Elikkäs, meillä on 11 kuukautta vanha lyhytkarvainen collie. Olemme tähän asti syöttäneet sille Jahti&Vahti Junioria. Voimmeko alkaa syöttää sille aikuisille koirille tarkoitettua Jahti&Vahti Kana ja riisiä? Meidän tyttö kun on jo kyllästynyt saman makuisiin nappuloihin.
Voiko 11-kuukautiselle koiralle alkaa syöttää aikuisten koirien
7
199
Vastaukset
- monipuolisesti
Kyllä voit vaihtaa. Annathan myös muutakin kuin kuivamuonaa. Lihaa, kalaa, kananmunia, öljyä, ruuantähteitä yms. On meinaan erittäin tärkeää jos haluaa tervevatsaisen koiran :)
- Keirirjdkssk
Kananmuna raakanako?
- monipuolisesti
Keitettynä tai raakana.
- Okunen
Itse vaihdoin oman koirani kanssa jo 6kk iässä.
- monipuolisesti
Minä vaihdoin 4 kuisena (sakemanni).
- Okunen
Jep, sakemanni kans ja sen kanssa vaihettii 6kk iässä tarkotuksena hidastaa kasvua, mutta silti kasvatti ittensä ylisuureks jättiläiseks :P Eipä se haittaa kun kotikoirana vaan ja ei terveydellisiäkään vikoja tullut, jonka pelossa 6kk iössä siis vaihettiin
- mainontaa
Ei ikäkausiruuissa ole mitään taikaa. Eikä ruualla hidasteta tai nopeuteta kasvua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492562
- 1961856
- 701647
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91311- 72998
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes189899- 67891