Elikkä siis äsken kävi pieni vahinko, kun olin koneella ja kissani nukkui vieressäni olevalla tuolilla. Avasin vetolaatikon vähän alemmasta kohtaa, missä kissani nukkui tuolilla ja olin sulkemassa sitä ja kissan häntä jäi väliin ja se tottakai alko siinä jotain vinkumaan ja se suuttui siitä mulle :D
Se heilutti sitä häntää ja koitin katsoa sitä tarkemmin, mutta se suuttui siitä entisestään ja raapaisi kerran. Ei siinä mitään ja se lähti sitten pois ja menin kattomaan mihin se meni. Löyty kylppärin lattialta makaamassa ja näytti vieläkin semmoista möksmöks-naama mulle. Se anto tällä kertaa rapsuttaa ja sit taisin mennä vähän liian lähelle häntää ja alkoi murisemaan ja sähisi mulle?! ei ole ennen tuommosta tehnyt mulle..? Kai toi on jotain ohimenevää, et se on vihainen noi paljon, et häntä jäi laatikon väliin, jonka huomasin onneksi ajoissa ja en sulkenut sitä muutenkaan kovalla vauhdilla? Kissa on luonteeltaan ihmisrakas ja todella sosiaalinen.
Onnistuin suututtamaan kissani...
6
205
Vastaukset
- Sam8
Kissat eivät yleensä kanna kaunaa pidetyille ihmisille; olen itsekin vahingossa potkaissut omaani lukuisat kerrat kun se onneton tunkee jalkoihin kun kannan kauppakasseja enkä näe sitä -se unohtaa samantien kun itsekin ymmärtää ettei vihamielistä tarkoitusta ollut. Sihinästä selvästi tietää että omaasi on sattunut, mutta paha sanoa onko häntä murtunut vai vain arka.
Anna sille kaikki kiltin kissan palkintoherkut sovinnonteoksi ja jos häntä on vielä aamulla arka soita eläinlääkäriin tarkempia neuvoja varten.- hupsista4
Annoin niitä herkkupaloja, taisi ehkä vähän mieli muuttua, mutta oli silti vielä vähän kiukkuinen. Yleensä se viettää mahdollisimman paljon aikaa mun vieressä, kun vaan voi, vaikkakin se vietti loppuillan kylppärissä mököttämässä.
Annoin sen vaan sitten olla rauhassa ja kun menin nukkumaan niin ei siinä mennyt kauaa, kun se kömpi mun viereen niin kuin joka yö :) - hupsista4
hupsista4 kirjoitti:
Annoin niitä herkkupaloja, taisi ehkä vähän mieli muuttua, mutta oli silti vielä vähän kiukkuinen. Yleensä se viettää mahdollisimman paljon aikaa mun vieressä, kun vaan voi, vaikkakin se vietti loppuillan kylppärissä mököttämässä.
Annoin sen vaan sitten olla rauhassa ja kun menin nukkumaan niin ei siinä mennyt kauaa, kun se kömpi mun viereen niin kuin joka yö :)Korjaus vielä tuohon toiseen lauseeseen. Tarkoitin vaikkakin se tosin vietti nyt loppuillan kylppärissä mököttämässä
Miullakin kissa suutahti äiteelle kerran, vaikka mursi sääriluunsa itse touhutessaan. Äiti nyt vain sattui olemaan vieressä, eikä neiti sitten antanut hänen enää koskea ollenkaan, vain minun. Eiköhän tuo mökötys ole jo ohitse mennyt? :)
- Munmiueimurjota
Minunkin kissani välillä tunkee jalkoihin pyörimään ja silloin saatan huutaa tosiaan ääneen että pois alta ettei käy pahasti. Katti lähtee toiseen huoneeseen mutta ei ala mököttää, tulee takaisin kun puhun taas ystävällisellä äänellä. Kai kamalimman asian olen kissalleni tehnyt täydessä unessa; näin pahaa painajaista ja kaveri sattui nukkumaan söpösti pääni vieressä.. Havahduin hetkeksi kun tajusin paiskanneeni kollin lattialle. Siellä se vielä aamullakin nökötti vähän kysyvän näköisenä, kuin olisi miettinyt että "oletko sä tosiaan sitä mieltä että tämä oli nyt tässä?" Silittelemällä siitäkin sopuun päästiin.
- Mökö
Meillä on siitä jännä kissa, että vaikka astuisi vahingossa tassun tai hännän päälle, kissa ei päästä ääntäkään. Itse alan vahingon huomatessani pyydellä vuolaasti anteeksi kissalta, vaikkei se varmasti mitään ymmärrä. :D
Mikäli vaikuttaa siltä, että kissa on kiukustunut minulle, pyrin antamaan sen olla omassa rauhassaan hetken. Mahdollisesti loppu illan. Kyllä se on sitten kömpinyt omista oloistaan viimeistään iltapalalle :) Hyvä ruoka parempi mieli.
Eli oma neuvoni olisi, että antaa kissan olla hetki omissa oloissaan ja/tai antaa sille jotain namiherkkua :) Vahinkoja sattuu kuitenkin aina ja harvemmin mitään vakavaa pääsee sattumaan. Myöhemmin tietenkin kissan rauhoituttua kannattaa tarkistaa kipeytynyt kohta, ettei oo mitään pahempaa sattunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626