sääressä pieni möykky jota särkee koko ajan.Kävin tervarissa muttei lääkäri osannut sanoa mitään
Olisiko tulppa jalassa
eräs meistä
26320
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 26
Vanhimmat
Miten se sinun INR-arvosi on tällä hetkellä? Ja eikö tilannetta tutkita tarkemmin, sinulla kun on se keuhoemboliakin ollut, eikö se niin ollut, -ra?
Tuota möykkyäkö ei edes ultrattu?
Onko se pohkeessa vai missä kohden säärtä?
Aika epätodennäköistä että on tulppa jos on Marevan-hoito menossa.
Marevan hoito lopetettin 4 kuukautta sitten,sääressä on se möykky.Pohkeessa on patti jota särkee aamuisin hirmuisesti.Olen ominpäin ottanut Marevaania,ja Asperiinia sekä 3 verenpaine lääkettä.Lääkäri poikaystäväni neuvoi minua häntä hoitamaan siten Nitrot.2 infarktia häneltä hoidoin hänen ohjeiden mukaan.Sairaalaan hän ei suostunut menemään.Ruumiinavauksessa todettiin 2 tulppaa ja kyseltiin missä ne on hoidettu.Sanoin hoitaneeni ystäväni ohjeiden mukaan.Maanantaina minulla on soittoaika lääkärille klo 13 eiköhän se siellä selviä kunhan jaksaisi niin kauan odottaa.On minulla ollut keuhkoembolia ja sydänkohtaus.Verenpaine tauti on ollut 40 vuotta.
INR- arvoa pitänee kuitenkin seurata ja kannattaako ottaa Marevania ja Asperinia yhtä aikaa?
Sitä ottaa mitä vaan melkein jotta kipu loppuisi,ei kuvattu jalkaa.
Marevan ei taida auttaa kipuun vai auttaako?
Se ohentaa verta,mikäli tulppaa epäillään antavat Asperiinia alkajaiseksi
Aijaa, varmaankin sitten eri käytänteitä eri paikoissa. Joissain papikoin aloitetaan minihepariinit injektioinea kunnes INR-arvo on hoitotasolla. Sydäntapahtumaa epäiltäessä annetaan ensihoitona asperiinia.Marevania ei kannata aloittaa omin päin kuitenkaan.
Marevan ei todellakaan auta kipuun. Ei kannata lääkitä omin päin ja muista sitten kertoa maanantaina läkärille että olet omin päin sitä nyt lääkinnyt ja kerro lääkitykset millä olet sitä lääkinnyt.
Marevan ohentaa verta.Tietty kerron lääkärille
Voi olla etäpesäke.Kannattaa tutkia.
Miten "tutkit" jos "lääkäri ei osaa sanoa mitään"?
Aina kun jotain epätavallista kannattaa tutkituttaa
Voip olla joku sarkoomakin,en tiijä,mut voip olla?
Mistä päättelit et sarkooma?
Heippa
Omalääkitys ei ole viisasta, varsinkaan ko.vaivoilla ja tuohon vaivaan. Sarkooma ei ainakaan minulla ollut yhtään kipeä
Kumma jos lääkäri ei osaa sanoa mitään? Oliko tulppa ja johtuiko se mistä?Miksi ei hoidettu?
Kannattaisi mennä uudelleen lääkäriin mikäli kipu jatkuu.pois sulkien tulpan mahdollisuuden
höh miks vastaat itteles?
Tulppa ei ole syöpä!
Juu, vastaa itse itselleen ja vielä yli vuoden vanhaan aloitukseen.,,,
Itselääkitys ! Kuinka joku voi olla näin tietämätön,Marevan ei ole särkylääke. Jos olisi sarkooma ja siitä uusi syöpä? Hui miten kamlaa!Miksi lääkäri ei tutki potilasta?Pelottaa!
Marevan on verenohennus lääke
Onko -ralla sarkooma? Nopeasti lääkäriin!
Onko sinulla sarkooma vai mistä tuollaisen diagnoosin keksit
Ei ole lääkitsin itseni ihan ite, yks kamu anto muutaman pillerin ,nappasin ne kitaani ja mikä ihan olo,möykkykin hävisi eikä säre enään,karutin 10 km lenkin ruskaisessa metsässä:)
ei saa syödä toisen ihmisen lääkeitä! voivat olla hyvinkin vaarallisia sinulle