Kun Antivir-viruksentorjuntaohjelmaan hakee päivityksiä internet update toiminnolla niin asentuvatko ne automaattisesti kun ovat latautuneet vai pitääkö asentaa jotenkin manuaalisesti?
Kiitos vastauksista.
Antivir
4
620
Vastaukset
- vaan
OK OK OK, niinpitkään kun tarttee, niin eiköhän se siinä
- punahilkka
Minä ainakin teen näin: Klikkaan Antivir-kuvaketta ja valitsen File/Start Internet Update ja "taskulamppu alkaa heilumaan". Kestää aikansa kunnes kysyy ja painan Jees. Sillai mulla toimii. En tiedä onko mahdollista muuten saada päivityksiä. Pidemmän aikaa tuo päivitysjuttu kestää.
- ainakin
teen näin poistan antivirin ja asennan AVG6free virustorjunta ohjelman ja elämä on taas helppoo!
- daa
Hei!
Kun Antivir Update on ladannut päivityksen, voit seurata sen etenemistä ruudulta, se tarkistaa automaattisesti ladatut tiedostot (ruudun alarivi:check installed files) ja asentaa ne automaattisesti (ruudun alarivi: installs new files). Sen jälkeen sateenvarjo vilahtaa ruudulla ja menee oikeaan alanurkkaan kellon viereen. Ruudulle ilmestyy samanaikaisesti kysymys: uudet tiedostot on asennettu, haluatko lopettaa yhteyden (englanniksi), johon klikkaa OK.
Kun uusi ohjelmaversio (Program) päivittyy, niin silloin latauksen jälkeen ja hyväksymisen jälkeen
alkaa automaattisesti sen asentaminen koneelle (Setup), ja sen yhteydessä on muun muassa hyväksyttävä (I accept ruksataan) käyttöehdot. Se kyselee, haluatko lukea Readme, johon aina laitan "no". Sitten se alkaa automaattisen skannauksen, jonka itse stoppaan parin sekunnin jälkeen, jolloin sateenvarjo jälleen asettuu paikoilleen ja ruudulle taitaa jäädä kansion sisältö, jonka klikkaan kiinni. Ennen vanhaan se automaattisesti käynnisti koneen uudelleen, en muista tekeekö enää nykyisin, mutta itse olen ohjelmaversion vaihtuessa buutannut koneen.
Tässä oli jotain piirteitä, joita muistelin ohjelmasta, joka on ollut käytössäni kolmisen vuotta ja pelannut moitteettomasti. Joskus on tosin ruuhkaa palvelimilla, mutta päivittäjiä on monia. Palvelimetkin vaihtuvat automaattisesti, kunnes vapaa löytyy. Joskus en ole viitsinyt odotella ja olen katkaissut update yhteyden ja yrittänyt jonkun päästä uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824