Miten on muissa kaupungeissa,maksetaanko ns. polkupyöräkorvausta jos päivän mittaan joutuu vaihtamaan työpistettä.Meillä maksetaan vaan yli kilometrin pituisesta vaihdosta.On se aika rahtaamista välillä(varsinki talvella)vaihtaa vaatteita ja hiki päässä siirtyä seuraavaan pisteeseen.Entäs ruokatunnit,saako sen puolen tunnin käyttää miten haluaa.Meillä ei esim.saa käydä vaatekaupoissa eikä kirppareilla.Ruokaa saa kyllä käydä ostamassa.Ja sit jos käy jossakin ruokiksella syöminen on sit kielletty.Jos se aika menee kaupoissa käymiseen.Vähä on niinku keskitysleirimeininkiä.
Miten muut kaupungit maksavat...
4
660
Vastaukset
- moppi&luuttu
Siirtymä korvaus ja yksi kaffe paussi sekä se ruokatunti.
Tottakai sä saat itse päättää miten sen käytät siihen ei ole kellään sanomista.
Mutta jos luuhaat keskustassa kaupoissa ja tuut sen jälkeeen vetää päälle safkiksen niin laske kellosta se aika.
Sama aika se on kaikille kokopäiväsille.
Historiasta voit lukea että keskitysleiri meininki oli pikkasen eri touhuu, safkiksen vissiin sai kayttää ruuasta vaan en osaa sanoo.
Ja meiltä vissiin jokainen selvii kotiin elävän. - helsingissä
En ole ikinä kuullutkaan moisesta. Hesassa on tähän asti saanut ns. siirtymäkorvauksen puoli tuntia, joka kuuluu työaikaan.Ainakin enne katsottiin mahdollisimman lähekkäin olevat kohteet. Rankkaa se kuitenkin juosta tukka putkella paikasta toiseen.
Kas, kun ei vielä omalla ajalla sitäkin... - mie
...pari vuotta sitten ollessani Kouvolan Engelillä sain ainakin itse mennä omalla ajalla paikasta toiseen välimatkaa oli reilu kilometri, tosin työtoverini joka siirtyi siihen lähelle sai siirtymästä korvauksen. Kyllä pomoilla oli vastaus valmiina kun asiaa kysyi, mutta itse en saanut korvausta eli taisivat maksaa kenelle itse halusivat. No onnekseni ne ajat ovat takana!!!!
- odecca
mä liikun firman kustantamalla autolla ja saan päivittäisen korvauksen siirtymistä, ajettavaa kohteiden välillä tulee päivässä 55-80 kilometriä, mulle maksetaan reilu tunti tota siirtymälisää ja se on muistaakseni n.80% tuntipalkasta se lisän suuruus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648