Haluaisin miehiltä asiallisia vinkkejä:
Olemme aiemmin tapailemani miehen kanssa kavereita, ja vietämme aikaa kaksin n. kerran viikossa. Minulla on häntä kohtaan edelleen tunteita, pelkään näyttää niitä koska en osaa lukea hänen käyttäymisestään/eleistään mitä hän mahtaa ajatella minusta. Tietenkin torjutuksi tuleminen pelottaa.
Hän käyttäytyy seurassani hermostuneesti,(en osaa tästä tulkita haluaako hän olla seurassani vai olla kenties jossain muualla.. ) kyselee minusta ja asioistani, ja jos puhumme esim. elokuvista hän saattaa kertoa mikä häntä kiinnostaa ja katsoo kuin odottaen että olenko samasta kiinnostunut, mutta ei suoraan siis pyydä minua mukaansa. (Jos tartun hänen "vinkkiinsä" on kuitenkin innokas lähtemään mukaan.)
Jotta tämä jatkuva arvaileminen loppuisi, haluaisinkin nyt vinkkejä kuinka saada miehen pää sekaisin minusta eli kuinka saada ihastumaan itseeni kunnolla.
hämmentävä mies
neuvoja?
5
149
Vastaukset
- Hullu ukko
Repäiseppäs kerrankin ja tee itse lopullinen aloita missä miehelle ei jää epäselväksi mistä on kyse.
Taidatte kumpikin olla saamattomia noissa asioissa ja siksi koko juttu polkee lähtökuopissaan. Tee nyt vain niin kuin sanoin niin pääset epävarmuudestasi. - ap.
Nostin kissan pöydälle,katsotaan kuinka käy.
- Me ei anneta
kissan mennä pöydälle.
Hän vaikuttaa olevan blyg.surmjölk-tyyppiä. Avita vähän miestä mäessä eikä vasta mäen päällä. Varmasti palkitsee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1022262
- 1291428
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231420Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau301365- 681243
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371078- 89995
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56944- 122821
- 82806