Omistan tuollaisen 6-7 vuotiaan leikatun naaraskissan, jolla on ihokasvain. Se poistetaan tässä viikon sisällä, mutta eläinlääkäri ei kertonut juurikaan mitään siitä, onko ihokasvain todellakin vaarallinen. Eli jos jollakin on omakohtaisia kokemuksia/ ylipäätään tietoa tästä, tieto olisi tervetullutta... :)
Kissalla ishokasvain, onko vaaraksi poistamisen jälkeen?
3
3689
Vastaukset
- talipatti nakkassa
Ihokasvaimet voi olla kuten ihmisilläkin hyvänlaatuisia ja pahanlaatuisia. Maksat mielellään patologisesta tutkimuksesta ja saat tietää onko kasvain syöpää vai vaaraton.
Silmällä sitä ei tiedä useinkaan ihmis- eikä eläinlääkäri.
Ja jos on syöpä, niin syövän nimi kertoo, voiko olla vaarallinen vai sellainen vaarattomampi.
Kysy ihan suoraan. Lääkäri ei aina hoksaa tarjota sellaista tietoa mitä omistaja/potilas sisällään miettii.- Miu!
Minun kissallani oli aluksi selässä yksi patti, joksikin talirauhaseksi olisi saattanut luulla. Hitaasti se kasvoi, mutta lopulta oli niin korkea että näkyi päällepäinkin. Samantapaisia paukamia oli ilmestynyt muutama muuallekin, muistuttivat ihmisen syyliä. Ystävät ja tuttavat vaihtoivat katseita ja puheenaihetta aina kun tuosta tuli mainittua.. olivat siis varmoja että syöpähän sillä on. No ei ollut, eläinlääkäri poisti patit polttamalla, ovat kuulemma nimenomaan syyliä joita aiheuttaa papilloomavirus. Koska virus pysyy elimistössä, saattaa syyliä tulla jatkossakin, mutta ne ovat vaarattomia. Jostain olen lukenut että hyvänlaatuiset kasvaimet muuttuvat hitaasti, pahanlaatuiset nopeasti, ovat ns. aggressiivisia.
- asidioosi
Kannattaa kokeilla ulkoisesti ja sisäisesti ruokasoodaa. Ulkoisesti laitetaan perusvoiteeseen ruokasoodaa. Tällöin pitäisi olla kauluri. Sisäisesti sekoitetaan veteen ja ruiskulla suuhun. (Pirkka Ruokasooda ei ole puhdasta, joten se ei käy.)
Sen on huomattu auttavan syöpiin sekä iho-oireisiin.
http://ukkram09.puheenvuoro.uusisuomi.fi/136433-ihottumat-ja-kortisonivoiteiden-teho
http://www.magneettimedia.com/vetykarbonaatti-hiilidioksidi-laaketieteen-hoitokeinona/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936