Mökki pitkäaikaiseen asumiseen

Katariina

Etsin pitkäaikaiseen asumiseen mökkiä. Vuokra saisi olla noin 200-350€. Eli ei tarvitse olla hieno luksusmökki, kunhan kuitenkin ON ASUINKELVOLLINEN !!! Hakuna KOKO SUOMI, joten voit ehdottaa mistä päin vaan mökkiäsi. Ensisijaisena kuitenkin on Keski-Suomi, Savon alue ja Pohjois-Pohjanmaa.

Mitä syrjemmässä mökki on, sen parempi. Eli metän keskellä oleva mökki olisi ihanteellinen. Mökissä pitäisi olla patterit mielellään mutta esim leivinuuni ja takkakin riittää. Juokseva vesi olisi hyvä olla. Saunakin plussaa. Mökin koolla ei väliä.

Olisi hyvä jos mökki ei ainakaan olisi ison tien varrella!

Minulla on 3 aikuista, tervejärkisiä ja peruskoulutettuja sessuja jotka eivät tuhoa paikkoja millään tavalla. Joten lemmikkieläinten tulee olla sallittuja.

Lähimmät palvelut (kaupat sun muut), olisi hyvä olla max. noin 40km päässä.

Joten jos sinulla on tarjolla halpa, asumiseen tarkoitettu ja sopiva mökki, joka sijaitsisi edes jonkin verran syrjässä niin ota yhteyttä!

EN ETSI mökkiä joka sijaitsee keskustassa tai lähiössä vaan rauhallisessa paikassa mielellään luonnon helmassa!

[email protected]. Ota yhteyttä!

2

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merjanlahti

Moi.
      Oletko löytänyt mökkiä tarpeisiisi?
      Minulla olisi suomussalmella yksi pini mutta todella hyvä ja sievällä paikalla oleva mökki jonka voisin vuokrata myös pitemmäksikin aikaan
      Voit katsella kuvia siitä(lomarengas,suomussalmi,Metsoniemi)
      Voit myös soitella ja kysyä lisää 0405047760
      Vuokrahinta on sovittavissa.

• mummonperintö

Minulla mummonmökki, mutta lähinnä kesäkäyttöön ja syrjässä. Olisikohan vuokralaisia tunguksi asti, jos ryhtyisin ilmoittelemaan? Ulkohuussi, sähkö ja kaivo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      315
      7329
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1347
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1221
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe