onko muitakin ku röökii polttavii poikii???????

IkUIk

mistä löydän oikeallaisen pojan ku kaikki meijän koulus on niit röökii polttavii koviksii ja älö pervoja.

10

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kgxin

no aika monen kohalla ton röökiä polttavan koviksen voi jättää pois mut sellasta hetero jätkää saat hakee joka ei oo ees vähän pervo:D

• firedance1

mitä vittua selität kgxin :D . en polta täytän koht 18v

• mäenpola

mäkää en polta, oon 7w ja ylpee, etten pota! musta ois sulle poikakaveri. missä asut? ;)

• mr penis

On mut ne on vitun noloi hiqu nörrttei kaikki normaalit pojat polttaa rÖÖkii.....!!

• jxhokgolu
        mr penis kirjoitti:

On mut ne on vitun noloi hiqu nörrttei kaikki normaalit pojat polttaa rÖÖkii.....!!

mitä normaalii on jossai vitun röökin poltos??!!!

• -.^

Oon 16v. En polta ja en ole nörtti, päinvastoin. Tiedän myös monta tyyppiä jotka ovat normaaleita mutta eivät polta. Pidän epänormaaleina niitä joilla ei oo järkeä/ itsehallintaa sen verra että antaa tupakan hallita elämää. Ja nyt on turha väittää että "Oo hiljaa ku et mistään mitään tiedä" nimittäin joskus poltin mutta jätin sen siihen ja hankin elämän.

• Mitäköhän taas

En haluaisi lähtee vastaamaan sun viestiin mitenkään agressiivisella linjalla, yritän parhaani.

Nyky yhteiskunnassa ei ole epänormaalia tupakoida tai käyttää muita päihteitä jotka ovat lakien sisäpuolella. Tietty, jokaisella ihmisellä on omat mielipiteensä ja saavat paheksua ketä haluavat millä verukkeella tahansa.

Mielestäni on todella ahdasmielistä ajatella tai luokitella ihmiset kategorioihin Normaali ja Epänormaali sen perusteella polttaako tupakkaa tai käyttääkö alkoholia. Sama juttu heteroiden ja homojen kanssa, mut se onkin jo asia erikseen, ei siitä sen enempää.

Omasta tupakoinnista voisin sen verran että en anna sen hallita mun elämää, kuka helvetti antaa tupakan hallita omaa elämää? Miten se on edes mahdollista? Alkoholiin tuo kuvaus sopisi paremmin jos puhutaan alkoholistista. Itse olen polttanut noin kolmisen vuotta. En tiedä mikä mut sai alottamaan ja miksi sitä jatkan, koska hyvin pärjään ilmankin. Huono tapa.

Sinä siis joskus tupakoit, lopetit tupakoinnin ja hankit elämän. Eli kun vielä poltit, sulla ei ollut kavereita ja kotoa poistuit vain kouluun ja pakollisille menoille? Vähän taidat liioitella. Useimmitenhän nykyään sun ikäsilläsi toi tupakointi alkaa kavereiden kanssa kokeilemalla ja siitä etenemällä.

Että tämmöistä tänään.

• Ghetjytthjyykk

Miten määrität koviksen?

• gfhgjmngh

Nykyään naisista suurempi prosentti tupakoi kuin miehistä, joten oletan että löydät aika helpolla tupakoimattoman pojan.
      On aika epätodennäköistä että jok'ikinen miespuolinen henkilö koulustasi olisi valikoitunut tupakoivasta vähemmistöstä.

Pervous nyt taas on vaan sana, jota et varmaan ole itsekään määritellyt.

• minaajj

Siis täh,joku ei voi muka seurustella sen takii.että jätkä ei polta röökii. Ja mistä
      tää rööki tähän tuli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1514
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1410
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      56
      1230
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      29
      1119
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      962
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      918
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      882
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe