Vesimalja ja kynttilä taulun alla??? Neuvokaa tyhmää.

Devi1

Ostin hindujumalattaren taulun ja mulle lyötiin käteen myös vesikulho? mihin pitäisi joka päivä vaihtaa vesi? ja kynttilänjalka. Eli siis kun palvon siinä eessä sitä, niin täytyykö kynttilä olla siinä palamassa? Onko jotain muuta huomioitavaa.

3

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedoton1

Mistä ostit taulun? Haluaisin myös ostaa ja samat kysymykset mietiyttävät minua.

• Devi1

Englannista, Lontoosta. Luen tässä parhaillaan kirjaa, jossa kerrotaan että miten jumalankuvia palvotaan. "Sekä kotona, että temppelissä jumalankuvia hoidetaan päivittäin tietyn kaavan mukaan: ne kylvetetään, voidellaan, puetaan ja syötetään joka aamu, iltapäivällä jumalat nukkuvat ja illalla herätetään ja tuodaan esiin" - Rachel Dwyer, Mihin uskovat hindut - kirjasta. Mä en tosiaankaan tiedä miten noi kaikki käytännössä tapahtuu, mutta jotain naista oli haastateltu tohon kirjaan, joka kerto, että se valmistaa itse niille kuville ne vaatteet.

Mulla on kyllä jääny vähän väliin noi kylvettämiset yms. Ja tohon liittyy ties mitä kaikkee muuta hoidettavaa. Jostain luin, että ruokaa ei saa edes maistaa ennen kun on vieny jumalankuvan luokse sen.

Mun jumalatar saa kyl tyytyy nyt pelkkiin suitsukkeisiin, kun en tilanpuutteen vuoksi mitään alttaria ole pystynyt väsäämään...

Oletko nähnyt missään patsaita? Näin siellä lontoossa joitain, mutta ne oli aika pienii, tai sit järkyttävän isoja. Löysin itse aika kivan Ganesh-patsaan Indiska liikkeestä, suomesta. (pitää olla uuden asunnon ensimmäinen symboli, ainakin näin olen jostain lukenut)

• Anonyymi

Etkö keksi mitään omaa? Ihmiset, joilta puuttuu mielikuvitus, tarraavat johonkin jo olemassaolevaan yleiseen. Yrittävät sitten matkia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe