Kova meno ;)
huhhuh!
19343
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 19
Vanhimmat
Kiitos kun pilasit aamuni. JÄRKYTTÄVÄÄ!!!!
No ehkä hieman koomista... ja vähän ärsyttävän yliampuvaakin osumista ja ilmeilyä.
siis hosumista tarkoitin...
Vähän liian levotonta ja teatraalista tuo kohellus. Onneksi Tapsan esiintymistyyli on tuosta sentään rauhoittunut vähän maltillisemmaksi.
Sekopäistä touhua. Erilaista nykyään, mutta sekopäistä edelleen.
En tykkää yhtän tuosta biisistä.
Siinäpä vasta onkin homoeroottista latausta!!!!!
Voi siinä joku hinttari sellaistakin nähdä, mutta Tapsa on HETERO !
Gillahan sen tietää: Tähdeksi itsensä nostava daami kun kehtaa kulkea ympäri kylänraittia pinkillä T-paidallaan jossa lukee suurin kirjaimin: "Tapani Kansa vei neitsyyteni".
Tiedoksesi vaan , että eipä ole tapanani kuljeskella julistamassa moisia asioita... Inhoan sitäpaitsi pinkkiä väriä. Enkä ole Tapsan kanssa ikinä lähempää tuttavuutta tehnyt.
En myöskään nosta itseäni miksikään tähdeksi. Nimimerkkini perässä on tähti vain siitä syystä, että pelkkää "Gilla" nimimerkkiä ei voi käytää, kun joku sen ilmeisesti on rekisteröinyt itselleen.
Jaa että hetero..
En tiedä TK:n suuntaumuksesta, mutta ainakin hän siten esittää hyvin heteroa jos ei sitä muka oikeasti ole. Ei mua niin hirveesti kiinnosta mikä hän on. Hienosti kumminkin laulaa eikä ole mitenkään hintahtavan oloinen. Mulla ei homppeleita tms. vastaan mitään muutoin ole mutta sellaiset hompelit ovat hiukkasen ärsyttäviä, jotka ovat kauhean naismaisia. Siis puhetyliltään, ilmeiltään, eleiltään jopa kävelytyyliltään, siis olemukseltaan yleensä turhan makeilevia.
Tapsa on varsin miehekkään näköinen ja oloinen kuitenkin. Kirota pärryyttää välillä, sanoo asiat suoraan, välillä vähän ronskejakin juttuja lasettelee, ei lavalla keikistele ja keimaile naismaisesti vaan joskus saattaa vaan vetäistä biisin rennosti kädet housujentaskussa . Pukeutuminenkin1 on perinteisen miehekästä ( yleensä puku).
...mutta kun ilta kääntyy yöksi niin Westendin kitschhuvilassa alkaa tapahtua. Todellinen sisäinen minä ottaa vallan... Puku vaihtuu mekoksi, kaljuuntuva pää blondin väriseksi kikkuratukaksi, naamatauluun kuluu paljon mascaraa ja muita meikkejä, Rinnat saavat fyllinkiä ja ne maailmankuulut kikkaanpunaiset Moulin Rouge-korkkarit pistetään jalkaan (koron pituus, huom! 30 cm). Levy pistetään päälle ja kappaleeksi valitaan nonstoppina-aina- Paula Koivuniemen "Aikuinen Nainen". Sitten sitä tanssahdellaan läpi yön kunnes Nukkuminna kutsuu väsyneen kotiin. Aamulla sitten taas pesemättömät kalsarit ja reikäpaita päälle ja kukkahattutätejä ja foliohattusetiä viihdyttämään.
Hahahha... Sä varmaan nautit oikein kun saat kirjoittaa tollasia naurettavia pilkkaamisviestejä. Tapsa ei oo mikään transu, mutta susta en mee takuuseen. Nimittäin kun noin hyvin ja tarkkaan osaa kuvailla, niin silloin täytyy kyllä kirjoittaa ihan omasta kokemuksestaan. On sulla kyllä vapaa-ajan harrastukset ja mieltymykset....
Nim.merk. " totuus on kuitenkin" . On sinulla ainakin varsin vilkas ja värikäs mielikuvitus se täytyy tunnustaa . Laittoi naurattamaan tuo kirjoituksesi ;)
Mutta tosiasiassa Tapsa nyt ei kylläkään missään naisten hepenissä keekoile kotioloissakaan.
Jos taas miehekkyyteen kuuluu mielestäsi pesemättömät kalsarit päivästä toiseen ja kauhtunut reikäpaita, niin sitten ei Tapsa ole miehekäs, sillä kyllä sen verran huolitellusti ja siististi keikoilleen pukeutuu , ettei siihen nuo yllämainitut " miehekkyyden mittarit " sovi.
Tuntuu siltä , että suomalaisilla mieheillä on sellainen käsitys ,että mies on tosimies vasta silloin kun haisee paskalle, rasvottuneet hiukset sojottavat vanhan Hankkija - lippiksen tai Järvispipon alta ja kolmen päivän sänki tai haiseva risuparta kasvaa naamasta .
ei minullakaan ole mitään homoja vastaan. Mutta miksi sitkeät homohuhut vellovat TK:n suhteen?
kyllähän esim. Jari Litmasestakin on homojuttuja ollut vuosikausia liikkeellä, mutta tuskin hän kuitenkaan mikään homppeli on.
Jotain henkilökohtaista kiinnostusta sinulla taitaa olla transuilua kohtaan , kun tiedät Moulin Rouge - kengätkin. Älä kuitenkaan Tapsaa mielikuvitusleikkiisi sotke.
Leather is my feather...