peeta oy korjausrakentaminen

asiakas

onko kokemuksia?

15

6914

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etu-Töölö

Ko. firma hoiteli vesivahinkoremontin, kun kerrostalossa meidän yläpuolella astianpesukone kusi vedet meidän keittiöön. Ko. firman heput laittoivat purkaessaan yläkerran keittiötä vesijohdon huonosti kiinni, jolloin vettä valui kuivatuksen aikana meille lisää. Huolimattomuutta siis!
      Lopputulos ja työn jälki olivat kuitenkin ihan hyvät. Omaa rahaahan tässä ei palanut, hermot toki olivat vähän kireällä...

• asukas

tosi hitaita tekijöitä ei voi muuta sanoa ja työnjohto naurettavaa porukkaa

• Joo

Tuossa nimessä on t- kirjain liikaa!

• asukas

?????

• rankku

peestä

• Tympääntynyt

Kyllä oli saamatonta touhua!!

Itse olisin remontoinut keittiön n. 1 viikossa( kuivaus 2 vko), mutta Peetan miehillä meni kuivauksineen 2 kk!!

Hidasta ja tekivät tuhoa enemmän kuin laki sallii. Mutta korjasivat kyllä jälkensä...tyydyttävästi kun reklamoin. Sai itse vahtia työn jälkeä kokoajan.

• jallu

meinkiä täällä ei taida työnjohdolla olla oikein ammattitaitoa

• vittuuntunut

Peeta on ihan paska työnantajana työn johto on naurettavaa muistaakseni kaksi niistä omistaa jopa rkm paperit muut ihan perusduunareita. itellä tuli palkat ainakin päin persettä nyt sit vaan liittoon yhteyttä ja palkkaturvaan jos ei rupee rahoja kuulumaan. nurin taitaa mennä tuoki lafka nurin ku kattelee tilinpäätös tietoja ja tilauskantakin on aika pieneksi mennyt ja porukka pakkolomalla.

• fdasf

tottakai menee huonosti kun käyttää vaan suomalaista työvoimaa

• en suosittele

yhdyn edelliseen kyllä se tulee kalliiksi kun suomalaiset työmiehet istuu työmaalla kun ei tule tavaraa ja jos tulee niin väärät tai liian vähän ja johtuu ihan täysin työn johdosta. sanotaan vaan että ourrait ja ourrait ja hommat venyy. huomannut vaan sivusta seuraajana eli asiakkaana... työ miehissä ei ole mitään vikaa todella mukavia ja osaavaa porukkaa mutta muutama työnjohtaja sietäis saada kenkää ku valehdellaan päin naamaa asikkaille..

• Anonyymi

Vertaile korjausrakentamista tarjoavien yritysten hinnat, palveluehdot, takuut ja arvostelut. Tämä kaikki on ilmaista - http://www.kodinplaza.fi

• Anonyymi

Todella ripeitä kavereita

• Anonyymi

Elenasta kokemusta

• Anonyymi

Putkirempan jälkeen kusi haisee vessassa jne paljon hallaa tekivät. Allasta ei kiinnotetty kunnossa, saumat ratkeilee jne. Isännöitsijällä whkä suhteita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3612
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3375
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2641
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2328
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1829
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1719
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1698
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1417
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1297
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1118
    Aihe