Ekaks haluun tehä selväks että en oo mielestäni läski ja tää ei oo itsesääli-/valitusviesti.
Oon 168cm pitkä tyttö ja tällä hetkellä painan 54 kg. Kuitenkin koulujen alkaessa syksyllä painoin vaan 49, eli painoa on tullut 5kg. Oon koko syksyn syönyt terveellisesti ja käynyt säiden antamissa mahdollisuuksissa 3 kertaa viikossa juoksemassa/hiihtämässä. Teen aika pikiä lenkkejä (~10km) ja mulla on hyvä fyysinen kunto. En sitten tiedä syönkö ihan liikaa vai mistä tää painon nouseminen johtuu. Mulla on ihan littee vatsa ja oon muutenkin aina ollut luonnostaan hoikka. Tässä oon vaan yrittäny pohtia, että mistä tää mun painon nouseminen johtuu ja minne ne kilot menee kun ei ainakaan ulospäin näy minkäänlaista lihomista. Ei siis mua tää silleen ainakaan vielä haittaa, kunhan ei kauaa jatkuis, koska tätä menoa oon muutaman vuoden päästä ylipainonen.
Onko kenelläkään muulla tämmöstä tai tietoa mitä tapahtuu?
Miks mun paino nousee?
..tyttö96..
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770