Sanung CPL 300 lasertulostin ilmoittaa hukkavärisäilön olevan täynnä, eikä sii tulosta
Jos joku säiliö täyttyy, eikö sen ole tapana tyhjentää? Voiko siis tämänkin, onko siinä jotakin erikoisempaa konstia, ja toimiiko tyhjennyksen jälkeen, vai tartteeko ostaa uusi?
Olisiko vielä jollakin koemusta ja näkemystä tarvike - värikaseteista, ovat enempää puolta halvempia alkuperäisiä, ovatko värit oikean näköisiä?, riittääkä ja kestääkö muste,
Hukkaväri-säilö
3
6549
Vastaukset
- lRWEw6
Hukkavärisäiliön tyhjennys on sotkuista hommaa. Tarkoituksena on laittaa sulkutulpat kiinni ja heittää roskiin. Sitten uusi tyhjä tilalle.
Aivan hyvin sen voi myös tyhjentää. Sisällä on erittäin hienojakoista jauhetta. Tyhjennys onkin syytä tehdä ulkona. Paineilma on hyvä apu. Sillä saa puhallettua säiliön ja itsensä puhtaaksi.
Olen käyttänyt sekä tarvikekasetteja että irtojauheita eikä tulostusjäljessä ole juurikaan eroa näkynyt. Tulostin CLP-550. - aoghaaölgn
Eilen juuri kaadoin lavuaarin ko. hukkavärisäiliön. Tosiaan paljon tuli jauhetta ja ei ollut helppoa. Kylmällä vedellä sitten huuhtelin ja annoin auringossa kuivua. Sama säiliö vain takaisin ja hyvin jatkoi tulostamista.
Noita ymmärtääkseni suositellaan tyhjentämään isossa muovipussissa. Huuhteluveden pitää olla sitten kylmää ettei jauhe ala kiinnittymään. Mutta itse en kyllä näe järkeä ostaa uutta tilalle.
Toivottavasti ei tullut tehtyä pahaa ympäristörikosta kun meni jauheet viemäriin... :( - itsetaasolenmitäolen
Parempihan toi olisi tehdä riittävää hengityssuojainta käyttäen, mutta kun jo teit sen niin ei siitä sen enempää. Ei se väri niin myrkyllistä ympäristölle ole, etteikö sitä myös viemäriin voisi laskea, mutta pölytessään se voi aiheuttaa keuhkoihin höpöä, joten käsittelyn kanssa saa olla varovainen - mieluimmin liiankin tiukka, ettei tule sanomisia myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899