VOI SAATANA!!! MULTA PUUTTUU YKS RAMPAGEE ENKÄ LÖYDÄ SITÄ EI HITTO KU VITUTTAA!!!
PASKAT
6
461
Vastaukset
- jikke
ystävämme google auttoi jälleen, kirjoitin googleen vice city rampages ja tuli tälläinen sivu http://www.gtawh.com/vc/maps/rampages.JPG siinä kartta missä näytetään kaikkien rampage tehtävien sijainti, muutenkin ei tarvi kirjoittaa isoilla kirjaimilla ja kiroilla viestissä, muista että näitä palstoja voi lukea myös pienet lapset.
- tmkt,
Ne pienet lapset kiroilee ihan yhtä paljo.
- jikke
tmkt, kirjoitti:
Ne pienet lapset kiroilee ihan yhtä paljo.
mistähän ne lapset ne kirosanat oppivat no aikuisilta tietysti, joten ei tarvi silti niitä kirosanoja viljellä viesteissään koska niistä ei ole mitään hyötyä
- jffljyf
jikke kirjoitti:
mistähän ne lapset ne kirosanat oppivat no aikuisilta tietysti, joten ei tarvi silti niitä kirosanoja viljellä viesteissään koska niistä ei ole mitään hyötyä
Kyl ne oppii ne ihan jokapaikast. Ja niin pienet jotka ei kiroile tuskin jaksaa/osaa lukee mitää forumei.
- vicecityman
kiitti ku kerroit...
- vicecityman
jffljyf kirjoitti:
Kyl ne oppii ne ihan jokapaikast. Ja niin pienet jotka ei kiroile tuskin jaksaa/osaa lukee mitää forumei.
Oon nytte löytänyt kaikki vice-cityn rampaget...
Kiitti ku kerroit sen paikan missä oli ne kartat.. Seuraavaks rupeen ettii kaikkii Hidenpackadeit... Kiitos Kiitos Kiitos...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813