Kuka on kuullut Kangasvuokon kennelistä? Jos olet niin millainen koirasi on tai mitkä sen vanhempien nimet ovat. Itselläni on koira kyseisestä kennelistä ja olisi mukava tietää jos täällä on muitakin.
kuka on kuullut Kangasvuokon kennelistä?
12
4961
Vastaukset
- zetaone
Minun koira on rekisteröity Kangasvuokolle. Olen ollut tyytyväinen, koira on ihana ja reipas sekä kasvattajat avuliaita ja kannustavia.
- Anonyymi
olen katellu ko. kennelin koiria: aikomuksenani on hankkija pk.tricolour urospentu"missä kenneli sijaitsee''
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen katellu ko. kennelin koiria: aikomuksenani on hankkija pk.tricolour urospentu"missä kenneli sijaitsee''
Kenneli sijaitsee hankasalmella
- -colli-
Mulla on koira sieltä.Koiralle kun on tullut ikää niin ongelmia esiintyy..Todella arka,monelle asialle ja niitä pelkotiloja tulee ihan huomaamatta lisää.On pelkopurija :( En osaa muuta ajatella syyksi kuin huonon jalostuksen,tarkoitan siis että jossain on mennyt metsään.Ja pahasti :(
- Anonyymi
Oletko itse kun olet saanut pennun niin sosiaalistanut sitä/ opettananut?
- Tuosta kennelistä
on aika varmasti kulleet kaikki, jotka ovat collieihin yhtään perehtyneet.
- Anonyymi
itselläni11v.trikki uros ei ikinä mitään sairauksia tms..
- Anonyymi
itselläni oli tästä pitkäkarvainen collie oli terve ja eli 1kk vaille 16vuotta
- Anonyymi
Onko tietoa kuka kasvattaja panostaa collien käyttöominaisuuksiin ja tervepäisyyteen eikä vain karvan määrään ja muuhun ulkonäköön. Pk collie kun on erittäin hyvä palvelus- ja käyttökoira jos jalostuksessa karsitaan luonnehäiriöitä pois. Collien ei pidä näyttää kiinanpystykorvalta mitä useat nykyiset kasvattajat ei ymmärrä.
- Anonyymi
Kävin pitkästä aikaa lukemassa näitä sivuja. Ja samaa mieltä tuosta ulkonäköasiasta. Britanniassa kasvattajat näyttävät harjaavan collien kaula- ja niskakarvat sellaisella intensiteelillä eteenpäin ja muhkeaksi, että näyttää jos siltä, kuin koiralle alkaisi muodostua nahkapoimut otsalle. Koiran siluetti on enemmän kiinanpystykorva, kuin collie. Itsellä collie ja haluan, että koirassa näkyy kaunis pään- ja kaulan linja. En harjaa koiraa muodottomaksi palloksi. Miten te muut? Mielipiteitä ja tapoja on toki monia, eikä se tee kenestäkään huonoa koiranomistajaa. Suomessa mielestäni nykyisin ei enää ihan noin voimakasta pöyhennystä harrasteta.
- Anonyymi
olisi kiva tietää millaisia collieita ko. kennelistä saa missä moinen kenneli sijaitsee olisin hankkimassa pk.tricolour urospentua
- Anonyymi
Meillä on täältä 10.v poikakoira.
On ihan maailman paras koira.
Ihana ja kiltti.
Terve.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569