Haluaisin kuulla ihmisten mielipiteitä tästä Rovion Angry Birds toonsista. Mitä pidätte sarjasta ensimmäisen jakson perusteella?
Itse pidin siitä. Pelkäsin, että ne puhuisi (mikä ei minusta olisi sopinut sarjan tyyliin), mutta ne vain (onneksi) ääntelivät, murahtelivat ja lähimmät sanat, jotka edes vähän viittasivat puhumiseen olivat "Ta-daa" ja "ya-yap". Pääkköset (Antti ja Antti L.J) tekivät hyvää työtä. Hauskakin se oli. Erityisesti pidin taustoista. Ne olivat yksityiskohtaisia ja värikkäitä, ei yksivärisiä, litteitä taustoja mitä piirretyissä nykyään aika usein näkee. Olihan se kyllä ennalta-arvattava... mutta mikäpä lastenpiirretty ei olisi? Huomaa että sarjan tekijät ovat todella panostaneet sarjaan. Toivottavasti muutkin jaksot ovat yhtä hyviä (ja toivottavasti parempiakin) ja hauskoja kuin tämä.
Angry Birds Toons
rikkinäinen sukka
1
186
Vastaukset
- m-m0
kyllä se minun mielestäni on todella hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011392
- 1337030
- 1015803
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415151- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304019- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323531Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793050