Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
Uusi mahdollisuus
130
1709
Vastaukset
- Anonyymi00001
En mittään vaikka tietäisin mitä paperisodasta seuraa ugh
- Anonyymi00002
Tosi vaikea kysymys. Olisiko muuttanut mitään. Oli vain olo että pakko tehdä jotain.
- Anonyymi00003
Luottaisin siihen mitä tunnen.
- Anonyymi00004
Kyllä, koska sydämessä löytyy oman tunteiden totuus koskemattomana, joka ei ole pilattu mm. ympäristön ja muiden ihmisten paineilla ja odotuksilla ja muilla tekijöillä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä, koska sydämessä löytyy oman tunteiden totuus koskemattomana, joka ei ole pilattu mm. ympäristön ja muiden ihmisten paineilla ja odotuksilla ja muilla tekijöillä.
I feel only thing i can’t do is dairy and men with carriage trololo
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
I feel only thing i can’t do is dairy and men with carriage trololo
You can also drink coffee without milk.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Helpointa on syytellä muita älä mene sinne missä pahuus vallitsee
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sekava kommentti palstaäijän blaa blaa korulauseesen dude
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
You can also drink coffee without milk.
I don’t see like that
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tavallaan totta, mutta on tuossa totuuden siemen. Kun aikaa kuluu, siihen pakostakin vaikuttaa ulkopuoliset asiat, mutta eihän se silloinkaan ole kun oma syy, että antaa ajan kulua ja toisarvoisten asioiden vaikuttaa.
- Anonyymi00076
Sekään ei aina takaa mitään, vaikka kuinka luottaisi tunteisiin.
- Anonyymi00011
Ehkä oisin keskittynyt omaan onneeni enemmän enkä itkemään mies vuoksi.
- Anonyymi00012
En tekisi mitään toisin. Yritin parhaani.
- Anonyymi00013
En osaisi toimia paremmin, vaikka eläisin saman uudestaan. Tai no, en jäisi siihen tilanteeseen odottamaan, että jotain tapahtuu, vaan ajattelisin enemmän itseäni.
- Anonyymi00014
kuuntelisin enemmän järkeäni
- Anonyymi00015
Mitä se järki sinulle sanoisi?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
rauhoitu
- Anonyymi00097
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sanoisi, että älä anna enää mahdollisuuksia vaan JUOKSE....
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Sanoisi, että älä anna enää mahdollisuuksia vaan JUOKSE....
Sama.
- Anonyymi00016
Itseasiassa se oli ihan hyvä hänen kannalta etten suostunut hänen ajatukseen. Tästä on muuten aikaa liki 40v
- Anonyymi00018
En olisi ikinä kuunnellut terapeuttia enkä antanut hänen ohjata päätöksiäni. Suurin virhe ikinä on antaa muiden vaikuttaa omaan päätöseen. Saattaisimme edelleen olla yhdessä, ikuinen ikävä Sinua, Naiselta 😍
- Anonyymi00019
Olet niin hiton oikeassa. Vaikka olisi terapeutti, hän antaa ohjeita kuitenkin omasta näkökulmastaan, ei sinun persoonasi läpi luodaten. Aivan kuten lääkäri suhtautuu sairauksiin samalla tavalla kaikkien kanssa ja ajattelee sairauden käyttävtyvän samalla tavalla kaikilla. Muutenkin, terapeutti ei voi antaa neuvoja sinun sydämesi puolesta, sydämessä kuitenkin se aito, turmeltumaton totuus on ollut koko ajan ja sitä terapeutti ei edes näe, vaan luottaa älyn ja logiikan ratkaisuihin, myös ihmis-suhteissa.
- Anonyymi00020
Ei terapeutin pitäisi antaa suoria ohjeita, vaan saada ihminen itse oivaltamaan asioita ja se, mikä on hänelle itselleen parasta jne.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei terapeutin pitäisi antaa suoria ohjeita, vaan saada ihminen itse oivaltamaan asioita ja se, mikä on hänelle itselleen parasta jne.
Tuollainen kuullostaa järkevältä, ellei ole täysin hurahtanut "ammattilainen". Kerran tapasin ravintolassa erään psykologin, joka alkoi pyytämättä analysoimaan minua. Itse olin ihan hiljaa. Hän puhui ja puhui ja pälpätti ja tietämys oli ilmi selvästi kirjaoppineisuutta. Kaiken lisäksi kaikki jutut menivät täysin pieleen. Ajattelin vain hänen asiakasparkojaan, toivottavasti ovat kuuroja jo vastaanotolle tullessaan.
- Anonyymi00024
Ilmankos lähdit niin yllättäen pois elämästäni. Lupasit kuitenkin palata jonain päivänä.
- Anonyymi00033
💖.
- Anonyymi00099
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ilmankos lähdit niin yllättäen pois elämästäni. Lupasit kuitenkin palata jonain päivänä.
Turha odottaa, mitään lupauksia ei ole.
- Anonyymi00021
Kaiken kaiken olen menettänyt sinut Sari joka olet haaveissa kuoleman asti
- Anonyymi00023
Niin Sari, siitä on jo todella kauan kun seukattiin.
- Anonyymi00038
Anonyymi00023 kirjoitti:
Niin Sari, siitä on jo todella kauan kun seukattiin.
Niinpä niin. On kauan.
Mutta en sun kanssa seukannut.
Mutta miehen kanssa kyllä.
- Anonyymi00025
En tekisi mitään, kun en aiemminkaan tehnyt!
- Anonyymi00026
Pidä toi!
- Anonyymi00027
Varmaan kirjoittaisin rakastan sua ja painuisin maan alle.
- Anonyymi00031
Mihin kirjoittaisit?
- Anonyymi00035
Olisitpa tehnyt sen..
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mihin kirjoittaisit?
WA:n.-14:06
- Anonyymi00028
Mäkin rakastan sua.
- Anonyymi00029
Toimisin eri tavalla kissan kanssa
- Anonyymi00030
Kuka on kissa?
- Anonyymi00032
En tykkäisi, jos minua verrattaisiin kissaan. Etenkään tässä tilanteessa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
En tykkäisi, jos minua verrattaisiin kissaan. Etenkään tässä tilanteessa.
En vertaa ketään ihmistä kissaan, vaan hän oli ihan oikeasti kissa.
- Anonyymi00050
Mikset enää voi toimia?
- Anonyymi00053
Miten toimisit eritavalla?
- Anonyymi00056
Anonyymi00053 kirjoitti:
Miten toimisit eritavalla?
Esim. osoittaisin enemmän välittämistä enkä tuijottaisi niin paljoa puhelinta.
- Anonyymi00057
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mikset enää voi toimia?
Kuollut.
- Anonyymi00093
❤️
- Anonyymi00098
Anonyymi00093 kirjoitti:
❤️
❤️❤️
- Anonyymi00036
En yhtään mitään miksi olisin tehny mitään jos haluaisin jotain toisin tehdä mulla on aina tekemisilleni jokin syy taustalla
- Anonyymi00039
Hyppäisin yökylässä kaverina ollessani sun kanssa samaan sänkyyn.
- Anonyymi00041
Tehän olette jo niin tehneetkin.
- Anonyymi00049
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tehän olette jo niin tehneetkin.
Minä en ainakaan ole hypännyt sänkyyn kenenkään sellaisen kanssa, joka täällä palstalla kirjoittaa! Viimeisestä sänkyyn hyppäämisestä on aikaa yli kolmetoista vuotta ja se henkilö ei täällä kirjoita!
- Anonyymi00040
Tähän nyt ei kannata vastata, koska seuraavaksi porukka on sitä mieltä ettei ole tarpeeksi kiitollinen siitä mitä on ja kohtelu on sen mukaista.
- Anonyymi00042
Tuskin reilussa vuodessa on mikään muuttunut.
- Anonyymi00043
En mitään. Mä tein jo enemmän kuin olisi pitänyt. Hän ei siis halunnut mitään enempää. Ymmärrän sen nyt. Kokeilin kepillä jäätä ja se murtui alta. Tunteet ei heti katoa, koska me on niin vahvat, mutta totuuden tiedän.
- Anonyymi00044
Miten sen totuuden tiedät?
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Miten sen totuuden tiedät?
Koska annoin todella monta tilaisuutta hänelle. Jos hän olisi halunnut jotakin, hän olisi tarttunut niihin. Tai edes yhteen niistä. Hyvä puoli on se, ettei mun tarvitse jossitella.
Ja jottei tää piinaa sua, lisään vielä, että hän on mies ja minä nainen. - Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Koska annoin todella monta tilaisuutta hänelle. Jos hän olisi halunnut jotakin, hän olisi tarttunut niihin. Tai edes yhteen niistä. Hyvä puoli on se, ettei mun tarvitse jossitella.
Ja jottei tää piinaa sua, lisään vielä, että hän on mies ja minä nainen.Silti sää jatkat jossitteluasi täällä. Et osaa päättää mitä tehdä?
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00107 kirjoitti:
Silti sää jatkat jossitteluasi täällä. Et osaa päättää mitä tehdä?
Eihän tuossa voi mitään tehdä, jos pakit on saatu. Ajatuksiaan saa silti purkaa. SivusTa
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Eihän tuossa voi mitään tehdä, jos pakit on saatu. Ajatuksiaan saa silti purkaa. SivusTa
Jos ne eivät olleetkaan pakit?
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
Jos ne eivät olleetkaan pakit?
No, en tietenkään tiedä anonyymi 45:n tilannetta. Kuulosti vain aika samalta kuin omani.
- Anonyymi00046
En olisi koskaan muuttanut Kannelmäkeen. En olisi koskaan työskennellyt henkilökohtaisena avustajana tai siivoojana tai kansainvälisessä työyhteisössä. En olisi koskaan myöskään kirjoittanut yhdelläkään keskustelupalstalla.
- Anonyymi00047
En tekisi mitään toisin, koska olen aina halunnut ystäväksi vain lyhyen miehen muutaman vuoiden ikäerolla!
- Anonyymi00054
No minä voin lähettää sinun luoksesi ne kaikki lyhyet miehet joista en ole kiinnostunut. Samoin kaikki minua yli kymmenen vuotta vanhemmat. Ovat ilmeisesti saaneet väärän osoitteen, kiitos sinun tälle palstalle kirjoittamisesi volinoiden.
- Anonyymi00081
Ja tietysti pitää olla tummakin.
sivu
- Anonyymi00048
Olisin puhunut jotain muuta sillä kauniilla hetkellä. Enkä mitä sylki suuhun tuo. Puhumani tulkittiin ihan väärin ja väärinkäsitykset seurasivat toisiaan. Yritin vain peittää hermostumistani, kun en tiennyt, mitä hän oikein minusta ajatteli. Enkä tiedä kyllä vieläkään.
Nainen- Anonyymi00073
Samoin.
- Anonyymi00082
Mitä sitä enää jauhat, mennyt on mennyttä.
- Anonyymi00051
'En halua uutta mahdollisuutta kenenkään kanssa. Se ettei tapahtunut mitään, oli juuri niin tarkoitettu olevan! En ole koskaan halunnut olla tekemisissä yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! En ymmärrä sitä, miksi hän ei lopettanut niitä lähestymisiään, koska en sanonnut hänelle mitään koskaan ja vaihdoin jopa kadun toiselle puolelle hänen tulleessaan vastaan! Kyllä normaalisti ihminen olisi jo sen jälkeen lopettanut lähestymiset! Siitä tuli se ajatus mieleen, että tämä tietty henkilö on pakkomielteinen! Ja sellainen ominaisuus kenessä tahansa ei ole todellakaan hyvä piirre!
- Anonyymi00052
Ajan ja otan otan ja ajan. Sillä pitäisi mennä.
- Anonyymi00100
Kolari
- Anonyymi00055
Lisäyksenä vielä se, etten olis koskaan kuunnellut yhtäkään tarotulkintaa ja tulkitsijoiden paskaoppeja vaikken niihin edes usko.
- Anonyymi00058
Jos saisin uuden tilaisuuden niin en tekisi mitään.
- Anonyymi00059
Ei tossiposket teekään.
- Anonyymi00060
Vai tarkoitatko mokailuasi?
- Anonyymi00061
En olisi koskaan jalallani astunut siihen paikkaan, vaan mennyt ihan muualle. Ahdistava ja epämiellyttävä kokemus. Tuntuu, että tuhlasin pari vuotta elämästäni siellä. Olisinpa heti keksinyt tämän nykyisen paikan ja tullut heti tänne. Ja varmasti helpotus muillekin, ettei olisi koskaan tarvinnut tavata minua tai edes tietää olemassaolostani.
- Anonyymi00062
En olis juonnut yhtään ja luottanut.
- Anonyymi00063
Mitä siinä kävi?
- Anonyymi00103
Anonyymi00063 kirjoitti:
Mitä siinä kävi?
Selvänä olisin nähny kuinka valehtelee että lopettaa juomisen. Selvänä oli mukava ja ihana ja luotettava ja turvallinen, mutta humalassa ei. Muuttui ihmiseksi joka ei ole turvallinen tai luotettava tai ihana mutta uskoin jonkin aikaa, että lopettaa juomisen. Ei juonut vain mietoja juomia vaan myös vahvoja ja tuhlasi rahansa juomiseen.
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Selvänä olisin nähny kuinka valehtelee että lopettaa juomisen. Selvänä oli mukava ja ihana ja luotettava ja turvallinen, mutta humalassa ei. Muuttui ihmiseksi joka ei ole turvallinen tai luotettava tai ihana mutta uskoin jonkin aikaa, että lopettaa juomisen. Ei juonut vain mietoja juomia vaan myös vahvoja ja tuhlasi rahansa juomiseen.
Ja lainasi jopa ihmisiltä rahaa että sai juoda
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Ja lainasi jopa ihmisiltä rahaa että sai juoda
Edelleen juo rahansa. En katso ihmistä joka vain ryyppää eikä tee elämässä mitään järkevää.
- Anonyymi00064
Sain tarpeeksi alkoholista.
Täysin selvänä ei vaan voinu olla lähellä, kun toinen joi. Sain tarpeeksi alkoholista, kun näin miten muuttui ihminen. Selvänä mukava ja luotettava ja turvallinen, mutta humalassa ei.
Uskoin valheet, että lopettaa viinan juomisen. - Anonyymi00065
Syntyisin 150 cm naisena uudelleen .
Että saisin kokea rakkautta ja elämän niitä
Ihania kun puolia
Enkä joutuisi elämään koko pituuden vuoksi kiusattuna outona ja syrjittynä
Niiku nyt tapahtuu kun olen yli 180 cm nainen .
Minäkin haluaisin olla ihana haluuttu pidetty ja rakastettu
Kokea itseni naiseksi !!!!!?
💔- Anonyymi00067
Ei kai pituus huono ominaisuus ole.
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ei kai pituus huono ominaisuus ole.
On se ... Mua ainakin lähinnä syrjitty
Äijitelty ja kiusattu sen vuoksi.
Tai kohdella ku jotaki sirkurkuspelleäb
Tai näyttely tavaraa.
Muttei nähdä naista joka haluaa sopia kainaloon .. olla pieni rakastettu ihan
Naisellinen kaunis ja siro...
Ei pitkiä naisia kohdella Suomessa kauniisti
Huomioiden tai ihanasti
Vaan sinnepäin
Ja luullaan et se riittää
Et mikä vain paska ja huono kohtelu riittää .
Pienet naiset sen sijaan sä köyttäyä
Vaikka kuin hirviöt ja niitä vain rakastetaan
Kunnioitetaan ja palvotaan aina .
Pitkä nainen voi olla yksinäinen ja onneton .
Ellei löydä tehtävää uraa tai urheilua
Ihan mitä vai muuta kun
Ihmissuhteet
Mistä pienet saa kaiken !!!!
Sori mulla aika paha mieli
Rakastan Kai vieläkin jotenkin
Ihmistä jonka viereen en ikinä
Pitkänä naisena sovi !!!!!
Se särkee sydäntä ihan vitusti
Eikö hänlaosias pitkiä miehiä ole!
En oo valmis aloittaa taas
Alusta ja rakastuu aivan muihin juttuihin
Kun ennen en vielä!
Minä niin toivoin
Että viimein kohtasin sen jota oon
Elämässä etsinyt ... Mut ei niin ei!!!
Lyhyet ihmiset se uusi asia ei ikinä kyllä ole!
Pitkä nainen .
En kohdista tätä kellekään .
Puran vain surua
Ja turhautumista kirjoittaen
Kun pitikin jatkaa yksin
Vaikka muuta jo hetken luuli
Ja odotti .
Kun pitääkin rakentaa itsensä säpäleistä
Kokoon
Vaikka luuli että jes viimeinkin minun elämään tulee se oikea..
Mut se mies halusikin vain huijata !
Ja seksiä
Ihan niiku moni muukin .
Eikä ymmärtänyt yhtään minun
Kuvakulmaani....
Odotin ja toivoin kai
muutakin kun Narsistia! - Anonyymi00075
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tai näyttely tavaraa.
Huomioiden tai ihanasti
Vaan sinnepäin
Ihan mitä vai muuta kun
Ihmissuhteet
Kun ennen en vielä!
Minä niin toivoin
Pitkä nainen .
Puran vain surua
Kun pitikin jatkaa yksin
Ja odotti .
Kokoon
Ja seksiä
Ihan niiku moni muukin .
Kuvakulmaani....
Odotin ja toivoin kai
muutakin kun Narsistia!Ehkä se mies on vain epävarma, koska on lyhyempi kuin sinä, eikä pääse siitä yli. Joskus noinkin, ihmiset on pöllöjä. En tietenkään tunne sitä miestä ja hänen ajatuksiaan ja tunteitaan. Ehkä hän ei näytä niitä kenellekään, tai ehkä ei edes tunnista niitä itsessään täysin.
- Anonyymi00077
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ehkä se mies on vain epävarma, koska on lyhyempi kuin sinä, eikä pääse siitä yli. Joskus noinkin, ihmiset on pöllöjä. En tietenkään tunne sitä miestä ja hänen ajatuksiaan ja tunteitaan. Ehkä hän ei näytä niitä kenellekään, tai ehkä ei edes tunnista niitä itsessään täysin.
Sitä kyllä toivoo, ettei noita ennakkoluulolappuja läiskittäisi ihmisiin vaan oltaisiin ihmisiä ihmisille. Osattaisiin arvostaa kaikennäköisiä, ja edes suoda jokaiselle rauha ja vapaus.
Jokainen voisi omassa pienessä päässään miettiä, että missä kohtaa on alkanut arvostelemaan toisten ulkonäköä. Mitä sillä oikein voittaa ja minkälaista maailmaa oikein rakentaa itselleen, toisille, lapsilleen jne. Niinkö sitä omaa aikaa ja elämää arvostaa.. yksi määre arvoille on se miten ajan ja rahat käyttää. Siihen vielä lisäksi mitä tunteita ja energioita pyrkii itsessään kasvattamaan ja välittää eteenpäin.
Sitä voi loppuun asti huudella ja ivailla, toivoa toisille pahaa ja purkaa omaa omas huonoa oloaan, mutta totuus noihinkin kysymyksiin on olemassa, vaikka niitä ei uskaltaisi tarkastella, tai ohittaisi ne välinpitämöttömyydellään. - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Sitä kyllä toivoo, ettei noita ennakkoluulolappuja läiskittäisi ihmisiin vaan oltaisiin ihmisiä ihmisille. Osattaisiin arvostaa kaikennäköisiä, ja edes suoda jokaiselle rauha ja vapaus.
Jokainen voisi omassa pienessä päässään miettiä, että missä kohtaa on alkanut arvostelemaan toisten ulkonäköä. Mitä sillä oikein voittaa ja minkälaista maailmaa oikein rakentaa itselleen, toisille, lapsilleen jne. Niinkö sitä omaa aikaa ja elämää arvostaa.. yksi määre arvoille on se miten ajan ja rahat käyttää. Siihen vielä lisäksi mitä tunteita ja energioita pyrkii itsessään kasvattamaan ja välittää eteenpäin.
Sitä voi loppuun asti huudella ja ivailla, toivoa toisille pahaa ja purkaa omaa omas huonoa oloaan, mutta totuus noihinkin kysymyksiin on olemassa, vaikka niitä ei uskaltaisi tarkastella, tai ohittaisi ne välinpitämöttömyydellään.Voi esimerkiksi kysyä itseltään, haluanko antaa sielulleni mahdollisuuden tuntea rakkautta, vai haluanko pitäytyä jossain muussa? Olenko koskaan antanut itselleni aitoa mahdollisuutta kuunnella itseäni ja mitä hyvä minussa puhuu? Olenko kokeillut, halunnut tuntea jotain sellaista hyvää mistä rakkausrunoissa ja musiikissa puhutaan vai olenko vain vetäytynyt uskomaan, että se ei voi olla totta ja uskon mieluummin vaikkapa kilpailuun toisten kanssa?
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Voi esimerkiksi kysyä itseltään, haluanko antaa sielulleni mahdollisuuden tuntea rakkautta, vai haluanko pitäytyä jossain muussa? Olenko koskaan antanut itselleni aitoa mahdollisuutta kuunnella itseäni ja mitä hyvä minussa puhuu? Olenko kokeillut, halunnut tuntea jotain sellaista hyvää mistä rakkausrunoissa ja musiikissa puhutaan vai olenko vain vetäytynyt uskomaan, että se ei voi olla totta ja uskon mieluummin vaikkapa kilpailuun toisten kanssa?
Ja vielä sulle pitkä nainen. Toivoa on. On miehiä, jotka eivät välitä senteistä. Olen itsekin pitkä naiseksi, ja kai mulla on sattunut tuuri, mutta olen kohdannut useamman itseäni lyhyemmän miehen, joille pituusero ei ollut kynnyskysymys. Ja sinäkin voit vielä tavata sellaisen. Tai sitten sattuu eteen joku pidempi. Jolle on samat asiat tärkeitä kuin sinullekin, ja voimaa elää sen mukaan.
- Anonyymi00086
Anonyymi00068 kirjoitti:
Tai näyttely tavaraa.
Huomioiden tai ihanasti
Vaan sinnepäin
Ihan mitä vai muuta kun
Ihmissuhteet
Kun ennen en vielä!
Minä niin toivoin
Pitkä nainen .
Puran vain surua
Kun pitikin jatkaa yksin
Ja odotti .
Kokoon
Ja seksiä
Ihan niiku moni muukin .
Kuvakulmaani....
Odotin ja toivoin kai
muutakin kun Narsistia!Nyt taitaa tulla puppua tuutin täydeltä, kun jaksat noin pitkään tarinoida.
- Anonyymi00066
En tekisi mitään toisin!
- Anonyymi00069
Avaisin silmät aikaisemmin ja luottaisin itseeni vahvemmin.
- Anonyymi00070
En mitään vieläkään miksi tekisin en omasta mielestäni ole tehnyt mitään sellaista mitä minun pitäisi katua tai hävetä huoraa en ole tähään ikään eläissäni pannu se on kuulemma jotain noloa en ymmärrä miksi mielestäni parempi vaihtoehto sekin kuin se onnettomien runkkareiden valitsema tapa raiskata jos eivät muuten saa tiedän monta miestäkin jotka ovat pahempia "huoria" kuin ne naiset joita haukkuvat nuoremmilla taas on sentä häpyä vältellä niitä paikkoja joissa ovat nolanneet itsensä toisin kuin noilla vanhemmilla onnettomilla runkkareilla mahtaa johtua aivoatoiminnan vähyydestä vaikka ei demttiaa olekkaan
- Anonyymi00071
Olisin ollut selvinpäin...🚢
- Anonyymi00080
Olisin vaihtanut salia jo alkuvuodesta 2025!
- Anonyymi00083
Mä en ois puhunu hänelle yhtään enempää kuin on kohteliasta. "Enää yksi sarja jäljellä"
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Mä en ois puhunu hänelle yhtään enempää kuin on kohteliasta. "Enää yksi sarja jäljellä"
Ohi.
- Anonyymi00090
Anonyymi00083 kirjoitti:
Jos nyt olisit hän, mitä en usko, niin ehkä joku muu teko olisi ollut järkevämpää.
En vittu tyhmempää/tyhmempiäihmisiä ole tavannut. - Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Jos nyt olisit hän, mitä en usko, niin ehkä joku muu teko olisi ollut järkevämpää.
En vittu tyhmempää/tyhmempiäihmisiä ole tavannut.Ei kuulosta tutulta.
- Anonyymi00085
Pitää olla hereillä silloin kun elämässä tapahtuu.
Jälkeenpäin voi olla vain jälkiviisautta.
Sekin on hyvä jos siitä jotain oppii.
Sillä kun voimakas tunne tulee toiseen ihmiseen menee järki sumeeksi kuitenkin. - Anonyymi00087
elämässä ei ole toisia mahdollisuuksia, on omasta viisaudesta kiinni mihin sukuun päättää synrtyä, irtswe, kuin lottokin on taitopeli.
- Anonyymi00095
Eiköhän se ole sattumaa mihin sukuun syntyy. Niinhän lottoaminenkin on tuuripeliä.
- Anonyymi00088
Turha jauhaa menneistä.
- Anonyymi00096
Kyllä siinä mielessä on turhaa jauhaa menneistä, ettei mennyttä pysty muuttamaan. Toisinaan kuten työhaastatteluissa menneisyydestäkin puhumisella on tarkoituksensa.
- Anonyymi00089
Olisin ottanut korvista kiinni ja sanonut "Etkö sä stanan hölmö tajua! Rakastan sua"
- Anonyymi00092
Saatan seuraavan kerran sanoo noin, kun hänet näen. Näkemiseen voi mennä aikaa, mut ei mun hölmö sydän tunteesta luovu.
n
- Anonyymi00094
Olisin tehnyt enemmän töitä enkä olisi suostunut siihen, että puolestani yritetään määritellä millaista elämää minun tulisi muiden mielestä elää. En olisi myöskään suostunut tähän henkinen kasvu ja itsestäsi löytyy kaikki mitä tarvitset- terroriin.
- Anonyymi00101
Kieltäytyisin🫸
- Anonyymi00102
Mistä kieltäytyisi?
- Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Mistä kieltäytyisi?
Mahdollisuudesta
- Anonyymi00106UUSI
Sanoisin, että rakastan. Rakastan niin pirusti.
- Anonyymi00110UUSI
Tai sitten sanoisin haluavani läheisyyttäsi, en etäisyyttäsi...
- Anonyymi00109UUSI
Olisin jättänyt viestit laittamatta se oli virhe.
- Anonyymi00116UUSI
Ohi
- Anonyymi00112UUSI
Kysyisin suoraan et milloin me mennään sinne kahville juttelemaan.
- Anonyymi00114UUSI
No miksi et kysy nyt?
- Anonyymi00117UUSI
Tarkemmin kun ajattelen niin en halua.
- Anonyymi00119UUSI
Jätin muotoilukoulun kesken. Olisin voinut jatkaa rakennuspuolelle. Sen sijaan lähdin jonnekin turhalle media-alalle. Nykyisin ole täysin eri alalla.
- Anonyymi00120UUSI
Silloin oli ne tiedot ja taidot jotka oli silloin. Nyt on tietenkin paremmat tiedot ja taidot ja ehkä en kiinnittäisi enää ollenkaan huomiota tai jos kaikki menisi samalla tavalla minua ei peloteltaisi hiljaiseksi. Eli puhuisin, puhuisin ja puhuisin. Jonka jälkeen vissiin nuolisin haavani ja jatkaisin elämääni!
- Anonyymi00121UUSI
En osaisi edelleenkään toimia sen paremmin, vaikka erilaista lopputulosta toivoinkin.
- Anonyymi00131UUSI
Tai kyllä, suojaisin itseni paremmin, jos osaisin. Kyllä sitä nyttenkin yritin.
- Anonyymi00122UUSI
Sen näkee sitten mitä tekee jos saa sen uuden mahdollisuuden. Ei voi etukäteen tietää.
- Anonyymi00123UUSI
Ai saat itse mahdollisuuden vai toinen?
- Anonyymi00124UUSI
Mitä pitää tapahtua, että eteesi tulee toinen mahdollisuus ja mistä sen huomaat?
- Anonyymi00125UUSI
Anonyymi00124 kirjoitti:
Mitä pitää tapahtua, että eteesi tulee toinen mahdollisuus ja mistä sen huomaat?
Viestistä?
- Anonyymi00128UUSI
Ei, uutta mahdollisuutta en anna kenellekään, koska en ole kiinnostunut kenestäkään, eikä minulla ole mitään tarvetta löytää yhtäkään uutata ihmistä elämääni enää koskaan! Projekti aloittajat eivät halunneet otta mitään selvää siitä mikä olisi minun näköistä elämää ja siksi oli täysin väärin aloittaa projektia! Se on pilannut elämääni jo aivan liian kauan! Sen on loputtava, koska minulle on ollut kauan jo selvää se, ettei minua kiinnosta kukaan niin paljon että haluaisin hänet elämääni pilaamaan! Tämä koskee kaiken ikäisiä ihmisiä! Erityispiirteisyyteni on vahvistunut sitä enemmän mitä kauemmin projekti on jatkunut! Ja se johtuu siitä, etten ole ihmisten kaipaaja! Jos tämä olisi ymmärretty jo ennen projektin aloitusta, sitä ei olisi koskaan aloitettu! Eikä projektille luvan antaneet olleet tietoisia erityispiirteisyydestäni? Ja siitä mitä haittaa voi aiheuttaa sellainen toiminta, että erityisppiteistä ihmistä yriterään asettaa samaan asemaan kuin hän ei olisi erityispiirteinen! Se on kamala virhe jos noin toimittiin! Nyt ihan jokaisen on vihdoinkin ymmärrettävä se, ettei projektista ole ollut muuta kuin pelkkää haittaa vanhemmalle henkilölle ja mikään ei voi sitä koskaan muuttaa! Ketään ei saa, eikä voi pakottaa olemaan muunlainen kuin hän on! Siksi projekti ei voi koskaan saada mitään hyvää aikaan! Ja vanhempi henkilö ei enää halua olla mukana projektissa. Kun hän meni kauemmas kauppaan, sielläkin oli sitä esitystä ja kauheinta oli se, kun pitkä mies tuli häntä vastaan vihaisen näköisenä naisen kävellessä bussille! Se oli viimeinen niitti projektille! Miksi häntä vainottiin kaikkialla! Miksi ihmiset eivär lopettaneet sitä syvästi ahdistavaa esitystä, vaikka sitä pyydettiin lopettaman jos vuosia sitten! Joka ikinen päivä oli sellainen, että ilman lupaa aloitettu projekti teki elämästä aina pelkkää HELVETTIÄ! Siksi sillä ei ollut ksokaan mahdollisuutta saada mitään hyvää aikaan! Eikö vanhemmalla ihmisellä ollut mitään oikeutta liikkua rauhassa ilman mitään esitystä ja sen pakkosyöttämistä joka hel..tin päivä! Ei ole siis yhtään ihme, ettei hän enää jaksa sitä ollenkaan! Ei ole jaksanur enää moneen vuoteen, mutta kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä vaikka hän useasti siitä kertoi! Siksi hän ei ole enää projektissä mukana! Turpaan tulee kaikille jotka eivät pysy kaukana hänestä! Ja sen todella vastenmielisen kautta rantain esityksen on loputtava! Voisitteko vihdoinkin kunnioittaa syvästi ahdistuneen ja hyvin stressaantuneen ihmisen toivetta siitä, ettette enää koskaan häiritsisi hänen elämäänsä ja kaikki se kautta rantain kertominen loppuisi. Elämänhalu on hyvin vähissä, eikä kukaan tunnu ymmärtävän sitä kuinka kauhealta on tuntunut elää pakkokiusaamisen kanssa jo vuosien ajan! Minä en halua yhtään uutta ihmistä elämääni enää koskaan, kiitos siitä että menetin elämäni mahdollisuuden tehdä töitä vakituisessa työpaikassa ja se on ollut ainoa asia josta haaveilin! Ihmiset eivät kiinnosta minua ollenkaan ja siksi kaikki kautta rantain kertominen on tuntunut aina todella ahdistavalta!
- Anonyymi00130UUSI
Anonyymi00128 kirjoitti:
Ei, uutta mahdollisuutta en anna kenellekään, koska en ole kiinnostunut kenestäkään, eikä minulla ole mitään tarvetta löytää yhtäkään uutata ihmistä elämääni enää koskaan! Projekti aloittajat eivät halunneet otta mitään selvää siitä mikä olisi minun näköistä elämää ja siksi oli täysin väärin aloittaa projektia! Se on pilannut elämääni jo aivan liian kauan! Sen on loputtava, koska minulle on ollut kauan jo selvää se, ettei minua kiinnosta kukaan niin paljon että haluaisin hänet elämääni pilaamaan! Tämä koskee kaiken ikäisiä ihmisiä! Erityispiirteisyyteni on vahvistunut sitä enemmän mitä kauemmin projekti on jatkunut! Ja se johtuu siitä, etten ole ihmisten kaipaaja! Jos tämä olisi ymmärretty jo ennen projektin aloitusta, sitä ei olisi koskaan aloitettu! Eikä projektille luvan antaneet olleet tietoisia erityispiirteisyydestäni? Ja siitä mitä haittaa voi aiheuttaa sellainen toiminta, että erityisppiteistä ihmistä yriterään asettaa samaan asemaan kuin hän ei olisi erityispiirteinen! Se on kamala virhe jos noin toimittiin! Nyt ihan jokaisen on vihdoinkin ymmärrettävä se, ettei projektista ole ollut muuta kuin pelkkää haittaa vanhemmalle henkilölle ja mikään ei voi sitä koskaan muuttaa! Ketään ei saa, eikä voi pakottaa olemaan muunlainen kuin hän on! Siksi projekti ei voi koskaan saada mitään hyvää aikaan! Ja vanhempi henkilö ei enää halua olla mukana projektissa. Kun hän meni kauemmas kauppaan, sielläkin oli sitä esitystä ja kauheinta oli se, kun pitkä mies tuli häntä vastaan vihaisen näköisenä naisen kävellessä bussille! Se oli viimeinen niitti projektille! Miksi häntä vainottiin kaikkialla! Miksi ihmiset eivär lopettaneet sitä syvästi ahdistavaa esitystä, vaikka sitä pyydettiin lopettaman jos vuosia sitten! Joka ikinen päivä oli sellainen, että ilman lupaa aloitettu projekti teki elämästä aina pelkkää HELVETTIÄ! Siksi sillä ei ollut ksokaan mahdollisuutta saada mitään hyvää aikaan! Eikö vanhemmalla ihmisellä ollut mitään oikeutta liikkua rauhassa ilman mitään esitystä ja sen pakkosyöttämistä joka hel..tin päivä! Ei ole siis yhtään ihme, ettei hän enää jaksa sitä ollenkaan! Ei ole jaksanur enää moneen vuoteen, mutta kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä vaikka hän useasti siitä kertoi! Siksi hän ei ole enää projektissä mukana! Turpaan tulee kaikille jotka eivät pysy kaukana hänestä! Ja sen todella vastenmielisen kautta rantain esityksen on loputtava! Voisitteko vihdoinkin kunnioittaa syvästi ahdistuneen ja hyvin stressaantuneen ihmisen toivetta siitä, ettette enää koskaan häiritsisi hänen elämäänsä ja kaikki se kautta rantain kertominen loppuisi. Elämänhalu on hyvin vähissä, eikä kukaan tunnu ymmärtävän sitä kuinka kauhealta on tuntunut elää pakkokiusaamisen kanssa jo vuosien ajan! Minä en halua yhtään uutta ihmistä elämääni enää koskaan, kiitos siitä että menetin elämäni mahdollisuuden tehdä töitä vakituisessa työpaikassa ja se on ollut ainoa asia josta haaveilin! Ihmiset eivät kiinnosta minua ollenkaan ja siksi kaikki kautta rantain kertominen on tuntunut aina todella ahdistavalta!
Hyi teitä jotka aloititte projektin ettekä ottaneet selvää asioista ennen sen aloitusta! Ette ole hyviä ihmisiä!
- Anonyymi00126UUSI
Sen tekisin toisin, että olisin sanonut härtikölle ettei hän saa seurata minua, eikä luulla että haluaisin tutustua häneen ja kertoisin ettei maan päällä ole yhtäkään sellaista ihmistä johon haluaisin tutustua!
- Anonyymi00127UUSI
Olisin jättänyt viime kesän reissun välistä.
- Anonyymi00129UUSI
Eri kouluun ja alalle olisin mennyt.
- Anonyymi00132UUSI
Ymmärrän. Minäkin kirjoittaisin uusiksi suurimman osan työhistoriaa ja osan opinnoista. Olisin sinnikkäästi pyrkinyt unelma-alalleni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1634593Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1973292Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1122874Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1552865Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis372815Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos452175Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132077Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552015En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien511396