parisuhde takana,erosta 7.v. eikä sen jälkeen suhdetta edes halunnut/etsinyt niin pidetään friikkinä,että jotain outoa tossa on:/ tällä hetkellä ajattelen että, jos joku minulle tarkoitettu, niin kyllä se elämääni jotenkin tupsahtaa:)toisaalta..ei deittaileminenkaan varmaan pahasta olisi..:D olen vain niin ujo:/harvemmin tapaa enää ihmisiä jotka edes jollain tavalla olisi käsitellyt entisen suhteen pois..hirveä kiire uuteen,miksi??sehän on väärin sitä ns.uutta kumppaniakin kohtaan.Minulla on tällähetkellä todella hyvä fiilis kun olen käsitellyt vanhan suhteen pois,rankkaa se oli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964