Crysis 3 järkyttävän huono!

100% pettymys

Crysis 1 oli mestariteos, jonka pariin oli aina ilo palata ihailemaan upeaa viidakkografiikkaa ja muukalaismaisemia. No, Crysis 2 oli vielä ihan mukiinmenevä räiskintä jossa oli vielä riittävästi vaihtelua ja haastetta. No entäs tämä viimeisin luomus? 90% pelitiimin resursseista on ilmeisesti keskitetty grafiikkaan, koska juoni on niin tylsä ja yhdentekevä kuin olla ja voi! Lisäksi pelasin pelin läpi yhdessä illassa. Paljon tauhkaa ja sälää se sisältää mutta peli on oikeasti todella TYLSÄ, yhdentekevä juoneltaan ja aivan liian helppo veteraanitasollakin. Ehkä jollekin ADHD-tyypille peli on sopiva koska taistelut on yhtä hektistä sohimista koska suurin osa peliajasta menee säihkyvän ylikirkkaan sinisen grafiikan tuijottamiseen (ja vielä: missä ihmeessä on jää- ja lumi??!). Lisäksi pelin anti-aliasointi on pahasti rikki, koska sahalaitaisuutta on todella paljon joka paikassa, joten ei peliä voi edes graafisesti kehua huipputekeleeksi.

Välttäkää kuin ruttoa tai kokeilkaa piraattina ensin jos on aivan pakko jotain pelata.

4

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TehPerselaama

Oon ihan samaa mielt. Crysis 1 ja 2 oli ihan parhautta mut toi kolmas.....mikä vittu on menny vikaan. Ok grafiikat ihan hienot mut...agh...niin vitun tylsä. Menet eteenpäin se saatanan jousipyssy kädessä koko pelin näkymättömänä ampuillen.

• lifemocker

nojaa, musta toi 3 oli samaa tasoo kun 2

• tuubah

Onhan se itse kokeiltava, kunhan hinta alenee eikä muita ole meneillään.
      Pari ekaa oli ihan hyviä ja vaikka olen enempi privaattipelaaja, niin oliko tossa moninpelikin ja mitä mieltä olette siitä?

• pelaa marsia

Mars War Logs on 100x parempi scifi toimintapeli kuin kaikki crysikset, vaikka julkaistiin halpiksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4783
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      146
      4559
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4542
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2974
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      29
      2538
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2184
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2128
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1380
    10. Onko oikein että

Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No
      Ikävä
      181
      1245
    Aihe