kuka on kuullut Kangasvuokon kennelistä?

collikka

Kuka on kuullut Kangasvuokon kennelistä? Jos olet niin millainen koirasi on tai mitkä sen vanhempien nimet ovat. Itselläni on koira kyseisestä kennelistä ja olisi mukava tietää jos täällä on muitakin.

12

5106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zetaone

Minun koira on rekisteröity Kangasvuokolle. Olen ollut tyytyväinen, koira on ihana ja reipas sekä kasvattajat avuliaita ja kannustavia.

• Anonyymi

olen katellu ko. kennelin koiria: aikomuksenani on hankkija pk.tricolour urospentu"missä kenneli sijaitsee''

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen katellu ko. kennelin koiria: aikomuksenani on hankkija pk.tricolour urospentu"missä kenneli sijaitsee''

Kenneli sijaitsee hankasalmella

• -colli-

Mulla on koira sieltä.Koiralle kun on tullut ikää niin ongelmia esiintyy..Todella arka,monelle asialle ja niitä pelkotiloja tulee ihan huomaamatta lisää.On pelkopurija :( En osaa muuta ajatella syyksi kuin huonon jalostuksen,tarkoitan siis että jossain on mennyt metsään.Ja pahasti :(

• Anonyymi

Oletko itse kun olet saanut pennun niin sosiaalistanut sitä/ opettananut?

• Tuosta kennelistä

on aika varmasti kulleet kaikki, jotka ovat collieihin yhtään perehtyneet.

• Anonyymi

itselläni11v.trikki uros ei ikinä mitään sairauksia tms..

• Anonyymi

itselläni oli tästä pitkäkarvainen collie oli terve ja eli 1kk vaille 16vuotta

• Anonyymi

Onko tietoa kuka kasvattaja panostaa collien käyttöominaisuuksiin ja tervepäisyyteen eikä vain karvan määrään ja muuhun ulkonäköön. Pk collie kun on erittäin hyvä palvelus- ja käyttökoira jos jalostuksessa karsitaan luonnehäiriöitä pois. Collien ei pidä näyttää kiinanpystykorvalta mitä useat nykyiset kasvattajat ei ymmärrä.

• Anonyymi

Kävin pitkästä aikaa lukemassa näitä sivuja. Ja samaa mieltä tuosta ulkonäköasiasta. Britanniassa kasvattajat näyttävät harjaavan collien kaula- ja niskakarvat sellaisella intensiteelillä eteenpäin ja muhkeaksi, että näyttää jos siltä, kuin koiralle alkaisi muodostua nahkapoimut otsalle. Koiran siluetti on enemmän kiinanpystykorva, kuin collie. Itsellä collie ja haluan, että koirassa näkyy kaunis pään- ja kaulan linja. En harjaa koiraa muodottomaksi palloksi. Miten te muut? Mielipiteitä ja tapoja on toki monia, eikä se tee kenestäkään huonoa koiranomistajaa. Suomessa mielestäni nykyisin ei enää ihan noin voimakasta pöyhennystä harrasteta.

• Anonyymi

olisi kiva tietää millaisia collieita ko. kennelistä saa missä moinen kenneli sijaitsee olisin hankkimassa pk.tricolour urospentua

• Anonyymi

Meillä on täältä 10.v poikakoira.
      On ihan maailman paras koira.
      Ihana ja kiltti.
      Terve.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2193
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      210
      1842
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      101
      1475
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1255
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1177
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1082
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1048
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      982
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70