Modettaaks tääl kukaan muu softissa? Ite koitan olla mahdollisimman rehellinen mut vähäväliä tulee kyllä nii vituttavia osumii et jätän ottamatta jos kukaan ei näe... en siis mitää ilmiselvii mut esim. roikkoi tai jos vaa hipasee hihaa tms ni saatan jättää ottamatta... sit kans juostessa en ota melkeen ikinä, siit voi aina sanoo ettei huomannu :D
En tajua mite kaverit nillittää täst et vitun modettaja, tuskin se nyt niiden elämää pilaa jos mä en kuulapyssyleikeis aina kuole. Tai jos menee sen takii päivä pilalle et joku modettaa VÄHÄN ni kannattaa mun mielest miettii et onks laji oikee noin kilpailu henkiselle ihmiselle...
Modettaminen
6
418
Vastaukset
- abdullahi6666
Niin...Mikäs sen hauskempaa, kun ampua modettajaa sarjalla naamaan, ja kysyä näsäviisaalla äänellä että: "Joko nyt osu?".
- ........
sen takia mulla on 140m/s ampuva SAW. Sillä on kiva porota modettajia :)
- dannnnnu
Modettajat on kusipäitä!!!!!
- Hdjdysx
Tarvii olla vaan tarpeeks tehokas ase niitä varten, että kuuluu kun osuu
- Anonyymi
Hdjdysx kirjoitti:
Tarvii olla vaan tarpeeks tehokas ase niitä varten, että kuuluu kun osuu
Reilusti tehokkaammasta aseesta on apua myös, koska useimmin silloin osuman tuntee niin että se kirpaisee, joten osuma ei jää tahallaan tai vahingossa huomaamatta.
- noobsofterr
sori nosto mut ite modetan kans... en vaa pärjää kunnol muute :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673