- kuinka ja millä materiaalilla olette ko. homman tehneet.
- Mietinnässä peltiranka ja ympäröiviin seiniin rangat kii ja niiden väliin 30 jaolla rangat.... Sitte kyprokit. Eli ontelolaattoihin ei tulis mitää kii...
välipohjan alakaton alaslasku
5
1184
Vastaukset
- dgasi
Peltirangallahan nuo julkiset tilat pääsääntöisesti tehdään. Tosin kyllä siihen onteloon tulee myös kannakkeita, tikkuja aika tiheäänkin että ei rupea rangat notkumaan.
- Fllfdmmdmd
Kertopuulla, 400 jako, ja ehdottomasti kannatus myös ontelolaatasta vaikka 1-1,5 metrin välein. Miksi ontelolaatasta kannatusta pitäisi välttää? Ei se aikaa vie paljoa mitään ainakaan.
- Itjfjfjxjcjvn
Ontelolaattaan lauta kiinni propulla tai pikanaulalla ja siitä laudanpätkät kannattelemaan roikkuvaa kattoa. Seinille tietysti myös kiertämään puut. Koolaus laudalla k30 jaolla ja kipsilevyt kiinni niihin. Meillä koko helahoito tehtiin 22x100 laudasta. Seinille tulevat puut tehtiin halkaisemalla lauta ja proppaamalla toinen puolikas ensin kiinni. Toinen puolikas sitten ruuvilla kiinni siihen päälle niin saa 44mm leveän puun seinän viereen.
On pysynyt tähän asti paikallaan ja tarpeet oli halvat. - Pintaa vaan
Miksi alaslasket onteloita? Tasoite ruiskulla päälle je se on siinä
- Sorasta..
Paskiviemäri / iv putket ja pexit näkyy tasotteen läpi... Ei kaikki kattoja olekkaan tarkoitus laskea. Vain ne osat jotka on pakko... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354193- 552905
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472827- 302583
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212521- 382119
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541855Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411517