Vaikka oonkin kiertäny Suomea aikalailla ristiin rastiin autolla, moottoripyörällä, bussilla jne. vuosien varrella, en vielä itse osaa sanoa missä olis se kaikkein monipuolisin ja muutenkin paras ABC-liikenneasema.
Missä se on? Vai onko kaikki teidän mielestä ihan samanlaisia pullamössö paikkoja, kuten moni tuntuu ajattelevan. Itse kyllä tykkään, että on hyvä kun meillä on niin kattava ABC-verkosto täällä Suomessa. Tuskin maltan odottaa, että levittäytyy todenteolla myös tuonne Baltian suuntaan. Uskaltaisi meikäläinenkin matkustamaan vähän laajemmin.
Missä päin Suomea paras?
4
150
Vastaukset
- vanha leipuri
Äänekosken abc oli kyl ilmava. kelpas kahvit juoda.
- 14+4
Kierrän kaikki S-ryhmän paikat kaukaa, niin huoltsikat kuin myymälätkin.
Parempaa palvelua ja sapuskaa saa muualla - Tyyppiratkaisu
Hankala sanoa mikä on paras, kun kaikki uusiin rakennuksiin tehdyt on niin samantyyppisiä. (kuten esim. Mäkkäri tai Hese)
Muutama vanha pienempi paikka, mikä ei ole alunperin ollut Abc on vähemmän hyviä. - ei minun suosikki
2. vilkkain on tuo Äänekosken eli Hirvaskankaan ABC...Suomen vilkkain on Jyväskylän Kanavuoressa...siinä missä 9 ta 4 tie haarautuu....mikään niistä ei muuten erotu toisistaan vaan ovat aivan samalaisia....komein paikka Viitasaarella...Keiteleen rannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944