Tekee avauksen, ja jos siihen mahdollisesti tuleviin kommentteihin toiset vastaavat kohteliasuuttaan kaikille, jotkui ei ehkä kelleen, ja sitten on heitä, jotka vastaavat jos tuntuu olevan vastattavaa. Eikö viimeksi mainittu vasta olisi kunnon keskustelua, en tiedä?
Jos se vastaus on tehty ajatuksella p....na.. vieläkin, mitähän tuohonkin keksis, silloin vois joskus olla parempi unohtaa kohteliaisuus.
Väkinäisyden saattaa huomata.
Kun sen huomaa..
19
121
Vastaukset
Vastaukset voi olla vähissä jos täällä on paljon kirjoitellut.
Mikä se paljon sitten kenellekkin on.
Kyllä se väkinäisyyden varmaan huomaa ainakin joskus.
Ja vaikka tää ei ookkaan musaketju niin on pakko laittaa sulle tää joka sai mut hyvälle tuulelle kun katselin:
http://www.youtube.com/watch?v=xGZauARZOVk
Mulla oli taas tossa tänä iltana musailta :)- *Sibone*
Harmi, just nyt tarvisin hyvän tuulen linkkiä, mutta pääsen katsoon sen toiselta koneelta viimeistään huomenissa.
Kiitti!
- Ome Na
Samoilla ajatuksilla oon. Mielestäni ei avaajan tarvitse vastailla jos ei kommenttiin ole lisättävää eikä se kysy mitään aiheeseen liittyvää. Pakkovastaukset antavat kuvan ketjun venyttelystä ja tyhjää täynnä olevat viestit saattaa viedä mielenkiinnon koko ketjusta. Tästä nykyisestä alustasta kun on pitkissä ketjuissa vähän hankala erottaa uudet viestit ja saada selvä kuka on vastannut kenellekin.
Joskus harmittaa kun muutamat sananikkarit eivät saa useinkaan kommentteja, se kuitenkin taitaa johtua siitä että avaus tai viesti on niin tyhjentävä ettei siihen ole lisättävää (esim Yleismies ja naapurissa nooanarkki ja mies menneisyydestä)- huu ja haa
Yleismiehen kirjoitukset ovat ihan mukava lisä palstalla, mutta tuskin hän niihin paljon vastauksia oottaakaan. Kunhan kirjoittaa maailman menosta kieli poskessa.
- Rattus sp.
Parasta on keskustelu alkaa elämään omaa elämäänsä ja muut kirjoittelevat toisilleen omien tuntemusten mukaan.
Ei sen niin väliä, kukin tavallaan. Tuli tuota joskus itse vastailtua kaikille, ihan vaan kohteliaisuudesta. Vähän vaikeaa ja väkinäistä sekin. Sittemmin enempi vain, jos on jotain lisää sanottavaa, parempi kai niin. Joskin vähiin on aloitukset jääneet viime aikoina, joten ei isompaa ongelmaa vastailusta.
Sinulle muuten ei voi enää vastata tuonne vieraskirjaankaan;)Taitaa täällä joskus olla hyviäkin avauksia, vaikka nicci ihan tuulesta temmattu.
Eikä aloittajalla ainakaan 'kohteliaisuuspaineita' vastaamisesta.
Kerrran tein itse, ja huomasin että siihen innostui vastaamaan henkilö, jonka en muista kommentoineen koskaan, jos rekattuna kirjoitan. Saattoi tosin olla ihan aiheesta kiinni.
Vähissä on munkin avaukset olleet.. Tänne vilkaisu on jokin tottumus, jäänteitä 40 , olin hiukka aktiivisempi..muistaakseni :).
Enempi mulla profiilisivu auki kuin piilossa, eihän siellä mitään salaista..
Upeaa aurinkoista sunnuntaita, itsellä harmi kyllä osa päivän lämpimintä aikaa menee sisätiloissa!
No en mä nyt tiedä onko mun viestit aina muutenkaan niin laadukkaat, joten jos joku väkinäinen mahtuu joukkoon niin ei paljon haittaa ;)
Jokainen tekee niin kuin itse parhaaksi näkee. Arvostan heitä jotka jaksavat jotain raapustaa jokaiselle, mutta ymmärrän myös heitä jotka eivät sitä tee, koska työtä se vaatii.Aika tälle pohdinnalle on huoo, tai hyvä, miten nyt ottaa.
Kerran kuukaudessa oon aloituksia ehken tehnyt, osa "hupialoituksia, toisissa asiaakin.
Vastaukset on olleet hyvinkin laadukkaita, niin on ollut mukava vastailla.
Nyt tuntuu, että palstalle on tullut sellaisia kirjoittajia, joiden ajatusmaailma on niin paljon erilainen kun omani, että parempi jättää tämä palstailu.
Sen tuossa huomasin, että joku muu on ajatellut samoin.
Ajankulua tämä on, ja telkkaria en katso, nelisen vuotta tässä on tullut pyörittyä.
Hissukseen oon yrittäny olla, ne kun sillä lailla ne kivat ihmiset löytyy.
Niin, että tuohon Sinun pohdiskeluun en oikein osaa vastata, voip mennä aikaa, ennen kun aloitusta teen.- Hei kun keikuskelen
Älä nyt k-kotton leikistä suutu. Oot tehnyt mukavia aloituksia, ollos vaan hyvä ja jatka samaa rataa.
Meikäläinen ei aloituksia tee. Ani-ani-harvoin oon tehnyt, että melkein voisin sanoa, että en tee koskaan. Aloitusten tekeminen ei oikein luonnistu meikäläiseltä. Joten ymmärrän olla tekemättä.
Palstalle on todellakin tullut joitakin tai joku, joka mielestäni tahallaan härnää ja kiusaa. Sellaista on äklöä lukea.
Mutta ällös nyt sinä häippäse veks:) - harmillista
Palstalle tulleen häirikön tavoite on saada kaikki täällä ennestään olevat häipymään. Saatuaan vaiennettua palstan hän häipyy itsekin, se on joku sairas leikki mitä jotkut häiriintyneet harrastaa.
Ilman vakituista nimerkkiä kirjoittavana säästyy henkilökohtaiselta jahtaamiselta, toisin kuin vakituisella nimimerkillä kirjoittavat. Itse luovuin omasa nimimerkistäni jo vuosia sitten jahtauksen seurauksena.
Muutama jahdattu näyttää jo luovuttaneen, se valitettavasti ruokkii ja vahvistaa kiusaajaa. Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Älä nyt k-kotton leikistä suutu. Oot tehnyt mukavia aloituksia, ollos vaan hyvä ja jatka samaa rataa.
Meikäläinen ei aloituksia tee. Ani-ani-harvoin oon tehnyt, että melkein voisin sanoa, että en tee koskaan. Aloitusten tekeminen ei oikein luonnistu meikäläiseltä. Joten ymmärrän olla tekemättä.
Palstalle on todellakin tullut joitakin tai joku, joka mielestäni tahallaan härnää ja kiusaa. Sellaista on äklöä lukea.
Mutta ällös nyt sinä häippäse veks:)Kuule Sinä kulta pieni.
kun minä sieltä pohjoisnavalta sen mökinpaikan ostan, niin eiköhän mennä sitten naimisiin.
Kiitos vaan kehuist.
Ei ne aloitukset niin kaksisia ole olleet, kirjoittajat sen ketjun tekee.
Aloitukset on joskus olleet aiheista, joista oma tietämys on ollut vähäistä.
Jos nyt suoraan sanotaan, niin kyllä minun mitta alkaa olla täynnä.
Nämä ei tahallaa kiusaa tai härnää, näillä jotka tuota tekevät, ajatusmaailma on sitä, mitä kirjoittavat, enkä minä moisten kanssa halua olla missään tekemisissä.
Jos noista joku tulee vastaamaan minun tekemään aloitukseen, niin silloin pitää varata oksennuspussi lähistölle, niin äklölle se näyttää.harmillista kirjoitti:
Palstalle tulleen häirikön tavoite on saada kaikki täällä ennestään olevat häipymään. Saatuaan vaiennettua palstan hän häipyy itsekin, se on joku sairas leikki mitä jotkut häiriintyneet harrastaa.
Ilman vakituista nimerkkiä kirjoittavana säästyy henkilökohtaiselta jahtaamiselta, toisin kuin vakituisella nimimerkillä kirjoittavat. Itse luovuin omasa nimimerkistäni jo vuosia sitten jahtauksen seurauksena.
Muutama jahdattu näyttää jo luovuttaneen, se valitettavasti ruokkii ja vahvistaa kiusaajaa.Vaikka on vakituinen nimimerkki, ja toisinaan kirjoittaa ilman että rekisteröityy, voihan silloin tulla myös jahdatuksi, jos jahtaaja löytyy :)
Vaikka kirjoituksen jälkeen vaikuttaa, että helppo vielä kirjautua sisään, on se itsellä jääny joskus junnaamaan.
Esim. *Sibone* pystyis kuka vaan käyttään?Aika aikaa kutakin, mutta harmi.. teitä miehiä, mukavia ja asiallisia, hauskojakin täällä vähemmän.
Josko se oiskin ettei koskaan sano "ei koskaan"?)harmillista kirjoitti:
Muutama jahdattu näyttää jo luovuttaneen, se valitettavasti ruokkii ja vahvistaa kiusaajaa.Kyllä minulla putoo tältä hommelilta pohja pois, jos pitäs puskasta alkaa kirjoittamaan.
Kyllä nämä tietää, keitä nämä on, ja se kummastuttaa, että miksei ne harasta leikkejään keskenään, mitä ne muita siihen tarvitsee.
Kyllä ne rekattuna osaavat tai on osanneet käyttäytyä.
Ne tunnistaa siitä suhtautumistyylistä muihin kirjoittajiin.
Neljä vuotta, kun on tullut oltua, niin kyllä sen näkee.- Hei kun keikuskelen
k-kotton kirjoitti:
Kuule Sinä kulta pieni.
kun minä sieltä pohjoisnavalta sen mökinpaikan ostan, niin eiköhän mennä sitten naimisiin.
Kiitos vaan kehuist.
Ei ne aloitukset niin kaksisia ole olleet, kirjoittajat sen ketjun tekee.
Aloitukset on joskus olleet aiheista, joista oma tietämys on ollut vähäistä.
Jos nyt suoraan sanotaan, niin kyllä minun mitta alkaa olla täynnä.
Nämä ei tahallaa kiusaa tai härnää, näillä jotka tuota tekevät, ajatusmaailma on sitä, mitä kirjoittavat, enkä minä moisten kanssa halua olla missään tekemisissä.
Jos noista joku tulee vastaamaan minun tekemään aloitukseen, niin silloin pitää varata oksennuspussi lähistölle, niin äklölle se näyttää.Jaaha, suoriit kosinnan:) Olishan se mukavaa käsikynkäs kuleksia mökin ympärillä, sinä noukkisit kedon kukkasen ja ojentaisit mulle ja sanoisit semmosia lauseita, että jos ne sarjakuvaksi piirrettäis, niin se puhekupla olis ympäröity kukkaseppeleellä. Minä kainona ottaisin sun kukkas vastaan ja naama punaasena mumisisin kiitokset. Ajee, kuulostaa kyllä houkuttelevalta.
Sitte lähtisimme päältä ajettavalla ruohonleikkurilla ajelemaan kylälle lähikauppaan. Sinä istuisit siellä peräkärryssä tyytyväisen näköisenä, polvilumpiot leuassa kiinni. Heh.
Mutta mitä heevettiä sä sen mökinpaikan ostaisit Poh-jois-na-val-ta.
Ettei täs nyt olis koira haudattuna. Luulen tietäväni, että tiedät, että meikäläinen ei talvesta ja kylmyydestä oikein ratkiriemukkaasti riemuitse, vaan tahdon sukeltaa kevään kautta kesän syliin. Koitahan ny miettiä uudestaan sitä mökinpaikkaa tai olen pakotettu kieltäytymään kosinnasta.:)
Apua. Nyt kävi moka. Kirjoitin kedon kukkasesta ja nyt vasta hokasin, että ei niitä kukkia missään pohjoisnavalla ole. En nyt viitsi kummata kirjotettua tekstiä pois. Tympeetä olis. Joten menkööt tai siis tulkoot teksti tämmösenään.
Oksennuspussin sijaan vois ottaa heti suoraan isoon ämpärin. Mahtuis enemmän.
Oikeastaan en nyt taida tietää, että mimmosista kommenteista kirjoitit. Saattaa olla, että ne on tulleet silloin, kun oon ollut töissä tai muualla. Sibone kirjoitti:
Aika aikaa kutakin, mutta harmi.. teitä miehiä, mukavia ja asiallisia, hauskojakin täällä vähemmän.
Josko se oiskin ettei koskaan sano "ei koskaan"?)Tässä jo saa hävetä oman sukupuolensa puolesta.
Onko se myötähäpeää, en tiedä.
Niin kun näet, tämä kirjoitus on kitkuista ja katkuista, eikä tästä iloa ole kenellekkään.
Ei tällaista kannata jatkaa enää.k-kotton kirjoitti:
Tässä jo saa hävetä oman sukupuolensa puolesta.
Onko se myötähäpeää, en tiedä.
Niin kun näet, tämä kirjoitus on kitkuista ja katkuista, eikä tästä iloa ole kenellekkään.
Ei tällaista kannata jatkaa enää.Mä en aina edes nikin perusteella tiedä, onko mies vai nainen. En lue läheskään kaikkea. Että tuskin myötähäpeää tarvis tuntea!
Pitäis kait pystyä asettautuun ala-arvoisen kirjoittelun yläpuolelle.
Jos se ei onnistu, ja kirjoittelusta täällä ei saa itselleen mitään, parhaimmillaankin kurjan olon.
Silloin on varmaan keinot vähissä. ;/
En ole tarkoituksella kommentoinu pelkästään miehille, jos näin on; syy on se, että naiset on sanoneet asiat niin kattavasti.
Paitsi muuten, m.miina.. turha vaatimattomuus ei oo sun juttu.. tuo laadukkuus, tai sen puute vai miten se meni. :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877