Uraani on saastuttanut Sotkamon vedet.
Lapsen lapsenne kirovat teidät , epämuodostumailla huulilla pienet lapset ajattelevat -MIKSI.Mitä pahaa minä olen tehnyt kun olen synynyt kädettömänä ,ilman jalkoja en koskaan leiki,juokse niityllä kohti äitini avointa syliä kuten muut.
MIKSI ? Miksi teit tämän minulle , eikö elämäni ole arvokas?
Äitini , rakas äiti katsoo minua , halaan äitiäni tiukasti mutta minulla ei ole käsiä-miksi.
Syöpä, epämuodostuma lapsille..
18
608
Vastaukset
- hommaa proteesi!
Raha ratkaisee, ei muulla ole väliä.
- mäntypaarin mies
ÄÄÄIITTII.,. Miksi minulla on komeampi lerstukka kullingin päässä kuin muilla? kysyy lapsi persesilimältä näyttävällä suulla.
- osanottoni
mäntypaarin "mies" on varmaankin savolainen,sillä he ovat tunnetusti mieleltään sairaita.
- stop-talvivaarasta
Talvivaara alas, ympäristö vapaaks!
- Jal Mari
Pahat on epämuodostumat jos huulilla ajattelevat!! Heti stoppi Talavivaaralle!
- Kirkkokuulolla
Olette kyllä ihan perkeleen tyhmiä. Epämuodostumia??? Ei se nyt mikään tserpil ole.
Noita epämuodostumia näkyy jo olevan ihan omastakin takaa kun ette ymmärrä tuon taivaallista. Mokomat reppanat. - Naurismäkelä
Joko jormasessa kalat hehkuu?
- keuhkoahtaumaa
Köh köh gröööh... sano dumpperikuski ja sylki mustan yskösklimpin alkon ovipieleen...
- tserpil
Ootellaanpa vuosikymmen niin kyllä alkaa kasvaa lerstukoita ynnä muita kummallisia patteja. Siinä saa sitten perssilmällä kysellä mikä on.
- Palkanlisiä
Fibrioosi, COPD, silikoosi, pneumokonioosi,...
- Palkanisiä
Melankoliitti, anaalin turvotus, vaaginan väljyys.....
- Palkanisiä
Peräpukamatus, kivestulehdutus, persehajutus...
- jundetmoalla
Ihan on kuvaukset teistä junnteista jo nyt, ei siinä mitään muita epämuodostumia saasteiden suhteen enää tarvita.
- mielenmyrkyttaja
miksi oi miksi? et ole ottanut psykoosi lääkkeitäsi ajoissa.
Miksi oi miksi? söit metsästä puna valkoisia sieniä miksi.- NiCoArPb_jne
Kartalta näkyy Talvivaaran kaivoksen ympäristösaastutuksen eteneminen vuoteen 2010 saakka. On helppo päätellä miten tilanne on edennyt Terrafamen moninkertaistettua toiminnan.
http://www.metla.fi/metinfo/metsienterveys/raskasmetalli/kartta-nikkeli.htm
"Nikkeli ja sen yhdisteet saattavat aiheuttaa keuhko- ja nenäsyöpää sekä allergisia oireita. Höyrymäisenä nikkeli on hengenvaarallista jo pieninä annoksina."
- aiheutatkovamman
Kyllä siellä sairaalassa epämuodostumailmoitukseen merkitään missä isä oli töissä kun lapsi sai alkunsa. Parempi varoa, kuin katua.
- Ter18
Minun vanhemmat on sisko ja sen veli, Eläkää vaan lopettaako Terrafamen kaivosta minäkin pääsin täältä uuninpankolta hankkimaan.
- Aslakpenn
Kohtaa alkaa lerstukoita kasvamaan kunhan jaksetaan odottaa vielä muutama vuosi. Nii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064612Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293423No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491484
- 361373
- 381216
- 141112
- 1591026
- 271008
- 6944