Nyt kun on tämä verkkoyhteys, niin mokkulayhteys tuli turhaksi. Siinä tulee se määräaikainen sopimus (2vuotta) täyteen kesällä. Joten mitä teen, loppuuko sopimus itsestään, ilmoittamatta operaattorille mitään, vai onko pelkoa, että se taas jotenkin jatkuu automaattisesti, jos sinne ei ilmoittele mitään?
Turhan mobiilikaistan lopetus
13
150
Vastaukset
- El Tiempo
Se ehkä loppuu tai jatkuu tai jotain muuta.
Varmimmin tulee oikea vastaus, kun luet sen sopimuspaperin, käyt operaattorin nettisivulta katsomassa tai otat muuten yhteyttä kyseisen operaattorin asiakaspalveluun. Itse soittaisin operaattorin asiakaspalveluun. Näin asia selviäisi varmasti.
- Girl from iPanema
Mä hoitaisin omien sivujen kautta, Saunalahdella ainakin toimii nopeasti viestittely puolin ja toisin. Ei tartte jonotella kalliita puheluita.
Kunnon operaattorit ilmoittaa hyvissä ajoin, että määräaikainen on loppumassa ja miten toimia jatkossa. Esim. Sonera ei näin tee, joten pitää olla itse puikoissa. Girl from iPanema kirjoitti:
Mä hoitaisin omien sivujen kautta, Saunalahdella ainakin toimii nopeasti viestittely puolin ja toisin. Ei tartte jonotella kalliita puheluita.
Kunnon operaattorit ilmoittaa hyvissä ajoin, että määräaikainen on loppumassa ja miten toimia jatkossa. Esim. Sonera ei näin tee, joten pitää olla itse puikoissa.Heips Girl from iPanema,
Meillä lukee jokaisessa laskussa että mihin asti määräaikaisuus on voimassa. Ja tuleepa meiltä tätä nykyä myös kirjeitä (jos asiakas ei ole kieltänyt markkinointia) joissa kerrotaan että määräaikaisuus on kohta päättymässä. Mukana on jatkotarjous mikäli asiakas haluaa jatkaa liittymän käyttöä.
Tero@SoneraPartio- Girl from iPanema
sonerapartio kirjoitti:
Heips Girl from iPanema,
Meillä lukee jokaisessa laskussa että mihin asti määräaikaisuus on voimassa. Ja tuleepa meiltä tätä nykyä myös kirjeitä (jos asiakas ei ole kieltänyt markkinointia) joissa kerrotaan että määräaikaisuus on kohta päättymässä. Mukana on jatkotarjous mikäli asiakas haluaa jatkaa liittymän käyttöä.
Tero@SoneraPartioNo hyvä, olette sitten jotain saaneet aikaiseksi viidessä vuodessa. 5 v. sitten meinaan tuli mitta täyteen teidän firmaa. Poislukien tekninen tuki, se oli teillä huippuluokkaa silloin. Paino sanalla oli.
- !!!
Jatkuu automaattisesti. Pitää itse lopettaa ja siinäpä sitä työsarkaa sitten onkin. Ei ole tehty todellakaan maailman helpoimmaksi tapahtumaksi.
Itse jouduin saunalahdella etsimällä etsimään ja kyselemään, miten se tapahtuu. Onnistui se sitten lopulta! - miten eroon
Saunalahdesta juuri on kysymys. Huh huh, mitenkähän tästä tulen selviämään, hirvittää jo etukäteen.
Taidan sitten ottaa kontaktia sinnepäin, mutta onkohan siinäkin joku (pitkäkin) aikamäärä, jota ennen pitäisi ottaa yhteyttä?- Kalakkuna
Saunikella homma on hoitunut kyllä erittäin helposti käyttämällä omasaunalahti palvelua ja kirjoittamalla siellä viestikenttään mitä haluaa tehdä, saa vastauksen ja hommat hoituu.
Kannattaa soittaa vaikkapa huomenna tai ensiviikon alussa ettei unohdu.
http://www.elisa.fi/saunalahti/asiakaspalvelu/- miten eroon
Kiitti avusta, yritän rämpiä tässä aina vaan vaikeammaksi käyvässä tietotekniikan viidakossa.
- PerusEr
Sauniksella tosiaan jatkuu 2v jälkeen tosin itse en lopeta kun tähänkin asti on ollu molemmat tarpeellisia kiinteä ja tuo mokkula eli tuplalaajakaista yhteishintaan 29e..2v jälkeen voi hinnat nousta.Tuota yksistäänkin edullista rajatonta mokkula simiä voi pitää varayhteytenä kotona ja myös puhelimessa ja tabletissa sitä on tullu paljon käytettyä 3g yhteytenä.
- Kauhistus saunis
Sopimus jatkuu automaattisesti, mutta normaalihinnalla. Eli maksat moninkertaisesti määräaikaiseen sopimukseen verrattuna siitä turhasta yhteydestäsi. Siis nimenomaan, jos itse et irtisano sitä sopimusta. Ja siinä onkin työmaa edessä!!
- ei enää mokkulaa
Minulla oli yksi sellainen liittymä, jossa aina vaan jatkuu. Kun määräaikaisuus tuli täyteen esim. viimeksi 6.11.2011. Jos sille ei mitään tehnyt, tuon päivämäärän jälkeen luki taas, että määräaikaisuus päättyy 6.11.2012. En tiedä onko tuollaisia sopimuksia enää olemassa ja minäkin sanoin irti tuon sopimuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2054997Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573565
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo322101UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami221960