Pääsiäisenä...... ja sit kahvila suljettu???
Poliisioperaatio
41
5626
Vastaukset
- Anonyymi00001
poliisit kävi vain korruptiokaffeilla ei nähtävää ei paniikkia kaikki hyvin!
- Anonyymi00002
Jaa a oisko kuisman Mikko pimahtanut
- Anonyymi00003
Kyllä Mikko pidätettiin.
Liittyy kyllä kahvilaan siksi on kiinni.
Sellainen poliisien määrä panssariautoilla on edellyttänyt jotain todellista sekoamista.
Asiaan on pakko liittyä myös aseita tai muuta hyvinkin vakavaa ei kovin helposti tuollaista määrää poliiseja ja panssariauto tule kiinniotto tilanteeseen.
Onko puoliso löytänyt uuden miehen?
Oliko ero tulossa? Vai mikä sai Mikon sekoamaan? - Anonyymi00004
Höpö höpö. Normaali kiinniottotilanne, ei ollut mitään panssareita eikä karhuryhmiä. Hyvän teon teki meidän kaikkien puolesta, jokainen meistäkin olisi sen tehnyt tai ainakin kuulunut tehdä jos omalle kohdalle olisi osunut, ja samalla suojelee muita.
Oman käden oikeus on täysin oikea kun puhutaan niin hirveistä teoista.- Anonyymi00005
Teko?
- Anonyymi00006
Mitä hirveitä sit on tehnyt
- Anonyymi00015
Oikeuslaitos sitten aikoinaan arvotta teon hyvyyden ja palkitsee sen mukaisesti.
- Anonyymi00022
Mistä teosta puhut?
- Anonyymi00007
Poliisi on vahvistanut Salon seudun sanomille usean partion kiinniotto tilanteen Somerolla s marketin pihalla .
Kyllä on siis totta. - Anonyymi00009
Salon seudun sanomissa poliisin vahvistus tapahtuneelle ja useampi partio ollut kiinniotossa.
Joskus vaan ihmiste puheet on totta- Anonyymi00010
Mutta mitä on tehnyt?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta mitä on tehnyt?
Jotakin vakavaa kun on poliisin miehitys ollut noin iso
- Anonyymi00012
Mikko on ihan mukava tyyppi. Antakaa olla rauhas.
Pienen kylän myllyis on liika soraa jauhajien hampais.
Syytön kunnes toisin todistetaan, eikä sekään ole koko kylän asia, on tai ei.
Älkää jauhako!- Anonyymi00013
😂😂😂
- Anonyymi00014
Syytön? Mihin?
- Anonyymi00016
Tuskin syytöntä tollasel poliisi kalustol tullaa pidättään
- Anonyymi00020
Kerrankin joku fiksu myös näissä komentoimassa ☺️
- Anonyymi00017
Mitä on tehnyt?
- Anonyymi00019
Olisko kuitenkin ollut exän nyksä ja Mikko pimahtanut siksi ?
- Anonyymi00047
Olisko kuitenkin ollut vaan tää exä minkä takia pimahtanu🤔
- Anonyymi00021
Antakaa Mikon olla rauhassa ja lopettakaa tää paskan jauhanta,kaikki selvii aikanaan
- Anonyymi00023
Linnas on ihan oma osasto näille sitä kutsutaa pelkääjien osastoksi ja liskojen reviiriksi😄
- Anonyymi00024
Pillerit pyörii ja kauppa käy.
- Anonyymi00025
Isolla porukalla kun haetaan niin pikkuasioista ei ole kyse.
- Anonyymi00026
Kahvila toiminta siis kyseenalaista, millä yritettiin peitellä rikollista toimintaa?
- Anonyymi00027
Miksi kahvila suljetaan, jos joku haetaan poliisiautolla?
- Anonyymi00028
Montako tuntia saa pysäköidä 18-tunnin paikalla?
- Anonyymi00033
Kahvila avataan mutta toisen yrittäjän toimesta.
Mikko ei ole mukana mutta yksi työntekijöistä ryhtyy yrittäjäksi. - Anonyymi00034
Mikähän kahvila?
- Anonyymi00035
Cafe Somero
- Anonyymi00036
Onko totta että varasti mopon samilta samana iltana
- Anonyymi00039
Keneltä Samilta?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Keneltä Samilta?
Sami kuupas
- Anonyymi00037
Mikko uhkasi tappaa perheensä sehän se syy nyt oli.
Ensin oli piiritetty kotona sitten päässy pakoon ja lopun tiedättekin.- Anonyymi00038
No eihän ollut mitään piiritetty
- Anonyymi00043
Ja tää tieto taas on mistä 🤣🤣
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ja tää tieto taas on mistä 🤣🤣
Miten pääsi pakoon piirityksestä? Jos seitsemän yksikköä piiritti?
- Anonyymi00041
Muistakaa tukea kahvilan toimintaa
- Anonyymi00042
Kauan on ollut pidätettynä, ei pikkuasioista näin kauan sellissä olla.
Aseet ja huumeet? Täältäkin poistettu kommentointeja, oliko ne osuneet liian lähelle totuutta?- Anonyymi00045
Ei nykyään saa pidättää kuin 3vrk .
Pitää olla dokumenttia et pidätys voi jatkua joten oikeassa olet
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392040
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 66606
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467