Mikä Katrin levyttämistä kappaleista ihastuttaa eniten?

Valoa Katrista

Mikä katrin kappaleista/levytyksistä tuottaa sinulle eniten nautintoa/herkkyyttä/kauneutta/muistoja ym?

23

349

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katri-fani

Voi, kun niitä on niin monia, mutta yksi sellainen, joka tulee aina heti mieleen on: On elämä laulu. En osaa oikein itsekään selittää, että mikä siinä kappaleessa on se tekijä, joka saa minut aina ihan erikoiselle mielentilalle:-) Kai silloin kun kuulin sen ihan ensimmäistä kertaa on ollut jotenkin hyvä olo ja se tunne tulee aina uudelleen ja uudelleen kun sen laulun kuulen. Se on minulle erikoisen tärkeä kappale:-) Mutta, kuten jo tuossa alussa jo mainitsinkin, niin niitä on monia muitakin Katrin lauluja, jotka tuottaa mukavia muistoja.

• muistoja

Se on "Mun sydämeni tänne jää".

• sami seiska

PYYHI POIS KYYNELEET

• Rukoilija1

Anna mulle tähtitaivas on yksi koskettavampia. Se on kuin rukous, lohdutus.

• kalakaveri?

Syysunelma ei unohdu...

• """""""""

Ei kauniinpaa,Puhelinlangat laulaa ja Minne tuuli kuljettaa.

• daryl123

Vanhemmista lauluista Katson autiota hiekkarantaa, Vasten auringon siltaa ja Syysunelma. Sitten Anna mulle tähtitaivas. Ja koko uusin levy, se on paras kaikista.

• jaskan kaveri

Tänään *Vieras sisar* ja uudemmat laulut yleensä.

• kalakaveri?

Nyt kesällä löysin varsin riemastuttavan laulun. sopii myös aikuisille; Alppimaan oravat.. Ei tällaisia nykyisin tehtäis, todella innostava esitys. Spotifysta kuulee ainakin.

• r.moore

Mun sydämeni tänne jää.

• elämä on seikkailua
    • teemu k.

Päivät

• Tellerio

Kaikinpuolin, eritoten sanojensa puolesta, minua miellyttää Runoni kaunein olla voit.

• kutoja7

Taivas sylissäni ja elämänlangat.

• untoaapa

Taivas sylissäni, on todella hieno joululaulu.
        Katri Helenan esityksessä on tunnetta.
        Levytys on vuodelta 2007/käännösbiisi Ruotsista.

• Katri koskettaa

Elämänlangat on ehdottomasti Katrin parhaita näistä uudemmista lauluista,samoin Kaihonkukka,Enemmän ja Kaiken taa.Vanhemmista Anna mulle tähtitaivas,Katson sineen taivaan,Vasten auringon siltaa ja Lantteja vain(ei yhtään häviä Dolly Partonin alkuperäisversiolle Nickles and Dimes!)Ja tietysti Äänesi mä kuulen ja Nuoruus on seikkailu sekä Mun sydämeni tänne jää.Niistä tulee lapsuus mieleen,kun halusin aina kuunnella Katrin levyjä.Tuntuu jotenkin siltä,että silloin oli aina aurinkoinen sunnuntaipäivä.

• erkki3

Olen kuunnellut joka päivä pariin kertaan ja koko ajan aukeaa paremmin, eheä hieno kokonaisuus, nautittavaa hengen ravintoa

• seija porvoo

Kehtaako tunnustaa että tänään kuuntelin joululevyä Hiljaisuudessa, se on samalla koskettava ja lämmin kuin tämä uusi Taivaan tie

• bengt

Uuden levyn ehdoton suosikki: Kaiken taa

• Bööööööööööööööööööö

No ei todellakaan mikään ihastuta paremminkin vihastuttaa!

• muistoja

Vasten auringon siltaa tuo muistot elävinä neljänkymmenen vuoden takaa mieleeni.
      Kalajoen hiekkasärkät, meri, hiekka, auringon silta, rakas ja minä....

• jaskan kaveri

Se on nyt "Taivaan tie. Ja "Kaihonkukka" toisena, mutta "Valon maa" -albumin versiona.

• pertti vaara

Joo ei ole korrektia, että tuollaiset häiriintyneet panettelijat pilaavat täällä suomi24 -palstalla ilmapiirin. Toivoisi palstanpitäjältä aktiivisuutta.

Kiitos Katri Helenalle yli 50 vuoden panoksesta ihmisten viihdyttämiseksi, lohduttamiseksi ja voimaannuttamiseksi, siihen ei joka tyttö kykene, ei todella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      91
      2076
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1353
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      137
      1015
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      218
      965
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      836
    6. 95
      823
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      724
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      74
      710
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      707
    10. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      638
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      69
      621
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      601
    13. 43
      591
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      467
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      462
    17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      460
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      454
    19. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      433
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40