Syöpä, epämuodostuma lapsille..

Peruuttamaton petos

Uraani on saastuttanut Sotkamon vedet.
Lapsen lapsenne kirovat teidät , epämuodostumailla huulilla pienet lapset ajattelevat -MIKSI.Mitä pahaa minä olen tehnyt kun olen synynyt kädettömänä ,ilman jalkoja en koskaan leiki,juokse niityllä kohti äitini avointa syliä kuten muut.
MIKSI ? Miksi teit tämän minulle , eikö elämäni ole arvokas?
Äitini , rakas äiti katsoo minua , halaan äitiäni tiukasti mutta minulla ei ole käsiä-miksi.

18

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommaa proteesi!

Raha ratkaisee, ei muulla ole väliä.

• mäntypaarin mies

ÄÄÄIITTII.,. Miksi minulla on komeampi lerstukka kullingin päässä kuin muilla? kysyy lapsi persesilimältä näyttävällä suulla.

• osanottoni

mäntypaarin "mies" on varmaankin savolainen,sillä he ovat tunnetusti mieleltään sairaita.

• stop-talvivaarasta

Talvivaara alas, ympäristö vapaaks!

• Jal Mari

Pahat on epämuodostumat jos huulilla ajattelevat!! Heti stoppi Talavivaaralle!

• Kirkkokuulolla

Olette kyllä ihan perkeleen tyhmiä. Epämuodostumia??? Ei se nyt mikään tserpil ole.
      Noita epämuodostumia näkyy jo olevan ihan omastakin takaa kun ette ymmärrä tuon taivaallista. Mokomat reppanat.

• Naurismäkelä

Joko jormasessa kalat hehkuu?

• keuhkoahtaumaa

Köh köh gröööh... sano dumpperikuski ja sylki mustan yskösklimpin alkon ovipieleen...

• tserpil

Ootellaanpa vuosikymmen niin kyllä alkaa kasvaa lerstukoita ynnä muita kummallisia patteja. Siinä saa sitten perssilmällä kysellä mikä on.

• Palkanlisiä

Fibrioosi, COPD, silikoosi, pneumokonioosi,...

• Palkanisiä

Melankoliitti, anaalin turvotus, vaaginan väljyys.....

• Palkanisiä

Peräpukamatus, kivestulehdutus, persehajutus...

• jundetmoalla

Ihan on kuvaukset teistä junnteista jo nyt, ei siinä mitään muita epämuodostumia saasteiden suhteen enää tarvita.

• mielenmyrkyttaja

miksi oi miksi? et ole ottanut psykoosi lääkkeitäsi ajoissa.
      Miksi oi miksi? söit metsästä puna valkoisia sieniä miksi.

• NiCoArPb_jne

Kartalta näkyy Talvivaaran kaivoksen ympäristösaastutuksen eteneminen vuoteen 2010 saakka. On helppo päätellä miten tilanne on edennyt Terrafamen moninkertaistettua toiminnan.

http://www.metla.fi/metinfo/metsienterveys/raskasmetalli/kartta-nikkeli.htm

"Nikkeli ja sen yhdisteet saattavat aiheuttaa keuhko- ja nenäsyöpää sekä allergisia oireita. Höyrymäisenä nikkeli on hengenvaarallista jo pieninä annoksina."

• aiheutatkovamman

Kyllä siellä sairaalassa epämuodostumailmoitukseen merkitään missä isä oli töissä kun lapsi sai alkunsa. Parempi varoa, kuin katua.

• Ter18

Minun vanhemmat on sisko ja sen veli, Eläkää vaan lopettaako Terrafamen kaivosta minäkin pääsin täältä uuninpankolta hankkimaan.

• Aslakpenn

Kohtaa alkaa lerstukoita kasvamaan kunhan jaksetaan odottaa vielä muutama vuosi. Nii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4612
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3423
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1484
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1373
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1216
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1112
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1008
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen