Tutulla on kääpiöpinseri ja se käy aina välillä sisälle piilopaikkoihin kakkaamassa. Tuttu sanoo että koiraa ei voi jälkeenpäin kieltää. Minun mielestäni kääpiöpinseri on poikkeus. Se on sen verran ovela, että leikkii tyhmää, koska on mukavuuden haluinen ja kakkaa mieluummin sisällä lämpimässä kuin ulkona kylmässä. Mitä mieltä olette. Tuttuni kääpiöpinseri hoksaa ja tietää että tuttu luulee sitä niin tyhmäksi ettei se muka tajua ettei sisälle saa kakata. Koska sisälle kakkaamisesta ei tule mitään vakavaa, niin turhaapa sitä lopettamaankaan.
Se miksi koira kakkaa piilloon, niin ymmärtää itse että näkyville kakatessa sitä kielletään. Kaiken puolin mukava koirarotu tuo kääpiöpinseri on, tykkään kyllä sen älykkyydestä vaikka välillä yrittää olla ihmistä älykkäämpi.
Mitä mieltä olette teoriastani?
Kääpiöpinseri on ovela
Koiraton
1
125
Vastaukset
Heh :)
Sanoisin että koiraa on toruttu niin kovin sisälle kakatessaan että siksi nyt tekee piiloihin. Ihan perus huttua sisäsiisteytkasvatuksessa :) Ehkä tuttusi kandeis miettiä onko koiralla asianmukainen vaatetus ulkoillessa jos ei tahdo kakata. Mun aikuinen kääpiöpinserini kakkaa käskystä, ihan kätevä sikakylmällä kelillä. Pentukin on oppimassa siihen pikkuhiljaa vaikka välillä tekeekin kakkalakkoa erittäin kylmällä :D
On älykäs rotu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446