Heipsa, omistan iPhonen ja tahtoisin jotain hyviä sovelluksien liittyen geokätköilyyn. Onko muilla kätköilijöillä iPhonea? Omistin ennen androidin, joka osoittautui erittäin hyväksi, harmikseni kuitenkin puhelin hajosi ja sain puoliksi syödyn hedelmän rääpäleen työpaikalta.
Kiitos avusta.
Iphoneen geo sovelluksia ?
3
827
Vastaukset
- Kätköilijä
Itselläni on iPhone 4S ja iPad, joilla kätköilen. Itse käytin aluksi GeoBucket nimistä ilmaisohejlmaa, joka toimi ihan hyvin tradikätköjen etsimisessä. Myöhemmin kyllästyin etsimään pelkkiä tradikätköjä ja niimpä ostin 8.99 eurolla "Geocaching" nimisen ohjelman. Kyseisellä ohjelmalla voi etsiä muitakin kätkötyyppejä kuin tradikätköjä. Hintansa arvoinen ohjelma mielestäni.
Kyllähän tossa geobucketissakin toimii kaikki mahdolliset kätköt.
- HuMaMa
Itsellä vielä Android puhelin ja C:geo paras ilmaissovellut kätköilyyn, nyt vaihtamassa puhelinta ja harkinnut Ipuhelinta, mutta miettinyt et saako siihen mitään kunnon ilmaista kätköilyohjelmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823