sääressä pieni möykky jota särkee koko ajan.Kävin tervarissa muttei lääkäri osannut sanoa mitään
Olisiko tulppa jalassa
26
245
Vastaukset
- 12+12
Miten se sinun INR-arvosi on tällä hetkellä? Ja eikö tilannetta tutkita tarkemmin, sinulla kun on se keuhoemboliakin ollut, eikö se niin ollut, -ra?
Tuota möykkyäkö ei edes ultrattu?
Onko se pohkeessa vai missä kohden säärtä? - -ra
Marevan hoito lopetettin 4 kuukautta sitten,sääressä on se möykky.Pohkeessa on patti jota särkee aamuisin hirmuisesti.Olen ominpäin ottanut Marevaania,ja Asperiinia sekä 3 verenpaine lääkettä.Lääkäri poikaystäväni neuvoi minua häntä hoitamaan siten Nitrot.2 infarktia häneltä hoidoin hänen ohjeiden mukaan.Sairaalaan hän ei suostunut menemään.Ruumiinavauksessa todettiin 2 tulppaa ja kyseltiin missä ne on hoidettu.Sanoin hoitaneeni ystäväni ohjeiden mukaan.Maanantaina minulla on soittoaika lääkärille klo 13 eiköhän se siellä selviä kunhan jaksaisi niin kauan odottaa.On minulla ollut keuhkoembolia ja sydänkohtaus.Verenpaine tauti on ollut 40 vuotta.
INR- arvoa pitänee kuitenkin seurata ja kannattaako ottaa Marevania ja Asperinia yhtä aikaa?
- -ra
lusiina6 kirjoitti:
INR- arvoa pitänee kuitenkin seurata ja kannattaako ottaa Marevania ja Asperinia yhtä aikaa?
Sitä ottaa mitä vaan melkein jotta kipu loppuisi,ei kuvattu jalkaa.
-ra kirjoitti:
Sitä ottaa mitä vaan melkein jotta kipu loppuisi,ei kuvattu jalkaa.
Marevan ei taida auttaa kipuun vai auttaako?
- -ra
lusiina6 kirjoitti:
Marevan ei taida auttaa kipuun vai auttaako?
Se ohentaa verta,mikäli tulppaa epäillään antavat Asperiinia alkajaiseksi
-ra kirjoitti:
Se ohentaa verta,mikäli tulppaa epäillään antavat Asperiinia alkajaiseksi
Aijaa, varmaankin sitten eri käytänteitä eri paikoissa. Joissain papikoin aloitetaan minihepariinit injektioinea kunnes INR-arvo on hoitotasolla. Sydäntapahtumaa epäiltäessä annetaan ensihoitona asperiinia.Marevania ei kannata aloittaa omin päin kuitenkaan.
- 12+12
Marevan ei todellakaan auta kipuun. Ei kannata lääkitä omin päin ja muista sitten kertoa maanantaina läkärille että olet omin päin sitä nyt lääkinnyt ja kerro lääkitykset millä olet sitä lääkinnyt.
- -ra
Marevan ohentaa verta.Tietty kerron lääkärille
- EHdotan
Voi olla etäpesäke.Kannattaa tutkia.
- Toi on
Miten "tutkit" jos "lääkäri ei osaa sanoa mitään"?
- ffgnfghf
Aina kun jotain epätavallista kannattaa tutkituttaa
- Lusiina 007
Voip olla joku sarkoomakin,en tiijä,mut voip olla?
- Lusiina
Lusiina 007 kirjoitti:
Voip olla joku sarkoomakin,en tiijä,mut voip olla?
Mistä päättelit et sarkooma?
- Tomppa + c-leg
Heippa
Omalääkitys ei ole viisasta, varsinkaan ko.vaivoilla ja tuohon vaivaan. Sarkooma ei ainakaan minulla ollut yhtään kipeä- ??+++
Kumma jos lääkäri ei osaa sanoa mitään? Oliko tulppa ja johtuiko se mistä?Miksi ei hoidettu?
- -ra
Kannattaisi mennä uudelleen lääkäriin mikäli kipu jatkuu.pois sulkien tulpan mahdollisuuden
- jos lukisit mitä
höh miks vastaat itteles?
Tulppa ei ole syöpä!
- huoh..
Juu, vastaa itse itselleen ja vielä yli vuoden vanhaan aloitukseen.,,,
- Mareva+ asperiini
Itselääkitys ! Kuinka joku voi olla näin tietämätön,Marevan ei ole särkylääke. Jos olisi sarkooma ja siitä uusi syöpä? Hui miten kamlaa!Miksi lääkäri ei tutki potilasta?Pelottaa!
- fddfbfhfh
Marevan on verenohennus lääke
- Hopi hopi hopi
Onko -ralla sarkooma? Nopeasti lääkäriin!
- bfffgfgdfdfg
Onko sinulla sarkooma vai mistä tuollaisen diagnoosin keksit
- Lumi Joensuussa
Ei ole lääkitsin itseni ihan ite, yks kamu anto muutaman pillerin ,nappasin ne kitaani ja mikä ihan olo,möykkykin hävisi eikä säre enään,karutin 10 km lenkin ruskaisessa metsässä:)
- usko jo
ei saa syödä toisen ihmisen lääkeitä! voivat olla hyvinkin vaarallisia sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100