Olen juuri purkanut verkkokaupasta ostamani Samsungin ja asettanut sim-kortin ja mikrosirun ja tabletti on nyt latautumassa.
En osaa laittaa suomenkielelle, en tiedä mistä painetaan kun halutaan ottaa kuva, enkä edetä yhtään jotta laite antaisi ohjeet.
Onkohan kirjastoissa kunnon ohjekirjoja?
Käyttöohje Samsung10.1 Galaxy tablettiin
7
3838
Vastaukset
Täältä löytyy kyseiselle mallille käyttöohje: http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201209/20120903143203958/GT-P7500_UM_Open_Icecream_Fin_Rev.1.0_120903_Screen.pdf
- mummo11
Nyt tuli kerrankin hyvä ohje. KIITOS !!!!! Varpunen.
- ukki12
mummo11 kirjoitti:
Nyt tuli kerrankin hyvä ohje. KIITOS !!!!! Varpunen.
Ei se oo varpunen vaan siili.
- pässijuntti
Miten vastaan sähköposti viestiin?
- käyttöopas
Minä ostin viime keväänä Saunalahdelta tabletin (Elisan myymälästä). Kyllä se oli jo valmiiksi suomenkielinen. Mutta Samsung puhelimen kun ostin, se ei ollutkaan. En osannut vaihtaa kieltä, kun en ymmärtänyt kaikkea englanninkielellä. Soitin Samsungille ja sain ohjeet. Nyt minulla on suosikeissa puhelimen ja tabletin käyttöohjeet. Eipä niitä nykyisin laitteen mukana tule. Jokin pikaopas ehkä, joka on yhtä tyhjän kanssa.
Ei kyllä ohjeissakaan ole kunnon neuvoja. Pääpiirteittäin. Voit sitä ja sitä, mutta ei neuvota kuinka tehdään. - tietämätön
Miten saa täs samsung tabletissa facebookin chatti vihree valon jäämään palamaan koko ajaksi.. Ettei se chatti sammu noin vajaan 10 min päästä??? Haluu tietoo asiasta!! Kaikkia asetuksia oon kokeilu.. en ole saanu jäämään palamaan??
- tablet
Hei kaikille jotka tiedä Sony Xperia Z2 käyttöönotosta .! Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948