Olen ajatellut käynnistää kaivinkonepisneksen uudelleen lasketteluyritys Urjan Rinteet Oy:n mentyä keväällä vasaran alle. Olen ollut sen verran pitkään poissa maansiirtokuvioista, että olen pahasti pihalla nykykalustosta. Olen katselemassa siis käytettyä kaivuria ihan tuommoiseen salaojitus- ja suo-ojitushommaan. Paljonko suunnilleen maksaa ja kestääkö nykyään hydrauliikka paremmin kuin 10 vuotta sitten?
Millainen kone...
24
8007
Vastaukset
- Kiitos
ei ole koskaan mikään kestänyt, eikä tule kestämään.
Sama pätee sinun raha-asioihin.
Parasta kaikille, kun pysyttelet vain kortistossa, etkä aiheuta vahinkoa kenellekkään. - Vanhasen Einon haamu
sinun kannattanut minut pitää hommissa sillon vaikka vähän kuppia otinkin.
Konkurssit yms. on kostoa sulle siitä kun menit minulle potkut antamaan, sitten perkele vielä veit mun vaimonikin.
Mitenkä se sun hullu velipoikas pärjäilee nykyään? Taitaa olla sukuvika teillä nuo konkurssit...- Risto Metsola
Kiitos uteliaisuudestasi nykyistä elämäntilannettani koskien. Asun Leppävaaran navetassa toistaiseksi. Suunnitelmissa on perustaa Tampereelle Mainosmotto OY. Oppirahat on maksettu. Työtä löytyy myös Eino Vanhasen haamulla.
Ps. En ole Hullu.
- Kari Kaukovaara
erkki. Ruvetaanko taas yhtiökumppaneiksi? Hanki sinä koneet, minä laadin sopimukset ja hankin rahat. Ei tuo lomamökki bisnes tunnu kannattavan, kun rinteet ovat suljettu. Toivottavasti Ronkainen ei ole soilla taas valittamassa, Heh!
- Risto Metsola.
aio enää alkaa sinun rengiksesi.
Hulluksihan siellä siellä sun navettatoimistossa tulee.
- kylänmies
Onko sulla vielä se Antti vainajan 502 Valmet?
Istuta siihen joku vanha AHMA tai vastaava. Jo alakaa kuntta pölisemään ja talavela linko perään. Tietäsin muuten siihen edulliset puolitelat jos sulla vain likvititeetti riittää. - Heikki Metsola
Minä teen rinnekoneesta sulle kaivinkoneen. Ruppeisko se Partanen vielä kuskiksi? Kysy sitä ensimmäisenä
- EX KUSKI
EN KYLLÄ ENÄÄ LÄHE KAIVURIHOMMIIN KU KORTISTOSTAKI SAA NYKYÄÄN PAREMMIN.
- Heikki Metsola
EX KUSKI kirjoitti:
EN KYLLÄ ENÄÄ LÄHE KAIVURIHOMMIIN KU KORTISTOSTAKI SAA NYKYÄÄN PAREMMIN.
Tuu Partanen kuskiksi. Kaukovaaralle pitää kaivaa suo-ojia. On uus kone ja enkkonit ja kaikki.
- ErkkiMetsola
Se on Partanen sillälailla että vaikka kortistosta saatkin enemmän rahaa niin minä tarjoan rehellistä TYÖTÄ. Kyllä se kotiolot voittaa. Palkkaa voin maksaa 6,24 euroa tunnille. Minusta se on ihan kohtuullinen korvaus. Koneen huollot ja polttoaineen joudut kustantamaan itse. Miten on voitko aloittaa jo maanantaina? Ps. Tässä on viel ä semmoinen asia että jos en saa elämään sisältöä niin minä ratkean taas ryyppäämään ja sitä ei isävainaan sydän kestäisi.
- Kateellinen Kari
Eihän Stigu taida ottaa enää edes eteen
- Stig Eklund
No pääsenpähän ainakin kopeloimaan. Sinä et.
- JaakkoJärvenheimo
Kuulostaa hyvältä liikeidealta!!
Olen palannut jälleen pankinjohtajaksi.
Tervetuloa molemmat yrittäjät, niin aletaan täyttämään lainapapereita!- Nakki-Eero
Mäkkiiipeli! Jaaaaakkkooo Olikos olikos sulla tarjotaaa vielä euro luottojaaa? Mulle mulle mulle!!
- ristomattileppävaaranhaa
Kyllä nyky koneissakin hydrauliikka reistaa joudut vääntämään niitä muttereita edelleen. rototiltti täytyy olla jotta voit joutessas pyöritellä kauhaa. Eikö rinnekoneiden muuttaminen turveaumojen läjäyskoneiks ollukkaan hyvä bisnes?
- ErkkiMetsola
Ei ollut ei. Kyllähän ne Heikin ideat oisi pitänyt tietää.. Se Onnenpyörä juontajan pätkätyö salanimellä oli jo liikaa, koko suku sai hävetä. Perkele! Siitä Ristostakaan mihinkään ole!
- Anonyymi
En tiedä siitä mutta soitan Keraan samantien. T: kunnanjohtaja
- Anonyymi
Minkä vastauksen ne anto kerasta?
T Erkki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T ErkkiKyllä ne vihreää valoa näytti! T:kunnanjohtaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T ErkkiTuli puoltava vastaus. Eli hommat vaan käyntiin T: kunnanjohtaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli puoltava vastaus. Eli hommat vaan käyntiin T: kunnanjohtaja
Selevä homma!
- Anonyymi
Komiasti hommat etenee!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255