Olisi Heinolassa käyttöä tälle...
3
81
Vastaukset
- utelua
Minä luin tuon saman ja tulin aivan samaan lopputulokseen kuin saakaswili.
Tälle olis käyttöä Heinolassakin.
Oletan että lehti julkaisi tuon ajatellen ihan samoin. - integriteetti
Joskus noin kuukausi sitten jossain talk-ohjelmassa oli vanhusten ja omaishoidolle omistettu keskustelu.
Joku reilusti yli 90 mies, joka motti suomalaisia vanhainkotia ja periaatetta, millä siellä vanhuksia lätkitetään vuodekuntoon. Ukolla oli vielä kuva, kuten arvelimme, Reumalta ja vertauskuva jostain Tanskasta. Ukko oli niin terävä ja älykäs, että sumalaista heriaatriaa edustava virkailija ei pystynyt antamaan kunnon vastustusta.
Ihamäki osoitti nyt viisautta ja laajaa näkemystä ja vastusti Hikldenin yritystä sabotoida info-tilaisuuden.
Ahonen, sen sijan, osoittaa jatkuvia harkintaongelmia ja takinkääntöä.
Jos viesti tarkoitus moittia kaikki iäkkäitä, helpoin tapa olisi tentata vanhempi ehdokkaita ennen vaalia.
Minä tenttasin omaa ehdokasta, olen tyytyväinen tuloksiin. ja minun ehdokas ei kääntänyt takkia, vaan pitää kiinni lupauksistaan.
Jos valitun valtuutetun integriteetti laskee, voi osallistua kyselytunteihin, joita kohta järjestetään kuntalaisille heti, kun ensin rakennetaan meille jonkinlaista kunnantupaa, missä voisi tavata omaa ehdokasta tai pyytää muita poliitikkoa piipahtaa keskusteluun.- vcbcgvnvhmghmf
Hyvin sanottu. Ikä on vain numeroita. Minä äänestin Vesikkoa, ja hän osoittautuikin vanhuspomottajan perässähiihtäjäksi. Erehdyin. Ja olen itsekin "vain" viisikymppinen. Tutkitutan pääni ensi viikolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741